Linie lotnicze przepraszają pasażera. Musiał wywlekać się z samolotu
Linie lotnicze Air Canada przeprosiły jednego ze swoich pasażerów. Wszystko przez to, jak potraktowały mężczyznę ze spastycznym porażeniem mózgowym.
Rodney Hodgins to 49-letni sprzedawca komputerów z Kolumbii Brytyjskiej. W sierpniu 2023 r. razem z żoną skorzystał z oferty linii Air Canada. Wybrali się do Las Vegas, aby świętować rocznicę ślubu.
Podobne
- Horror na pokładzie samolotu. Niepokojące zachowanie pilota
- Celowo oddał mocz na pokładzie samolotu. Grozi mu ogromna kara
- Linie lotnicze popełniły ogromny błąd. Klientka złożyła skargę
- Kobiety nie będą siedzieć koło mężczyzn. Linie lotnicze testują nowe rozwiązanie
- Linie lotnicze sprzedają przekąski. Sęk w tym, że nie dla ludzi
Rodney Hodgins porusza się na wózku, ponieważ cierpi na spastyczne porażenie mózgowe. Gdy samolot wylądował w Las Vegas, mężczyzna usłyszał od stewardessy, że musi opuścić pokład samodzielnie. Kobieta powiedziała, że nie ma czasu na dostarczenie mu wózka inwalidzkiego.
Linie lotnicze przepraszają pasażera
Jak donosi portal theguardian.com, stewardesa powiedziała parze, że nie ma czasu na wniesienie wózka inwalidzkiego na pokład. Małżeństwo na początku myślało, że kobieta się z nimi droczy i opowiada nieśmieszny żart. Pracownica linii lotniczych powtórzyła jednak prośbę, aby Rodney Hodgins samodzielnie opuścił pokład maszyny.
Sparaliżowany 46-latek musiał użyć górnych kończyn, którymi może poruszać. Przeczołgał się przez 12 rzędów siedzeń, gdy jego żona trzymała go za nogi.
"Musieliśmy walczyć na oczach wielu ludzi. Jedni odwracali wzrok, a drugim było wstyd, że muszę wyciągać go z tego samolotu. On zranił się w nogi, a ja w plecy, jednak emocjonalnie czujemy się skrzywdzeni o wiele bardziej. Prawa człowieka mojego męża zostały zdeptane, a linie lotnicze Air Canada nie wyciągnęły pomocnej ręki, jak obiecali" - napisała żona sparaliżowanego mężczyzny na Facebooku.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Linie lotnicze Air Canada po dwóch miesiącach od okropnej sytuacji przyznały, że Rodney Hodgins nie został potraktowany w odpowiedni sposób.
"Korzystamy z usług zewnętrznego specjalisty ds. pomocy osom korzystającym z wózków inwalidzkich w Las Vegas, aby zapewnić bezpieczny transport w samolocie i poza nim. Po naszym dochodzeniu w celu ustalenia, w jaki sposób doszło do tej poważnej przerwy w świadczeniu usług, będziemy oceniać innych partnerów świadczących usługi pomocy mobilnej w Las Vegas" - czytamy w oświadczeniu firmy.
Źródło: theguardian.com
W temacie społeczeństwo
- Polska staje do walki z kryzysem demograficznym. Czy "Rządowy Tinder" rozwiąże problem?
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- We Wrocławiu pojawi się świąteczny tramwaj. Św. Mikołaj rozda grzecznym upominki
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Dlaczego myślę, że BAZA wygra milion złotych? Sory FAZA, dobry start to nie wszystko [OPINIA]
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
- Skrywała upiorny sekret. "To: Witajcie w Derry", recenzja 6. odcinka
- Zakpił z Muska i Zuckerberga? "Regular Animals" podzieliły świat sztuki
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy





