Kid Rock strzela do puszek z piwem. Internet zażenowany
52-letni Kid Rock wrzucił na Twittera filmik, na którym z automatycznej broni strzela do kilku zgrzewek piwa marki Bud Light. Nie spodobała mu się ostatnia akcja promocyjna marki, do której zaproszono m.in. Dylan Mulvaney.
Na krótkim filmie muzyk i zwolennik Trumpa Robert Ritchie, znany jako Kid Rock, wyznaje: - Dziadek czuję się dziś nieco frisky i ma coś do przekazania. - Po czym sięga po broń, którą użytkownicy Twittera zidentyfikowali jako stary karabin maszynowy. Następnie mierzy w stronę ustawionych nieopodal zgrzewek z piwem i oddaje serię strzałów. Na koniec w niecenzuralnych słowach pozdrawia markę Bud Light i jej właściciela, koncern Anheuser-Busch.
Podobne
- Jaka jest wymarzona dziewczyna Chappell Roan? "Ma brać robale do ręki"
- Jaskier z "Wiedźmina" jest biseksualny? Chodzi o jeden szczegół
- Transpłciowa youtuberka mierzy się z hejtem. "Wróciłam na psychoterapię"
- Selena Gomez ma współpracę z Oreo. Jak smakują jej ciastka?
- "Saltburn". Queerowy romans z Jacobem Elordim jeszcze w tym roku
Wszystko dlatego, że firma w ramach współpracy promocyjnej zdecydowała się wysłać do Dylan Mulvaney personalizowaną puszkę z jej wizerunkiem.
Dylan Mulvaney to gwiazda Tiktoka, która bardzo otwarcie opowiada o kolejnych etapach swojej tranzycji. Towarzyszy jej ponad 10 mln obserwatorów. Ma na swoim koncie nawet występ w telewizyjnym programie "The Drew Barrymore Show", o którym również było głośno w Stanach.
Kid Rock przyłącza się do prób bojkotu marki Bud Light
Wybryk Kid Rocka nie jest pierwszym przypadkiem nawoływania przez przeciwników progresu społecznego do bojkotu marki postępowo podchodzącej do kwestii marketingu. Charakterystyczna jest też niezbyt mądra forma tych protestów, polegająca na nabyciu produktu (często w znacznej ilości), żeby go następnie zniszczyć. Pamiętamy, co się działo, gdy Colin Kaepernick klękał podczas hymnu w trakcie meczów NBA, protestując przeciwko rasizmowi. Ludzie niszczyli buty Nike, bo firma nie wycofała się ze wspierania zawodnika.
Jak zauważają komentatorzy, Anheuser-Busch wspiera społeczność LGBT+ od końca lat 90., a większość koncernów browarniczych swoją ofertę marketingową kieruje otwarcie również do mniejszości seksualnych. Pojawiają się głosy zatroskania, że przeciwnicy postępu nie będą mieli niedługo czym ugasić pragnienia.
W temacie LGBT+
- Ginnie z "Harry'ego Pottera" stoi po stronie osób trans. W Poznaniu powiedziała, co sądzi o J.K. Rowling
- Grzegorz Braun: niszczy wystawę LGBT w Sejmie. Najjjka: bije brawo
- Freddie Mercury w Warszawie? Jego ikoniczne dżinsy zobaczysz na queerowej wystawie
- Influencerki zaręczyły się po koncercie Billie Eilish. Polscy fani wzruszeni
Popularne
- Natalia Magical założyła niebieską platformę. Ile kosztuje miesięczny dostęp?
- Cameraboy oburzony niebieską platformą Natalii? "Magical jest hipokrytą"
- Książulo ma beef z krakowskimi kebabami? Wprowadzają rollo "śmierdzący książuulo"
- Bilety na ostatni koncert Quebonafide zupełnie za darmo. Wystarczy apka InPost
- TOP 7 momentów Ekipa Festiwalu 2025. Do Genzie dołączył nowy członek
- Daniel Magical dostał bana na kicku. Już nie wróci na platformę?
- Gęś Pipa znalazła godnych następców. Brainroty to hit nad polskim morzem
- Spiderman w Warszawie? Mężczyzna wszedł na 140-metrowy wieżowiec
- Katy Perry nienawidzi Labubu? Jej reakcja na zabawkę poszła w viral