S*ks podczas okresu jest normalny. Takiej kampanii podpasek i czekolady nie było
Firma produkująca czekoladki wraz z firmą sprzedającą podpaski weszły w niecodzienną współpracę. Wspólnymi siłami normalizują współżycie podczas okresu.
Z okazji zbliżających się Walentynek dwie firmy postanowiły stworzyć niekonwencjonalny produkt. Amerykański producent podpasek we współpracy z producentem żywności wypuścili na rynek czekoladki "Let’s have period s*x", co oznacza "kochajmy się podczas okresu". Kolaboracja powstała, aby normalizować temat stosunków s*ksualnych podczas okresu.
Podobne
- Chcą swobodnego dostępu do podpasek. Proszą o podpisanie petycji
- Aqua park z kontrowersyjną zasadą. Kobiety podczas okresu nie mają wstępu?
- Maja Staśko kontra hejterzy. Nie wierzą, że endometrioza boli
- Różowe Skrzyneczki w Ministerstwie Sprawiedliwości. "Nie stać ich na podpaski?"
- Nowy pomysł mężczyzn: wyrzucanie podpasek z różowej skrzyneczki
Normalizacja dyskusji na temat s*ksu podczas okresu
Firma U by Kotex to amerykańska firma zajmująca się produkcją artykułów higienicznych niezbędnych podczas miesiączki. Wraz z producentem żywności funkcjonalnej Phasey wydali czekoladki "Let’s have period s*x" - trufle oblane gorzką wegańską czekoladą, które mają mieć właściwości uśmierzające menstruacyjne skurcze. W ich skład wchodzi również korzeń shatavari zwiększający libido. W każdym pudełku w kształcie serca znajduje się pięć czekoladek i cztery podpaski.
Autorzy oryginalnego pomysłu podkreślają, że: "Ponad połowa respondentek jest otwarta na s*ks w czasie miesiączki. Wiele z nich czuje jednak zakłopotanie lub niepewność, przez co trudno im zainicjować taki s*ks ze swoim partnerem. Ponadto prawie 40 proc. badanych kobiet deklaruje unikanie s*ksu w Walentynki z powodu miesiączki. Około 25 proc. poczuło się zawstydzonych, jeśli ich miesiączka rozpoczęła się podczas stosunku płciowego.
Jedno pudełko czekoladek "Let’s have period s*x" to koszt 35 dolarów (ok. 140 zł). Mogą je kupić jedynie osoby pełnoletnie. Niestety odważna inicjatywa niektórych przerosła.
"I pomyśleć, że Walentynki to było kiedyś romantyczne święto zakochanych. 'Postępowcy' wszystko muszą odrzeć z uczuć i sprowadzić do fizjologii. Trudno mi sobie wyobrazić, zachwyt dziewczyny, gdy dostanie taką bombonierkę od chłopaka". "Nie wiem, co o tym sądzić". "Mnie osobiście obrzydza" - piszą internauci.
Pojawiły się również pozytywne komentarze: "najlepszy produkt tego roku", "super pomysł", "jestem za".
Źródło: "Marketing przy kawie"
Popularne
- Treści dla dorosłych znikają z X? Blokada dotyczy całej Europy (tak, Polski też)
- Najkwaśniejsze cukierki świata w polskim sklepie? Tiktoker podjął wyzwanie
- Matcha jest obrzydliwa? Cała prawda o warszawskim zapaleniu opon mózgowych [VIBEZ CHECK]
- Nazistowska reklama jeansów Sydney Sweeney? To prawaki ryczą najgłośniej
- Spotify wprowadza weryfikację wieku. Możesz stracić swoje konto?
- Wiernikowska dołączyła do groźnego trendu. Naraziła zdrowie swojego synka?
- Tea - randkowa aplikacja tylko dla kobiet jest hitem w USA. Chroni przed toksykami?
- Doda powiesiła Labubu na Łódź Summer Festival. Wybrała PRZEMOC
- Chappell Roan wraca z mocną balladą. "The Subway" to jej mały pamiętnik? [RECENCZJA]