Walentynkowy Love Dog. Jak smakuje różowy "Amorek"?
W sieci popularnych sklepów franczyzowych pojawił się walentynkowy Love Dog. Różowa przekąska podbija serca internautów.
Walentynki to czas, w którym wiele firm decyduje się na tworzenie tematycznych produktów. Co roku w lutym na sklepowych półkach pojawiają się rzeczy z motywem serc, amorków czy buziaków. Wszędzie króluje kolor różowy i czerwony. Żabka postanowiła również wpisać się w klimat święta zakochanych. Sklep wypuścił walentynkowe Love Dogi.
Jak smakuje walentynkowy Love Dog z Żabki?
Z okazji Walentynek Żabka zapowiedziała limitowany fast food. Od 31 stycznia do 13 lutego w sieci sklepów franczyzowych będzie można spróbować różowego Love Doga. "Amorek" to połączenie różowej bułki, kiełbaski i specjalnego pikantnego sosu o smaku wiśni z dodatkiem czerwonej ostrej papryki. Regularna cena Love Doga wynosi 6,50 zł, a z aplikacją Żappka - 5,99 zł.
Na TikToku pojawiły się już pierwsze recenzje Love Doga. Testu podjął się m.in. "Tester Algorytmów". Stwierdził, że różowa bułka i parówka smakiem nie różnią się od klasycznej wersji fast fooda: "Bułka jak zawsze, czyli smakiem się nie różni od tej zwykłej [...] Różowa parówka o dziwo też smakowała jak zwykła, którą macie w hot dogach". Jedyna zauważalna różnica to sos o smaku wiśnia-chili: "Sos wiśnia-chili okazał się być bardzo smaczny. Na początku słodki z nutą wiśni, a potem wchodzi lekka pikantność".
Popularne
- Chill Guy podbija internet. O co chodzi z wyluzowanym ziomkiem?
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Naruciak i Psycholoszka stracili pieska. "Nie wybaczę sobie nigdy"
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Podgrzej pizzę na PlayStation 5. Pizza Hut prezentuje nietypowy gadżet
- Genzie prezentuje: "100 DNI DO MATURY". Zapowiada się wielki hit?
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu