Kid Rock strzela do puszek z piwem. Internet zażenowany
52-letni Kid Rock wrzucił na Twittera filmik, na którym z automatycznej broni strzela do kilku zgrzewek piwa marki Bud Light. Nie spodobała mu się ostatnia akcja promocyjna marki, do której zaproszono m.in. Dylan Mulvaney.
Na krótkim filmie muzyk i zwolennik Trumpa Robert Ritchie, znany jako Kid Rock, wyznaje: - Dziadek czuję się dziś nieco frisky i ma coś do przekazania. - Po czym sięga po broń, którą użytkownicy Twittera zidentyfikowali jako stary karabin maszynowy. Następnie mierzy w stronę ustawionych nieopodal zgrzewek z piwem i oddaje serię strzałów. Na koniec w niecenzuralnych słowach pozdrawia markę Bud Light i jej właściciela, koncern Anheuser-Busch.
Podobne
- Jaka jest wymarzona dziewczyna Chappell Roan? "Ma brać robale do ręki"
- Transpłciowa youtuberka mierzy się z hejtem. "Wróciłam na psychoterapię"
- Jaskier z "Wiedźmina" jest biseksualny? Chodzi o jeden szczegół
- Selena Gomez ma współpracę z Oreo. Jak smakują jej ciastka?
- "Saltburn". Queerowy romans z Jacobem Elordim jeszcze w tym roku
Wszystko dlatego, że firma w ramach współpracy promocyjnej zdecydowała się wysłać do Dylan Mulvaney personalizowaną puszkę z jej wizerunkiem.
Dylan Mulvaney to gwiazda Tiktoka, która bardzo otwarcie opowiada o kolejnych etapach swojej tranzycji. Towarzyszy jej ponad 10 mln obserwatorów. Ma na swoim koncie nawet występ w telewizyjnym programie "The Drew Barrymore Show", o którym również było głośno w Stanach.
Kid Rock przyłącza się do prób bojkotu marki Bud Light
Wybryk Kid Rocka nie jest pierwszym przypadkiem nawoływania przez przeciwników progresu społecznego do bojkotu marki postępowo podchodzącej do kwestii marketingu. Charakterystyczna jest też niezbyt mądra forma tych protestów, polegająca na nabyciu produktu (często w znacznej ilości), żeby go następnie zniszczyć. Pamiętamy, co się działo, gdy Colin Kaepernick klękał podczas hymnu w trakcie meczów NBA, protestując przeciwko rasizmowi. Ludzie niszczyli buty Nike, bo firma nie wycofała się ze wspierania zawodnika.
Jak zauważają komentatorzy, Anheuser-Busch wspiera społeczność LGBT+ od końca lat 90., a większość koncernów browarniczych swoją ofertę marketingową kieruje otwarcie również do mniejszości seksualnych. Pojawiają się głosy zatroskania, że przeciwnicy postępu nie będą mieli niedługo czym ugasić pragnienia.
W temacie LGBT+
- Gejowski klub "Pink Pony" zmienił nazwę. Lesbijki zarzucają mizoginię?
- Nie będzie ustawy o związkach partnerskich. "Spotkaliśmy się w połowie drogi"
- Druga część gejoweskiej teen dramy potwierdzona. "Red, White & Royal Wedding" już wkrótce!
- Nemo wydali najbardziej szaloną płytę 2025 r.? "Arthouse" to kolorowy manifest [RECENZJA]
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- Sombr naprawdę PRZESADZIŁ. Fani sprzedają bilety na jego koncerty
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]





