Linie lotnicze przepraszają pasażera

Linie lotnicze przepraszają pasażera. Musiał wywlekać się z samolotu

Źródło zdjęć: © Canva
Natalia Witulska,
01.11.2023 07:00

Linie lotnicze Air Canada przeprosiły jednego ze swoich pasażerów. Wszystko przez to, jak potraktowały mężczyznę ze spastycznym porażeniem mózgowym.

Rodney Hodgins to 49-letni sprzedawca komputerów z Kolumbii Brytyjskiej. W sierpniu 2023 r. razem z żoną skorzystał z oferty linii Air Canada. Wybrali się do Las Vegas, aby świętować rocznicę ślubu.

Rodney Hodgins porusza się na wózku, ponieważ cierpi na spastyczne porażenie mózgowe. Gdy samolot wylądował w Las Vegas, mężczyzna usłyszał od stewardessy, że musi opuścić pokład samodzielnie. Kobieta powiedziała, że nie ma czasu na dostarczenie mu wózka inwalidzkiego.

Linie lotnicze przepraszają pasażera

Jak donosi portal theguardian.com, stewardesa powiedziała parze, że nie ma czasu na wniesienie wózka inwalidzkiego na pokład. Małżeństwo na początku myślało, że kobieta się z nimi droczy i opowiada nieśmieszny żart. Pracownica linii lotniczych powtórzyła jednak prośbę, aby Rodney Hodgins samodzielnie opuścił pokład maszyny.

Sparaliżowany 46-latek musiał użyć górnych kończyn, którymi może poruszać. Przeczołgał się przez 12 rzędów siedzeń, gdy jego żona trzymała go za nogi.

Sparaliżowany mężczyzna z żoną
Sparaliżowany mężczyzna z żoną (Facebook - Deanna Hodgins , Facebook)

"Musieliśmy walczyć na oczach wielu ludzi. Jedni odwracali wzrok, a drugim było wstyd, że muszę wyciągać go z tego samolotu. On zranił się w nogi, a ja w plecy, jednak emocjonalnie czujemy się skrzywdzeni o wiele bardziej. Prawa człowieka mojego męża zostały zdeptane, a linie lotnicze Air Canada nie wyciągnęły pomocnej ręki, jak obiecali" - napisała żona sparaliżowanego mężczyzny na Facebooku.

Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ

Linie lotnicze Air Canada po dwóch miesiącach od okropnej sytuacji przyznały, że Rodney Hodgins nie został potraktowany w odpowiedni sposób.

"Korzystamy z usług zewnętrznego specjalisty ds. pomocy osom korzystającym z wózków inwalidzkich w Las Vegas, aby zapewnić bezpieczny transport w samolocie i poza nim. Po naszym dochodzeniu w celu ustalenia, w jaki sposób doszło do tej poważnej przerwy w świadczeniu usług, będziemy oceniać innych partnerów świadczących usługi pomocy mobilnej w Las Vegas" - czytamy w oświadczeniu firmy.

Źródło: theguardian.com

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 1
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 4
  • emoji złość - liczba głosów: 3
  • emoji kupka - liczba głosów: 0