9-letnia dziewczynka z zespołem Downa w kolekcji Burberry: "Udowadnia, że wszystko jest możliwe"
Inkluzywnowść w wydaniu Burberry. Marka nawiązała współpracę z modelką z zespołem Downa. Roni Littman ma 9 lat i już stała się częścią wielkiej historii.
Marki coraz częściej decydują się na bardziej inkluzywne modelki. Pisaliśmy już chociażby o Victoria's Secret, która do swoich kolekcji zaangażowała już m.in. czarną, transpłciową Emirą D'Spain, a niedawno nawiązała współpracę z Sofią Jiaru z zespołem Downa.
Podobne
- Louis Vuitton w nowej kolekcji umieścił literę "Z"? Internauci oburzeni
- Lalka Barbie z zespołem Downa. Czemu jest potrzebna?
- Dzieci z zespołem Downa sprzedają lody. Wyzysk czy szlachetna inicjatywa?
- Lublin: Na studniówce tańczyła z dziewczyną. W sieci awantura
- Young Leosia zerwała z różem. Dlaczego poszła w brąz?
Teraz na taki krok decyduje się kolejna duża marka modowa. Burberry ogłosiło, że twarzą ich kampanii zostanie 9-letnia Roni Littman. Dziewczynka, tak jak Jiaru, ma zespół Downa.
9-letnia modelka z zespołem Downa w kolekcji Burberry
Przygoda Roni zaczęła się w 2017 roku, gdy rodzice wysłali kilka zdjęć dziewczynki do agencji Zebedee Inclusive Talent Agency. Jej mama podkreśla, że dziewczynka od zawsze kochała kamerę i zabawianie ludzi. Nie wszystko jednak od samego początku było dla nich takie proste.
Gdy Roni się urodziła, lekarze stwierdzili, że dziewczynka najprawdopodobniej nie będzie w stanie chodzić i mówić. I rzeczywiście, początkowo miała problemy z porozumiewaniem się, ale zarówno ona, jak i jej rodzice nie zamierzali się poddać. Chcieli, żeby żyła najlepszym możliwym życiem.
Teraz ich marzenia się spełniają. Littman była już modelką dla takich dużych marek jak np. River Island czy TJ MAXX. Teraz dziewczynka została twarzą kultowego Burberry. Roni będziemy mogli zobaczyć w wiosenno-letniej kolekcji, a na jej Instagramie pojawiły się już pierwsze zdjęcia.
Littman, która została częścią nowej kolekcji Burberry, ma inspirować innych i pokazywać, że wszystko jest możliwe. Bardzo cieszymy się, że tak wielkie marki coraz częściej sięgają po osoby, które jeszcze parę lat temu nie mogły liczyć na bycie częścią takich projektów. Obyśmy w przyszłości mogli obserwować więcej takich pozytywnych zmian.
Źródło: Dailymail
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj