S*ks podczas okresu jest normalny. Takiej kampanii podpasek i czekolady nie było
Firma produkująca czekoladki wraz z firmą sprzedającą podpaski weszły w niecodzienną współpracę. Wspólnymi siłami normalizują współżycie podczas okresu.
Z okazji zbliżających się Walentynek dwie firmy postanowiły stworzyć niekonwencjonalny produkt. Amerykański producent podpasek we współpracy z producentem żywności wypuścili na rynek czekoladki "Let’s have period s*x", co oznacza "kochajmy się podczas okresu". Kolaboracja powstała, aby normalizować temat stosunków s*ksualnych podczas okresu.
Podobne
- Chcą swobodnego dostępu do podpasek. Proszą o podpisanie petycji
- Maja Staśko kontra hejterzy. Nie wierzą, że endometrioza boli
- Różowe Skrzyneczki w Ministerstwie Sprawiedliwości. "Nie stać ich na podpaski?"
- Nowy pomysł mężczyzn: wyrzucanie podpasek z różowej skrzyneczki
- Oblał turystki mlekiem. Teraz wścieka się na internautów
Normalizacja dyskusji na temat s*ksu podczas okresu
Firma U by Kotex to amerykańska firma zajmująca się produkcją artykułów higienicznych niezbędnych podczas miesiączki. Wraz z producentem żywności funkcjonalnej Phasey wydali czekoladki "Let’s have period s*x" - trufle oblane gorzką wegańską czekoladą, które mają mieć właściwości uśmierzające menstruacyjne skurcze. W ich skład wchodzi również korzeń shatavari zwiększający libido. W każdym pudełku w kształcie serca znajduje się pięć czekoladek i cztery podpaski.
Autorzy oryginalnego pomysłu podkreślają, że: "Ponad połowa respondentek jest otwarta na s*ks w czasie miesiączki. Wiele z nich czuje jednak zakłopotanie lub niepewność, przez co trudno im zainicjować taki s*ks ze swoim partnerem. Ponadto prawie 40 proc. badanych kobiet deklaruje unikanie s*ksu w Walentynki z powodu miesiączki. Około 25 proc. poczuło się zawstydzonych, jeśli ich miesiączka rozpoczęła się podczas stosunku płciowego.
Jedno pudełko czekoladek "Let’s have period s*x" to koszt 35 dolarów (ok. 140 zł). Mogą je kupić jedynie osoby pełnoletnie. Niestety odważna inicjatywa niektórych przerosła.
"I pomyśleć, że Walentynki to było kiedyś romantyczne święto zakochanych. 'Postępowcy' wszystko muszą odrzeć z uczuć i sprowadzić do fizjologii. Trudno mi sobie wyobrazić, zachwyt dziewczyny, gdy dostanie taką bombonierkę od chłopaka". "Nie wiem, co o tym sądzić". "Mnie osobiście obrzydza" - piszą internauci.
Pojawiły się również pozytywne komentarze: "najlepszy produkt tego roku", "super pomysł", "jestem za".
Źródło: "Marketing przy kawie"
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj