Pizzeria z Lublina rozwścieczyła kobiety. "Lochy" nie chcą "ryko

Pizzeria z Lublina rozwścieczyła kobiety. "Lochy" nie chcą "rykowiska"

Źródło zdjęć: © Canva
Oliwia Ruta,
05.11.2024 17:15

W internecie zrobiło się głośno o kontrowersyjnej reklamie pizzerii z Lublina. Restauracja reklamuje się hasłem, które rozwścieczyło kobiety. Nawołuje, aby "zabrać lochy do rykowiska". Zwierzęce porównanie nie spodobało się wielu internautkom. "Mistrzowie" marketingu kontynuują prowokacyjny kawał.

Pomysłowe kampanie marketingowe potrafią przyciągnąć uwagę, wzbudzić emocje i zapisać się w pamięci odbiorców. Muszą jednak być przemyślane, kreatywne i dobrze dostosowane do grupy docelowej. Wartościowa reklama przede wszystkim nie może być "niesmaczna". Kontrolowane wzbudzanie kontrowersji czasem jest pożądane, natomiast warto wiedzieć, kiedy powinno się wycofać czy przeprosić za nieodpowiednie zachowanie.

Pizzeria z Lublina rozwścieczyła kobiety

Pewna pizzeria z Lublina postanowiła postawić na kreatywny marketing. Niestety gra słów, którą wykorzystała w reklamie była dość niefortunna. Restauracja zaszła za skórę wielu kobietom, którym nie spodobało się porównanie ich do zwierząt. W poście napisali: "zabierz lochę do Rykowiska, zanim przyprawi ci rogi" - co było nawiązaniem do nazwy pizzerii.

trwa ładowanie posta...

Pod wpisem pojawiła się masa krytycznych komentarzy: "wieprzowe to zaproszenie", "rykowisko to gody jeleni, żona jelenia to łania, a dzika to locha", "Mówicie tak do swoich kobiet? Naprawdę? To może i w drugą stronę, 'przyprowadź swego knura'. Poziom reklamy żenujący. A jak już tak nawiązujecie do zwierząt, to chyba ktoś przespał lekcje biologii". Niektóre komentarze zostały usunięte przez pizzerię.

Restauracja idzie w zaparte

Dodatkowo kontrowersje wywołał sposób, w jaki pizzeria odpowiadała na komentarze internautów. Pojawiły się takie sformułowania jak: "dobra, weź się nie z*sraj" czy "A pocałuj ty nas w d*pę sfrustrowana, natrętna ruro z deficytem bolca". Ponadto restauracja dodała nową pozycję do menu, którą nazwała "Oddech lochy". Pod tajemniczą nazwą kryje się pizza z sosem czosnkowym, śmietaną, gyrosem, cebulą oraz oregano.

trwa ładowanie posta...

Na Facebooku pojawiła się również informacja, że niedługo w ich sklepie pojawią się koszulki z nadrukiem przedstawiającym nazwę oraz logo pizzeri i napisem "nie z*sraj się"

Pizzeria z Lublina rozwścieczyła kobiety. "Lochy" nie chcą "ryko
Pizzeria z Lublina rozwścieczyła kobiety. "Lochy" nie chcą "ryko (Facebook)
Fundusze Europejskie dla młodych
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 1
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0