S*ks podczas okresu jest normalny. Takiej kampanii podpasek i czekolady nie było
Firma produkująca czekoladki wraz z firmą sprzedającą podpaski weszły w niecodzienną współpracę. Wspólnymi siłami normalizują współżycie podczas okresu.
Z okazji zbliżających się Walentynek dwie firmy postanowiły stworzyć niekonwencjonalny produkt. Amerykański producent podpasek we współpracy z producentem żywności wypuścili na rynek czekoladki "Let’s have period s*x", co oznacza "kochajmy się podczas okresu". Kolaboracja powstała, aby normalizować temat stosunków s*ksualnych podczas okresu.
Normalizacja dyskusji na temat s*ksu podczas okresu
Firma U by Kotex to amerykańska firma zajmująca się produkcją artykułów higienicznych niezbędnych podczas miesiączki. Wraz z producentem żywności funkcjonalnej Phasey wydali czekoladki "Let’s have period s*x" - trufle oblane gorzką wegańską czekoladą, które mają mieć właściwości uśmierzające menstruacyjne skurcze. W ich skład wchodzi również korzeń shatavari zwiększający libido. W każdym pudełku w kształcie serca znajduje się pięć czekoladek i cztery podpaski.
Autorzy oryginalnego pomysłu podkreślają, że: "Ponad połowa respondentek jest otwarta na s*ks w czasie miesiączki. Wiele z nich czuje jednak zakłopotanie lub niepewność, przez co trudno im zainicjować taki s*ks ze swoim partnerem. Ponadto prawie 40 proc. badanych kobiet deklaruje unikanie s*ksu w Walentynki z powodu miesiączki. Około 25 proc. poczuło się zawstydzonych, jeśli ich miesiączka rozpoczęła się podczas stosunku płciowego.
Jedno pudełko czekoladek "Let’s have period s*x" to koszt 35 dolarów (ok. 140 zł). Mogą je kupić jedynie osoby pełnoletnie. Niestety odważna inicjatywa niektórych przerosła.
"I pomyśleć, że Walentynki to było kiedyś romantyczne święto zakochanych. 'Postępowcy' wszystko muszą odrzeć z uczuć i sprowadzić do fizjologii. Trudno mi sobie wyobrazić, zachwyt dziewczyny, gdy dostanie taką bombonierkę od chłopaka". "Nie wiem, co o tym sądzić". "Mnie osobiście obrzydza" - piszą internauci.
Pojawiły się również pozytywne komentarze: "najlepszy produkt tego roku", "super pomysł", "jestem za".
Źródło: "Marketing przy kawie"
Popularne
- Problemy Oskara Szafarowicza. Pokazał wezwanie od uczelni
- Kononowicz kończy z YouTube? Pojawił się ważny komunikat
- Pochwalił się kupnem 10. mieszkania. "Psujesz rynek"
- Flipper został oszukany. Stracił kilkanaście tysięcy złotych
- Tata Maty prosi o pieniądze. "UWAGA! Jest sprawa"
- Nowy trend na TikToku. Czym jest "bananowy botoks"?
- Barbara Nowak zaczepia Katarzynę Kotulę. "Małopolska nie deprawuje"
- Koniec pomidorowego szaleństwa? Sanah ujawnia, o co chodziło
- Marcin Dubiel podpadł Roxie Węgiel. Chodzi o związek z Kevinem