Knajpa z ZOO zaatakowała Książula. Youtuber odpowiada
Szymon Nyczke, znany jako Książulo, naraził się restauracji z warszawskiego ZOO po tym, jak skrytykował ich zestaw obiadowy. Bar "Cztery słonie" zastosował agresywny (anty)marketing.
Książulo to aktualnie najpopularniejszy youtuber gastronomiczny. Szymon Nyczke jest nową Magdą Gessler dla pokolenia Gen Z. Nie boi się spróbować najpodlej wyglądającego kebaba, ale testuje też jedzenie dla osób o bardziej wyrafinowanym podniebieniu np. z lokali po kuchennych rewolucjach.
Podobne
- Najlepszy kebab w Warszawie? Efekt Książula już zadziałał
- Najgorszy kebab w Warszawie podszywa się pod Książula. "To nie jest mój lokal"
- Książulo przetestował pizzę z automatu. Nie kryje zdziwienia
- Książulo i zapiekanka z niespodzianką. Youtuber zjadł pleśń?
- Cwaniak podszył się pod Książula. "Pewnie chciał więcej sera"
Pozytywne recenzje Książula i jego aprobata wyrażana w postaci znaku "MUALA" sprawia, że restauracje tętnią życiem i ustawiają się do nich gigantyczne kolejki. Youtuber uratował wiele lokali przed zamknięciem, a także dodał skrzydeł małym, podupadającym biznesom.
Niedawno Książulo oceniał jedzenie z warszawskiego ZOO. Najbardziej pochwalił czebureki, które sprzedawane są niedaleko wejścia do ogrodu zoologicznego. Na miejscu nic szczególnie go nie urzekło, udało mu się za to przez nieuwagę zjeść prawdopodobnie spleśniałą zapiekankę. Skrytykował też hot-doga, cheesburgera, a także zestaw obiadowy. Zestaw skonsumował w lokalu "Cztery słonie", a restauracja ewidentnie nie mogła przyjąć krytyki z godnością.
Książulo narzeka, restauracja w ZOO dokręca śrubę
Youtuber zamówił zestaw obiadowy składający się z pięciu stripsów, frytek, ketchupu oraz rurki z kremem i półlitrowego napoju. Za wszystko zapłacił 55 zł. Książulo stwierdził, że frytki są mrożone i "walą olejem". Nie smakowały mu także stripsy.
Podobnie surowo ocenił rurkę z bitą śmietaną. Powiedział, że już jest ciepła i że smakuje jak woda mleczna. Słabe, drogie i sztuczne - podsumował.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
za 10 zł nie zjesz nic lepszego
"Cztery słonie" zabierają głos. "Nie bądź jak youtuber"
Nie wszystkie knajpy, które odwiedza Książulo potrafią przyjąć krytykę na klatę. Bar "Cztery słonie" postawił na bardzo agresywny (anty)marketing. Internet obiegło zdjęcie z ZOO, na którym widać tzw. potykacz wystawiony przed lokalem. Na tablicy umieszczono zaczepny napis: "Rurka z bitą śmietaną. Nie bądź jak youtuber, zjedz ją zanim śmietana wsiąknie w wafel".
Książulo zdążył już zareagować na zaczepkę. Udostępnił zdjęcie na story i napisał wymowny komentarz. "Zapomniałem, że zamawiając zestaw obiadowy, w którym jest deser, najpierw je się deser".
Popularne
- Rozwój PSZOK-ów dzięki funduszom unijnym
- Poznaj Polskę na dwóch kołach
- Liam Payne wiecznie żywy. Znów usłyszymy jego głos
- Marcin Dubiel próbuje wrócić do internetu. Kolejny epic fail
- Kamil z Ameryki w akcji. Koszulki #freebudda wspierają Strefę 77
- Wojtek Gola na streamie u Jelly Frucika. Było piekielnie gorąco
- Młodzi na rynku pracy w Unii Europejskiej
- Rok po wybuchu Pandora Gate. Co dalej z ekstradycją Stuu?
- Fundusze unijne a problemy szkół