Linie lotnicze przepraszają pasażera. Musiał wywlekać się z samolotu
Linie lotnicze Air Canada przeprosiły jednego ze swoich pasażerów. Wszystko przez to, jak potraktowały mężczyznę ze spastycznym porażeniem mózgowym.
Rodney Hodgins to 49-letni sprzedawca komputerów z Kolumbii Brytyjskiej. W sierpniu 2023 r. razem z żoną skorzystał z oferty linii Air Canada. Wybrali się do Las Vegas, aby świętować rocznicę ślubu.
Podobne
- Horror na pokładzie samolotu. Niepokojące zachowanie pilota
- Celowo oddał mocz na pokładzie samolotu. Grozi mu ogromna kara
- Linie lotnicze popełniły ogromny błąd. Klientka złożyła skargę
- Kobiety nie będą siedzieć koło mężczyzn. Linie lotnicze testują nowe rozwiązanie
- Linie lotnicze sprzedają przekąski. Sęk w tym, że nie dla ludzi
Rodney Hodgins porusza się na wózku, ponieważ cierpi na spastyczne porażenie mózgowe. Gdy samolot wylądował w Las Vegas, mężczyzna usłyszał od stewardessy, że musi opuścić pokład samodzielnie. Kobieta powiedziała, że nie ma czasu na dostarczenie mu wózka inwalidzkiego.
Linie lotnicze przepraszają pasażera
Jak donosi portal theguardian.com, stewardesa powiedziała parze, że nie ma czasu na wniesienie wózka inwalidzkiego na pokład. Małżeństwo na początku myślało, że kobieta się z nimi droczy i opowiada nieśmieszny żart. Pracownica linii lotniczych powtórzyła jednak prośbę, aby Rodney Hodgins samodzielnie opuścił pokład maszyny.
Sparaliżowany 46-latek musiał użyć górnych kończyn, którymi może poruszać. Przeczołgał się przez 12 rzędów siedzeń, gdy jego żona trzymała go za nogi.
"Musieliśmy walczyć na oczach wielu ludzi. Jedni odwracali wzrok, a drugim było wstyd, że muszę wyciągać go z tego samolotu. On zranił się w nogi, a ja w plecy, jednak emocjonalnie czujemy się skrzywdzeni o wiele bardziej. Prawa człowieka mojego męża zostały zdeptane, a linie lotnicze Air Canada nie wyciągnęły pomocnej ręki, jak obiecali" - napisała żona sparaliżowanego mężczyzny na Facebooku.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Linie lotnicze Air Canada po dwóch miesiącach od okropnej sytuacji przyznały, że Rodney Hodgins nie został potraktowany w odpowiedni sposób.
"Korzystamy z usług zewnętrznego specjalisty ds. pomocy osom korzystającym z wózków inwalidzkich w Las Vegas, aby zapewnić bezpieczny transport w samolocie i poza nim. Po naszym dochodzeniu w celu ustalenia, w jaki sposób doszło do tej poważnej przerwy w świadczeniu usług, będziemy oceniać innych partnerów świadczących usługi pomocy mobilnej w Las Vegas" - czytamy w oświadczeniu firmy.
Źródło: theguardian.com
W temacie społeczeństwo
- Psy i koty będą musiały mieć własny PESEL? Za brak rejestracji kary finansowe
- Quebonafide przeprasza. Fani wciąż nie dostali boxu za 399 zł. Miał przyjść w sierpniu
- Sfingował własną śmierć. Chciał zobaczyć, kto przyjdzie na jego pogrzeb
- Pierwsza stacja benzynowa Skolima już jest. Konkurencyjne ceny paliwa, róż i palmy
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]
- Sombr naprawdę PRZESADZIŁ. Fani sprzedają bilety na jego koncerty





