Pizzeria z Lublina rozwścieczyła kobiety. "Lochy" nie chcą "rykowiska"
W internecie zrobiło się głośno o kontrowersyjnej reklamie pizzerii z Lublina. Restauracja reklamuje się hasłem, które rozwścieczyło kobiety. Nawołuje, aby "zabrać lochy do rykowiska". Zwierzęce porównanie nie spodobało się wielu internautkom. "Mistrzowie" marketingu kontynuują prowokacyjny kawał.
Pomysłowe kampanie marketingowe potrafią przyciągnąć uwagę, wzbudzić emocje i zapisać się w pamięci odbiorców. Muszą jednak być przemyślane, kreatywne i dobrze dostosowane do grupy docelowej. Wartościowa reklama przede wszystkim nie może być "niesmaczna". Kontrolowane wzbudzanie kontrowersji czasem jest pożądane, natomiast warto wiedzieć, kiedy powinno się wycofać czy przeprosić za nieodpowiednie zachowanie.
Podobne
- Cwaniak podszył się pod Książula. "Pewnie chciał więcej sera"
- Trzy miesiące czekała na zwrot pieniędzy z KFC. Nawet nie zjadła kurczaków
- Kizo został twarzą kebaba. "MUALA" od Książula nie będzie?
- Zamówił, zjadł, zapłakał. Cena słynnej pizzy z Jagodna zmiotła go z planszy
- Wersow zdradziła, jaka jest jej ulubiona pizza. To nie hawajska (i tak jest źle)
Pizzeria z Lublina rozwścieczyła kobiety
Pewna pizzeria z Lublina postanowiła postawić na kreatywny marketing. Niestety gra słów, którą wykorzystała w reklamie była dość niefortunna. Restauracja zaszła za skórę wielu kobietom, którym nie spodobało się porównanie ich do zwierząt. W poście napisali: "zabierz lochę do Rykowiska, zanim przyprawi ci rogi" - co było nawiązaniem do nazwy pizzerii.
Pod wpisem pojawiła się masa krytycznych komentarzy: "wieprzowe to zaproszenie", "rykowisko to gody jeleni, żona jelenia to łania, a dzika to locha", "Mówicie tak do swoich kobiet? Naprawdę? To może i w drugą stronę, 'przyprowadź swego knura'. Poziom reklamy żenujący. A jak już tak nawiązujecie do zwierząt, to chyba ktoś przespał lekcje biologii". Niektóre komentarze zostały usunięte przez pizzerię.
Restauracja idzie w zaparte
Dodatkowo kontrowersje wywołał sposób, w jaki pizzeria odpowiadała na komentarze internautów. Pojawiły się takie sformułowania jak: "dobra, weź się nie z*sraj" czy "A pocałuj ty nas w d*pę sfrustrowana, natrętna ruro z deficytem bolca". Ponadto restauracja dodała nową pozycję do menu, którą nazwała "Oddech lochy". Pod tajemniczą nazwą kryje się pizza z sosem czosnkowym, śmietaną, gyrosem, cebulą oraz oregano.
Na Facebooku pojawiła się również informacja, że niedługo w ich sklepie pojawią się koszulki z nadrukiem przedstawiającym nazwę oraz logo pizzeri i napisem "nie z*sraj się"
Popularne
- Popek poleciał do Turcji zrobić zęby. Efekt jego metamorfozy jest niesamowity
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie
- Ikea wypuściła własne blind boxy. W środku m.in. ikoniczne rekiny-blåhaje
- Influencer podzieli się empatią. Pod warunkiem, że zapłacisz
- Mata wydał mocny kawałek. W "sorry, taki jestem ;)" zdradza, dlaczego podpisał Fagatę [OPINIA]
- Wersow testuje Burgera Drwala. Jak oceniła króla zimy z McDonald's?
- W Dubaju otwarto najwyższyhotel na świecie. Ile kosztuje jedna noc?
- Olivia Dean vs Ticketmaster. Artystka żąda TAŃSZYCH biletów na własne koncerty
- Karty kolekcjonerskie Julii Żugaj w Biedronce. Cena z kosmosu?





