Poskarżyła się na przemoczoną kurtkę. Firma zareagowała znakomicie
W piątek 17 listopada Jenn Jensen udostępniła film na TikToku. Poskarżyła się, że kurtka popularnej marki przemokła, a miała być wodoodporna. Reakcja firmy okazała się znakomita.
Jeśli marki chcą uczyć się marketingu, bez wątpienia mogą brać przykład z firmy The North Face. Po tym, gdy tiktok jednej z użytkowniczek, w którym narzeka na jakość kurtki, okazał się viralem, właściciel się nie obraził. W zamian za to dostarczył dziewczynie nowe odzienie. Dodatkowo zrobił to helikopterem.
Podobne
- O co chodzi z Imperium Rzymskim? Mocno się zdziwisz
- Włosy łonowe na wybiegu. Maison Margiela szokuje nową kolekcją
- Dystyngowane niemowlę hitem internetu. O co chodzi ze "świadomym dzieckiem"?
- Jeleniewska szykowała się na imprezę. Wywołała burzę
- Crocs wypuszcza nowe buty. Czy ktoś się skusi na upiorny model?
The North Face umie w marketing
Jenn Jensen udostępniła film na TikToku, który odbił się szerokim echem. Video zobaczyło ponad 10 mln. Dziewczyna pokazuje w nim, że kurtka topowej marki przemokła, chociaż miała być wodoodporna.
- Kupiłam tę kurtkę kilka dni temu, dlatego że reklamowano ją jako wodoodporną. No cóż, jestem przekonana, że na dworze leje deszcz, a ja jestem cała przemoknięta. Słuchajcie, ja wcale nie chcę zwrotu kosztów. Chcę, abyście na nowo zaprojektowali tę kurtkę i sprawili, że naprawdę będzie wodoodporna. Dodatkowo chcę, abyście jak najszybciej dostarczyli ją na szczyt góry nad jeziorem Hooker Valley w Nowej Zelandii. Będę tam czekać - powiedziała dziewczyna na nagraniu.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Marka North Face podjęła rękawicę oraz spełniła prośbę niezadowolonej klientki. Na TikToku firma udostępniła film, w którym jeden z pracowników szybko wybiera nowe odzienie, wsiada do helikoptera i leci do Nowej Zelandii. Tam spotyka się z dziewczyną i dostarcza jej nową, wodoodporną kurtkę.
Nawet jeśli akcja była ustawiona, trzeba przyznać, że ktoś świetnie przemyślał sprawę. Film odbił się szerokim echem, zobaczyło go ponad 10 mln osób. The North Face umie w marketing i wiele marek mogłoby się od nich uczyć.
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos