Poskarżyła się na przemoczoną kurtkę. Firma zareagowała znakomicie
W piątek 17 listopada Jenn Jensen udostępniła film na TikToku. Poskarżyła się, że kurtka popularnej marki przemokła, a miała być wodoodporna. Reakcja firmy okazała się znakomita.
Jeśli marki chcą uczyć się marketingu, bez wątpienia mogą brać przykład z firmy The North Face. Po tym, gdy tiktok jednej z użytkowniczek, w którym narzeka na jakość kurtki, okazał się viralem, właściciel się nie obraził. W zamian za to dostarczył dziewczynie nowe odzienie. Dodatkowo zrobił to helikopterem.
Podobne
- O co chodzi z Imperium Rzymskim? Mocno się zdziwisz
- Włosy łonowe na wybiegu. Maison Margiela szokuje nową kolekcją
- Dystyngowane niemowlę hitem internetu. O co chodzi ze "świadomym dzieckiem"?
- Jeleniewska szykowała się na imprezę. Wywołała burzę
- Crocs wypuszcza nowe buty. Czy ktoś się skusi na upiorny model?
The North Face umie w marketing
Jenn Jensen udostępniła film na TikToku, który odbił się szerokim echem. Video zobaczyło ponad 10 mln. Dziewczyna pokazuje w nim, że kurtka topowej marki przemokła, chociaż miała być wodoodporna.
- Kupiłam tę kurtkę kilka dni temu, dlatego że reklamowano ją jako wodoodporną. No cóż, jestem przekonana, że na dworze leje deszcz, a ja jestem cała przemoknięta. Słuchajcie, ja wcale nie chcę zwrotu kosztów. Chcę, abyście na nowo zaprojektowali tę kurtkę i sprawili, że naprawdę będzie wodoodporna. Dodatkowo chcę, abyście jak najszybciej dostarczyli ją na szczyt góry nad jeziorem Hooker Valley w Nowej Zelandii. Będę tam czekać - powiedziała dziewczyna na nagraniu.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Marka North Face podjęła rękawicę oraz spełniła prośbę niezadowolonej klientki. Na TikToku firma udostępniła film, w którym jeden z pracowników szybko wybiera nowe odzienie, wsiada do helikoptera i leci do Nowej Zelandii. Tam spotyka się z dziewczyną i dostarcza jej nową, wodoodporną kurtkę.
Nawet jeśli akcja była ustawiona, trzeba przyznać, że ktoś świetnie przemyślał sprawę. Film odbił się szerokim echem, zobaczyło go ponad 10 mln osób. The North Face umie w marketing i wiele marek mogłoby się od nich uczyć.
Popularne
- Natalia Magical założyła niebieską platformę. Ile kosztuje miesięczny dostęp?
- Zbanowali ją z niebieskiej platformy. "Dwa tysiące obcych. Bez żadnych limitów"
- Cameraboy oburzony niebieską platformą Natalii? "Magical jest hipokrytą"
- Daniel Magical dostał bana na kicku. Już nie wróci na platformę?
- Jak smakuje nowy zestaw w KFC "Squid Game"? "Cena jest mega wysoka"
- Edzio Rap drugi raz wbił na O'Block. Nawinął z lokalsami (i przeżył)
- Young Leosia i Kacper Błoński mają "dziecko". Ich wspólne lody już w sklepach
- Naruciak chce konfrontacji z Gonciarzem. "Nie jestem w pozycji do stawiania warunków"
- Żenujący wpis Amadeusza Ferrariego o Natsu. Przekroczył granicę?