Weszła do znanej sieciówki. Klientka aż nagrała to, co zobaczyła
Młoda klientka wybrała się na zakupy do sklepu popularnej odzieżowej sieciówki. Jej uwagę zwrócił stan ubrań na wieszakach. Nagranie, które wykonała, poniosło się w internecie.
Robienie zakupów odzieżowych online jest coraz popularniejsze, ale wielu Polaków nadal kompletuje swoją garderobę w tradycyjny, stacjonarny sposób. Eksperci od zachowań konsumenckich przewidują, że jeszcze upłynie dużo czasu, zanim nastąpi "śmierć" centrów i galerii handlowych. W tego typu obiektach ludzie nie tylko robią zakupy, ale i spędzają wolny czas w kinie, na siłowni czy w restauracji.
Podobne
- Marka Rhode wkracza do Polski. Viralowe kosmetyki Hailey Bieber w zasięgu ręki
- "Szczyt bezczelności". Klientka InPostu nagrała zachowanie kuriera
- Dzikie tłumy na spotkaniu z DRE$$CODE. Bagi i Michu odwiedzili chorą widzkę
- Zmiany w słynnej promocji PKP. Kluczowe jest siedem dni
- Dawid Podsiadło zaskoczył cenami. Zastawa z "PostProdukcji" za 7777 zł?
Bezpośrednia wizyta w sieciówce odzieżowej ma tę przewagę nad zakupami online, że klient może natychmiast się przekonać, czy koszulka, spodnie lub buty dobrze leżą na ciele. W galerii handlowej jest bogaty wybór sklepów, więc jeśli dana część garderoby nie pasuje w jednym sklepie, konsument może od razu sprawdzić, co ciekawego oferuje konkurencja. Problemem bywają czasami zachowania innych zakupowiczów, którzy nie szanują asortymentu na półkach i wieszakach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
HEJT W INTERNECIE: VIBEZ x SEXEDPL
Zakupy w galerii handlowej. Klientka pokazała, co odkryła
Internet obiegło nagranie wykonane przez klientkę odzieżowej sieciówki. Kobieta przeglądała koszulki w dziale damskim i zauważyła, w jakim są stanie. Na białym materiale były ślady po makijażu. Najprawdopodobniej inne klientki po przymierzeniu koszulek uznały, że rozmiar im nie odpowiada, ale nie przejęły się tym, że zostawiły po sobie "niespodziankę" w postaci kosmetyków.
Plamy po makijażu były szczególnie widoczne w okolicach kołnierzyka. Nie był to jednostkowy przypadek. Klientka nagrała kilka koszulek z rzędu, które zostały pobrudzone przez inne kobiety. Film ma ponad 500 tys. wyświetleń i lawinę komentarzy.
"Raz mi się zdarzyło ubrudzić i od razu kupiłam tę ubrudzoną", "Uważam, że te laski, które tak pobrudziły te ubrania, powinny płacić za każdą rzecz, która będzie pobrudzona", "Nie rozumiem, czy one też tak w domu ubierają swoje bluzki?", "Czemu ludzie tak nie szanują nie swoich rzeczy", "Zawsze jak mam makijaż to specjalnie zakładam tak, żeby nie ubrudzić". To tylko niektóre z długiej listy komentarzy, w których internauci wyrażają oburzenie nawykami zakupowymi niektórych kobiet.
W temacie lifestyle
- Szop pracz włamał się do sklepu monopolowego. Trafił na izbę wytrzeźwień?
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Dawid Kwiatkowski szuka swojego numeru jeden. Chce zabrać na kolację, kupić kwiaty
- Najgorszy (i najdroższy) świąteczny jarmark w Polsce? Sam wstęp kosztuje nawet 75 zł
Popularne
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Wojanek za udział w mszy. Ksiądz z nietypowym pomysłem





