Kid Rock strzela do puszek z piwem. Internet zażenowany
52-letni Kid Rock wrzucił na Twittera filmik, na którym z automatycznej broni strzela do kilku zgrzewek piwa marki Bud Light. Nie spodobała mu się ostatnia akcja promocyjna marki, do której zaproszono m.in. Dylan Mulvaney.
Na krótkim filmie muzyk i zwolennik Trumpa Robert Ritchie, znany jako Kid Rock, wyznaje: - Dziadek czuję się dziś nieco frisky i ma coś do przekazania. - Po czym sięga po broń, którą użytkownicy Twittera zidentyfikowali jako stary karabin maszynowy. Następnie mierzy w stronę ustawionych nieopodal zgrzewek z piwem i oddaje serię strzałów. Na koniec w niecenzuralnych słowach pozdrawia markę Bud Light i jej właściciela, koncern Anheuser-Busch.
Podobne
- Jaskier z "Wiedźmina" jest biseksualny? Chodzi o jeden szczegół
- Transpłciowa youtuberka mierzy się z hejtem. "Wróciłam na psychoterapię"
- "Saltburn". Queerowy romans z Jacobem Elordim jeszcze w tym roku
- Kim Petras na okładce "Sports Illustrated". Pasmo sukcesów transpłciowej piosenkarki
- Pary LGBTQ+ też obchodzą Dzień Matki. Poznajcie tęczowe mamy
Wszystko dlatego, że firma w ramach współpracy promocyjnej zdecydowała się wysłać do Dylan Mulvaney personalizowaną puszkę z jej wizerunkiem.
Dylan Mulvaney to gwiazda Tiktoka, która bardzo otwarcie opowiada o kolejnych etapach swojej tranzycji. Towarzyszy jej ponad 10 mln obserwatorów. Ma na swoim koncie nawet występ w telewizyjnym programie "The Drew Barrymore Show", o którym również było głośno w Stanach.
Kid Rock przyłącza się do prób bojkotu marki Bud Light
Wybryk Kid Rocka nie jest pierwszym przypadkiem nawoływania przez przeciwników progresu społecznego do bojkotu marki postępowo podchodzącej do kwestii marketingu. Charakterystyczna jest też niezbyt mądra forma tych protestów, polegająca na nabyciu produktu (często w znacznej ilości), żeby go następnie zniszczyć. Pamiętamy, co się działo, gdy Colin Kaepernick klękał podczas hymnu w trakcie meczów NBA, protestując przeciwko rasizmowi. Ludzie niszczyli buty Nike, bo firma nie wycofała się ze wspierania zawodnika.
Jak zauważają komentatorzy, Anheuser-Busch wspiera społeczność LGBT+ od końca lat 90., a większość koncernów browarniczych swoją ofertę marketingową kieruje otwarcie również do mniejszości seksualnych. Pojawiają się głosy zatroskania, że przeciwnicy postępu nie będą mieli niedługo czym ugasić pragnienia.
Popularne
- Straszna śmierć popularnej modelki. Nagranie obiegło internet
- Rozstrzelał trzech synów. Wiadomo, co zrobił przed egzekucją
- Ksiądz uderza w Jerzego Owsiaka. Mówi o "promocji satanizmu"
- Nauczycielka na seks i wódkę. Skandal w prestiżowej szkole
- Afera o plakat wyborczy Ewy Zajączkowskiej-Hernik. Pokazała nogi
- Deweloper pokazał finał prac. Lawina komentarzy pod zdjęciem
- Wydała fortunę, by przypominać lalkę. Niepokojący efekt uboczny
- Nolif wydała fortunę na korektę płci. Ujawniła dokładną sumę
- Nauczycielka przyłapana z uczniem. Zaraz miała wziąć ślub