Off-White wkracza na rynek golfowy

Z ulicy na trawę. Off-White wkracza na rynek golfowy

Źródło zdjęć: © Instagram
Konrad SiwikKonrad Siwik,06.11.2024 19:00

Off-White rozszerza swoją ofertę o ubrania golfowe zaprojektowane przez profesjonalną golfistkę Paris Hilinski, której wyjątkowy styl redefiniuje modę na polach golfowych. Premiera kolekcji miała miejsce podczas zawodów Aramco Team Series w Arabii Saudyjskiej.

Marka Off-White, znana dotychczas głównie z awangardowych projektów streetwearowych i luksusowej odzieży miejskiej, postanowiła oficjalnie wkroczyć na rynek golfowy. Ten nowy rozdział marki jest dziełem współpracy z Paris Hilinski - młodą, 21-letnią profesjonalną golfistką, która zdobyła popularność nie tylko dzięki swoim umiejętnościom, ale również oryginalnemu podejściu do mody na polach golfowych.

Paris Hilinski - ambasadorka stylu nowej ery golfa

Paris Hilinski, mimo krótkiej kariery, już zasłynęła jako postać przełamująca tradycyjne bariery golfowej estetyki. Połączenie luksusu z elementami streetwearu to cechy jej stylu, który przyciągnął uwagę międzynarodowych marek, takich jak JBL i COBRA. Jednak najważniejsza relacja to ta, którą zbudowała z Off-White, sięgająca czasów, gdy firmą kierował jeszcze legendarny Virgil Abloh.

W momencie, gdy Abloh pracował nad swoimi ostatnimi projektami, golf zyskiwał na popularności wśród młodych odbiorców, szukających świeżego spojrzenia na sportową elegancję. Przez długi czas nie było jednak pewności, czy ubrania noszone przez Hilinski, oznaczone logo Off-White, stanowią część planowanej kolekcji, czy są wyłącznie jej osobistym wyborem. Teraz gdy marka potwierdziła premierę, wiadomo już, że golfowe projekty Off-White będą dostępne szerzej. Na razie nie wiadomo jednak, jak prezentują się ceny, ale znając markę - tanio nie będzie.

trwa ładowanie posta...

Premiera na turnieju i pierwsze wrażenia

Oficjalna premiera golfowej linii Off-White miała miejsce w ubiegły weekend, gdy Hilinski rywalizowała w zawodach Aramco Team Series w Arabii Saudyjskiej. Na turnieju wystąpiła u boku Charley Hull, ambasadorki innej popularnej marki golfowej - Malbon. Podczas rozgrywek Hilinski prezentowała różnorodne elementy nowej kolekcji, od swetrów w paski po sportowe koszulki polo i lekkie, oddychające bazy, wszystkie ozdobione świeżo zaprojektowanym logo Off-White.

Kolekcja obejmuje odzież zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, zaprojektowaną z myślą o wygodzie i stylu zarówno na polu golfowym, jak i poza nim. W skład oferty wejdą także kurtki varsity z naszywkami chenille, które będą idealne do noszenia poza polem golfowym. Kluczowym elementem obuwia w tej linii będą odnowione sneakersy "Out Of Office" - model, który Hilinski podarowała Anthony'emu Kimowi, gdy wracał do profesjonalnego golfa w lutym.

trwa ładowanie posta...

"ALL IN ONE" - nowe hasło marki na premierę

Off-White planuje celebrację tej rewolucji w modzie golfowej podczas Art Basel w Miami, 5 grudnia. Wydarzenie będzie stanowiło ukoronowanie wejścia marki na rynek golfowy. Hasło "ALL IN ONE", widniejące na ulotkach promujących kolekcję, odnosi się nie tylko do gry w golfa, ale również do filozofii marki - Off-White chce stworzyć linię odzieży, która łączy w sobie estetykę i funkcjonalność, tworząc coś więcej niż tylko kolekcję modową.

Kolekcja golfowa zaprojektowana przez Paris Hilinski to coś więcej niż tylko nowy rozdział dla marki Off-White. To próba redefinicji tego, jak może wyglądać sportowa elegancja w golfie - dyscyplinie często kojarzonej z konserwatyzmem. Dzięki tej linii Off-White trafia do nowego, młodego pokolenia golfistów, którym zależy na łączeniu stylu i pasji do sportu.

Fundusze Europejskie dla młodych
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0