Dostawca pracował 19 godzin na Glovo. "Szatański to był dzień"
Popularny w internecie dostawca jedzenia zrealizował karkołomne wyzwanie. Pracował praktycznie całą dobę, realizując zamówienia dla mieszkańców Krakowa. Po wszystkim pokazał, ile zarobił.
Glovo, Wolt, Uber Eats, Bolt nie mają przed nim żadnych tajemnic. Dexterowski to nick twórcy internetowego, który pracuje jako dostawca jedzenia. Opowiada o blaskach i cieniach swojej roboty, zarobkach, irytujących klientach. Luźne podejście i charakterystyczny styl sprawiły, że zyskał spore grono fanów. Na YouTube subskrybuje go ponad 200 tys. internautów, a na TikToku ponad 100 tys.
Dexterowski podjął się nietypowego wyzwania. Postanowił przepracować 19 godzin na Glovo w Krakowie, aby sprawdzić, ile zarobi oraz jak zareaguje organizm na tak duże obciążenie. Relacja z wyzwania poniosła się w internecie i wywołała lawinę komentarzy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wyrzucili go z Top Model. "Zarapowałem im". Ziętkowski o kulisach życia TikTokera
- Ogólnie to ja na taki challenge wziąłem sobie najbardziej prze*raną i uciążliwą aplikację. Tutaj będziemy się sr*ć z gotówką, niedziałającym supportem, zakupami w Biedronce
Rozwoził jedzenie 19 godzin
Dexterowski zrealizował 44 zamówienia. Zarobił 566,49 zł, co w przeliczeniu na stawkę godzinową daje 29,82 zł. Przejechał 196 km. Jest to jednak niepełne podsumowanie, bo dostawca zaliczył challenge na 33 zamówienia, dzięki czemu jego zarobek jest większy o 100 zł. Finalnie wychodzi 666,49 zł za niemal dobę pracy, co w przeliczeniu na stawkę godzinową daje 35,08 zł.
- Szatański to był dzień
Relacja z nietypowego wyzwania poniosła się w sieci i wywołała lawinę komentarzy. Internauci wyrażają podziw dla Dexterowskiego, że dał radę. Inni dostawcy jedzenia dzielą się swoimi historiami z nietypowymi zamówieniami lub nieprzyjemnymi klientami. Sam twórca zapewnia, że był to specjalny materiał, którego raczej nie powtórzy.
Rynek zamówień jedzenia w Polsce
Glovo jest wiceliderem na rynku zamówień online. Laur pierwszeństwa posiada firma Pyszne.pl, które zajmuje 37,1 proc. rynku - wynika z "Raportu o rynku dowozów jedzenia w Polsce".
"Szacujemy, że 2024 r. wzrost tego sektora będzie na poziomie 8 proc. i osiągnie wartość 10,227 mld zł, a w ciągu najbliższych 4 lat - do 2028 r. jego wartość osiągnie poziom 12,846 mld zł" - czytamy w treści raportu.
W temacie lifestyle
- W tym hotelu w Chinach możesz wynająć na noc... psa. Usługa szybko stała się hitem
- Ibiza Final Boss. Ten gość stał się sławny... bawiąc się w klubie
- Kontrowersyjne opinie Olka i Poli z "T5M2". Influencerzy krytykują dzieci w samolocie
- Petunia zajęła pierwsze miejsce w Konkursie na Najbrzydszego Psa Świata. Tak wygrać, to jak przegrać?
Popularne
- Zeskakiwali na płytę. Koncert Maxa Korzha miał szalony przebieg
- Farmer stworzył Tindera dla krów. Poprosił o pomoc ChatGPT
- Wiernikowska dołączyła do groźnego trendu. Naraziła zdrowie swojego synka?
- Cios w młodych ludzi? Ekspertka komentuje decyzję Andrzeja Dudy
- To coś więcej niż książka. Dawid Podsiadło zaskoczył fanów
- Machał banderowską flagą na Narodowym. Ukrainiec opublikował nagranie
- Influencerki z Rosji pragnęły sławy. Popełniły straszny błąd
- "Strefa gangsterów". Tom Hardy idzie spuścić ci łomot [RECENZJA]
- Lody o smaku mleka z piersi to nie żart. Już trafiły do sprzedaży