Trzy miesiące czekała na zwrot pieniędzy z KFC. Nawet nie zjadła kurczaków
Wpadki w fast foodach się zdarzają. Pomylone zamówienia, niechciana cebula we wrapie, zbyt długi czas oczekiwania - to wszystko upoważnia gościa do odebrania rekompensaty. Klientka restauracji KFC na swoje pieniądze czekała wyjątkowo długo.
Zwroty produktów przeważnie trwają moment, szczególnie, gdy dokonuje się ich stacjonarnie. Pracownik sklepu, restauracji czy innego punktu usługowego dopełnia formalności, podpis i cyk - pieniądze zazwyczaj od razu lądują na koncie.
Podobne
- Pizzeria z Lublina rozwścieczyła kobiety. "Lochy" nie chcą "rykowiska"
- Żywe bankomaty. Płacą kobietom za zakupy i nie chcą nic w zamian
- Dostawca pracował 19 godzin na Glovo. "Szatański to był dzień"
- "12 nawyków, które robią z ciebie biedaka". Poseł promuje nie życie, tylko egzystencję
- Zamówił, zjadł, zapłakał. Cena słynnej pizzy z Jagodna zmiotła go z planszy
Zdarzają się oczywiście wyjątki od reguły. Na kasę z sobotniego zwrotu trzeba najpewniej poczekać do poniedziałku i kolejnego księgowania. Inaczej oczywiście wygląda to w punktach sprzedaży internetowej, które mają 14 dni na dopełnienie operacji.
Bywa też i tak, że zwrot pieniędzy niepokojąco się przeciąga. W takiej sytuacji znalazła się internautka, która czekała prawie trzy miesiące na odmrożenie środków, a ostatecznie należność przywiózł jej... kurier.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
FAGATA O SWOIM EX, ZAŁOŻONYM 0NLYFANS I SWOJEJ PRZYSZŁOŚCI | Vibez Talk
Hajs z KFC za chrupiące kurczaki dostała w kopercie
"Zwrot hajsu z KFC, na który czekałam od połowy czerwca XD" - napisała michelly na X. Dziewczyna wyjaśniła, że kiedy po zamówieniu jedzenia okazało się, że będą na nie czekać godzinę, zrobiła zwrot na kartę, ale zamiast zwrócić jej pieniądze, opłata została pobrana ponownie. Co zabawne, pieniądze za niezjedzone kurczaki otrzymała... w gotówce za pośrednictwem kuriera.
Michelly wkleiła też screena e-maila, którego otrzymała od biura obsługi klienta z KFC. "Dzień dobry. Przepraszamy za tak długi czas oczekiwania. Nastąpił tutaj błąd przy zwrocie środków na Pani konto. Moje pytanie, czy jest Pani z okolic restauracji? Ponieważ prawidłowy zwrot gotówki/kartą mogę zrobić tylko na miejscu. Pozdrawiam" - czytamy.
"Ja czekam 4 lata na 200 zł". "Spoko, ja na pieniądze ze zwróconych biletów czekałem +/- miesiąc". "Mi nawet na maila nie odpisali" - piszą internauci.
Popularne
- Znamy przyczynę śmierci sowy Duolingo. Dua Lipa opłakuje ptaka
- Stuu został pobity? Szokujące nagranie obiegło internet
- Kotolga jest viralem na TikToku. Kim jest i co o niej wiadomo?
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Żugajki na tropie nowego partnera Julii. Kim jest tajemniczy mężczyzna?
- Powstał tłumacz z polskiego na deweloperski. "Zrozum groźne gatunki"
- Sprawa korepetytora trafiła do Rzeczniczki Praw Dziecka. Co dalej?
- Damiano David wystąpił w Polsce. Zagrał nowy kawałek
- Jak pachną perfumy Skolima BEBECITA? Ekspert zabrał głos