Kid Rock rozstrzeliwuje puszki Bud Light

Kid Rock strzela do puszek z piwem. Internet zażenowany

Źródło zdjęć: © Twitter
Marta Grzeszczuk,
06.04.2023 09:40

52-letni Kid Rock wrzucił na Twittera filmik, na którym z automatycznej broni strzela do kilku zgrzewek piwa marki Bud Light. Nie spodobała mu się ostatnia akcja promocyjna marki, do której zaproszono m.in. Dylan Mulvaney.

Na krótkim filmie muzyk i zwolennik Trumpa Robert Ritchie, znany jako Kid Rock, wyznaje: - Dziadek czuję się dziś nieco frisky i ma coś do przekazania. - Po czym sięga po broń, którą użytkownicy Twittera zidentyfikowali jako stary karabin maszynowy. Następnie mierzy w stronę ustawionych nieopodal zgrzewek z piwem i oddaje serię strzałów. Na koniec w niecenzuralnych słowach pozdrawia markę Bud Light i jej właściciela, koncern Anheuser-Busch.

Wszystko dlatego, że firma w ramach współpracy promocyjnej zdecydowała się wysłać do Dylan Mulvaney personalizowaną puszkę z jej wizerunkiem.

Dylan Mulvaney świętuje rocznicę bycia dziewczyną
Dylan Mulvaney świętuje rocznicę bycia dziewczyną (Twitter)

Dylan Mulvaney to gwiazda Tiktoka, która bardzo otwarcie opowiada o kolejnych etapach swojej tranzycji. Towarzyszy jej ponad 10 mln obserwatorów. Ma na swoim koncie nawet występ w telewizyjnym programie "The Drew Barrymore Show", o którym również było głośno w Stanach.

Kid Rock przyłącza się do prób bojkotu marki Bud Light

Wybryk Kid Rocka nie jest pierwszym przypadkiem nawoływania przez przeciwników progresu społecznego do bojkotu marki postępowo podchodzącej do kwestii marketingu. Charakterystyczna jest też niezbyt mądra forma tych protestów, polegająca na nabyciu produktu (często w znacznej ilości), żeby go następnie zniszczyć. Pamiętamy, co się działo, gdy Colin Kaepernick klękał podczas hymnu w trakcie meczów NBA, protestując przeciwko rasizmowi. Ludzie niszczyli buty Nike, bo firma nie wycofała się ze wspierania zawodnika.

Jak zauważają komentatorzy, Anheuser-Busch wspiera społeczność LGBT+ od końca lat 90., a większość koncernów browarniczych swoją ofertę marketingową kieruje otwarcie również do mniejszości seksualnych. Pojawiają się głosy zatroskania, że przeciwnicy postępu nie będą mieli niedługo czym ugasić pragnienia.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 5
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 1
Vincent,zgłoś
Marta Grzeszczuk jeszcze nie wie, skąd się biorą "pieniążki"...
Odpowiedz
1Zgadzam się0Nie zgadzam się
adhd,zgłoś
tak tak internauci go zjedli w poropagandzie jestescie mocni prawda jest taka ze sprzedaz sie załamała akcje koncernu pikują a marka ma szanse na upadek
Odpowiedz
8Zgadzam się0Nie zgadzam się
zobacz odpowiedzi (2)
Zobacz komentarze: 4