Hot dog z Żabki poleciał w kosmos. Parówka długo tego nie zapomni
Ze wszystkich niespodziewanych rzeczy ta zajmuje pierwsze miejsce. Żabka wysłała hot doga w kosmos. To nie jest żart.
Współczesny marketing wymaga, aby reklama wyróżniała się oryginalnością i pomysłowością. W innym przypadku zniknie w zalewie PR-owej papki i generycznych spotów. Reklamy te nie tylko przyciągają uwagę, ale również budują silne więzi z odbiorcami, dzięki czemu marka pozostaje w ich pamięci na dłużej.
Żabka niejednokrotnie zaskoczyła odbiorców swoimi reklamami. Tym razem przeszła samą siebie, bo wystrzeliła flagowy produkt - hot doga - w kosmos. Wydarzenie było transmitowane na kanale marki na YouTube, a przygody parówki w kosmosie skomentował prezenter radiowy Piotr Kędzierski.
Hot dog z Żabki w kosmosie
Widzowie mogli być świadkami, jak hot dog wznosi się z ziemi i przebija przez granicę chmur. Po pewnym czasie parówka w bułce doleciała do stratosfery. Kamera przyczepiona do smakołyku przekazała na ziemię spektakularny widok.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ile zaoszczędzisz w 2025 roku? Sonda o trendzie No Buy
Żabka wykorzystała głośne wydarzenie, żeby ogłosić premierę limitowanego miodowo-musztardowego Kosmicznego Sosu. Ma on zielony kolor i brokatową poświatę. W jego składzie są m.in. miód (33%), musztarda stołowa (26%) i musztarda Dijon (6%) Sos będzie dostępny w sklepach do 25 lutego br. lub wyczerpania zapasów.
Popularne
- Dymy na FAME MMA. Zdjęcie "z ogórkiem", gaz pieprzowy, Gola vs Najman
- Boxdel i Wojtek G. zatrzymani. Prokuratura ściga youtuberów za "loterie w stylu Buddy"
- Niepokojąca scena w Korei Północnej. Ojwojtek nagrał całą historię
- Kupił kamień z Zary za 129 zł. "U mnie nie działa"
- Budda skomentował falę zatrzymań. Do ujętych osób dołączyła Lexy
- Pierwszy posiłek Wojtka Goli po wyjściu na wolność. Tak rozpieściła go Sofi
- Poluje na "żonatych piekielników". Cały profil to dowody zdrady
- Bambi pocisnęła byłą dziewczynę OKIego. "Co tam Sarka"?
- Wardęga jako Shrek, Maja leci w kosmos. Jak filmy AI przejmują social media?