"Szczyt bezczelności". Klientka InPostu nagrała zachowanie kuriera

"Szczyt bezczelności". Klientka InPostu nagrała zachowanie kuriera

Źródło zdjęć: © Fake Natalia, Twitch
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,19.08.2024 12:45

Klientka InPostu opowiedziała o konfrontacji z kurierem. Poprosiła mężczyznę, by w ostrożniejszy sposób traktował jej paczkę. Była zaskoczona tym, jaką dostała odpowiedź.

Grupa InPost jest gigantem na rynku kurierskim. W 2023 r. dostarczyła 892,1 mln przesyłek. W najbardziej obłożonym zamówieniami dniu firma obsłużyła aż 11 mln paczek. Korzystanie z usług korporacji - czy to poprzez stojący niemal w każdym mieście Paczkomat, czy poprzez kurierów - stało się niezwykle wygodne.

Każdej firmie zdarzają się wpadki. Szczególnie tak dużej jak InPost, której pracownicy na co dzień są w kontakcie z klientem. O jednej z takich wtop opowiedziała fake_natalia, streamerka z Twitcha. Kobieta zamówiła paczkę z dowozem przez kuriera InPostu, ale usługa znacznie odbiegała od tego, co sobie wyobrażała.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

FAGATA O SWOIM EX, ZAŁOŻONYM 0NLYFANS I SWOJEJ PRZYSZŁOŚCI | Vibez Talk

Nagrała kuriera InPostu. Film obiegł internet

Natalia pokazała nagranie z kamerki zamontowanej przy domu. W kadrze widać podjazd, bramę i fragment ulicy. Na chodniku pojawia się furgonetka InPostu. Kurier wychodzi z kabiny, wciska dzwonek, rzuca paczkę na podwórko i odjeżdża.

- Zadzwonił dzwonkiem, wywalił paczkę i elo, poszedł sobie

- powiedziała z niedowierzaniem Natalia.

Streamerka chciała zwrócić kurierowi uwagę na nieprawidłowe zachowanie. Problemem był nie tylko sam sposób potraktowania przesyłki, ale i ryzyko, że pies Natalii rozerwie paczkę. Na bramie znajduje się tabliczka informująca o obecności zwierzęcia.

Próby kontaktu telefonicznego poniosły fiasko, bo - jak twierdzi Natalia - pracownik InPostu odrzucał połączenie. Wtedy kobieta napisała do niego wiadomość tekstową: "Radzę odebrać, bo będę kontaktowała się z przełożonym. Przerzucanie przez płot przesyłki to szczyt bezczelności, zwłaszcza że na bramce widnieje napis 'uwaga pies'".

trwa ładowanie posta...

Kurier InPostu oburzył klientkę

Kurier zareagował na wiadomość Natalii. Oddzwonił, ale bynajmniej nie dlatego, żeby się pokajać. Zagroził kobiecie, że jeśli ona nie przeprosi, czeka ją "wieczne awizo".

- Napisałam mu to, a on do mnie dzwoni z wyrzutem, że jak mogę się tak do niego zwracać i że on żąda przeprosin, bo inaczej czeka mnie wieczne awizo - relacjonuje Natalia.

Streamerka opublikowała historię na TikToku, gdzie wywołała ożywioną dyskusję. Internauci radzą kobiecie, jak powinna się zachować kolejnym razem, gdyby sytuacja się powtórzyła: "Zgłaszasz, że paczka nie dotarła i mają sprawdzić podpis u kuriera, kto odebrał. I kurier się nauczy czekać".

trwa ładowanie posta...
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 7
  • emoji ogień - liczba głosów: 2
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 31
  • emoji smutek - liczba głosów: 1
  • emoji złość - liczba głosów: 25
  • emoji kupka - liczba głosów: 101
inpost,zgłoś
a kto tam widzi kuriera z inpostu ? auto nie oznakowane .gość w cywilnej koszulce bez znaków firmowych. pomówienie
Odpowiedz
7Zgadzam się2Nie zgadzam się
Tadek,zgłoś
Strimerka , czego się spodziewać , po głupim dzieciaku ! Nie zmienia to faktu ,że kurierzy powinni zacząć odpowiadać za przesyłki ! O ile jak zamawiam , jakieś bzdety , co im rzucanie nie szkodzi , to są też rzeczy , z którymi trzeba delikatnie . Ale d póki nie będą odpowiadać za zniszczone przesyłki z własnej kieszeni , to nic się nie zmieni . Niektórym to chyba radość sprawia , jak rozwalą komuś przesyłkę .
Odpowiedz
10Zgadzam się4Nie zgadzam się
zobacz odpowiedzi (1)
Urząd Skarbowy,zgłoś
Jedno pytanie. Kto zarobił na ten dom, bo przecież nie ty?
Odpowiedz
18Zgadzam się20Nie zgadzam się
zobacz odpowiedzi (1)
Zobacz komentarze: 87