9-letnia dziewczynka z zespołem Downa w kolekcji Burberry: "Udowadnia, że wszystko jest możliwe"
Inkluzywnowść w wydaniu Burberry. Marka nawiązała współpracę z modelką z zespołem Downa. Roni Littman ma 9 lat i już stała się częścią wielkiej historii.
Marki coraz częściej decydują się na bardziej inkluzywne modelki. Pisaliśmy już chociażby o Victoria's Secret, która do swoich kolekcji zaangażowała już m.in. czarną, transpłciową Emirą D'Spain, a niedawno nawiązała współpracę z Sofią Jiaru z zespołem Downa.
Podobne
- Louis Vuitton w nowej kolekcji umieścił literę "Z"? Internauci oburzeni
- Lalka Barbie z zespołem Downa. Czemu jest potrzebna?
- Dzieci z zespołem Downa sprzedają lody. Wyzysk czy szlachetna inicjatywa?
- Lublin: Na studniówce tańczyła z dziewczyną. W sieci awantura
- Young Leosia zerwała z różem. Dlaczego poszła w brąz?
Teraz na taki krok decyduje się kolejna duża marka modowa. Burberry ogłosiło, że twarzą ich kampanii zostanie 9-letnia Roni Littman. Dziewczynka, tak jak Jiaru, ma zespół Downa.
9-letnia modelka z zespołem Downa w kolekcji Burberry
Przygoda Roni zaczęła się w 2017 roku, gdy rodzice wysłali kilka zdjęć dziewczynki do agencji Zebedee Inclusive Talent Agency. Jej mama podkreśla, że dziewczynka od zawsze kochała kamerę i zabawianie ludzi. Nie wszystko jednak od samego początku było dla nich takie proste.
Gdy Roni się urodziła, lekarze stwierdzili, że dziewczynka najprawdopodobniej nie będzie w stanie chodzić i mówić. I rzeczywiście, początkowo miała problemy z porozumiewaniem się, ale zarówno ona, jak i jej rodzice nie zamierzali się poddać. Chcieli, żeby żyła najlepszym możliwym życiem.
Teraz ich marzenia się spełniają. Littman była już modelką dla takich dużych marek jak np. River Island czy TJ MAXX. Teraz dziewczynka została twarzą kultowego Burberry. Roni będziemy mogli zobaczyć w wiosenno-letniej kolekcji, a na jej Instagramie pojawiły się już pierwsze zdjęcia.
Littman, która została częścią nowej kolekcji Burberry, ma inspirować innych i pokazywać, że wszystko jest możliwe. Bardzo cieszymy się, że tak wielkie marki coraz częściej sięgają po osoby, które jeszcze parę lat temu nie mogły liczyć na bycie częścią takich projektów. Obyśmy w przyszłości mogli obserwować więcej takich pozytywnych zmian.
Źródło: Dailymail
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku