Film Ekipy jest pewniakiem? Budżet to kolosalnie duża kwota
Wszyscy, którzy sądzili, że dni Ekipy się kończą, byli w błędzie. W najnowszym filmie Wujek Łuki zdradził, że w lipcu 2024 r. ruszą zdjęcia do filmu Ekipy. Fabuła ma opowiadać o życiu maturzystów, a w rolę aktorów i aktorek wcielą się influencerzy i influencerki.
Pełnometrażowe filmy z udziałem influencerów i influencerek w dalszym ciągu są zjawiskiem stosunkowo nowym. Na polskim rynku ogromną popularnością cieszy się obecnie film o Buddzie - "Budda. Dzieciak '98". Wcześniej internetowi celebryci otrzymywali epizodyczne role w serialach i filmach, szczególnie w paradokumentach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
JULIA ŻUGAJ spełniła już WSZYSTKIE SWOJE MARZENIA?
Ekipa produkuje film
Wujek Łuki odkrył pierwsze karty. Influencer w najnowszym materiale na YouTube zdradza, że Ekipa stworzy film opowiadający o życiu maturzystów. Akcja ma rozpocząć się na studniówce, a co będzie dalej? Tego Łukasz Wojtyca nie zdradził. W rolach aktorów Ekipa chce obsadzić zarówno profesjonalistów, jak i influencerów. Wujek Łuki zaznacza, że influencerzy zachowują się przed kamerami lepiej, niż młodzi absolwenci szkół aktorskich.
Ile będzie kosztował film Ekipy?
Największe zainteresowanie, jak zwykle, wzbudziła kwestia finansowa. Wujek Łuki nie bał się mówić o kwotach - jego zdaniem koszt produkcji filmu wyniesie aż 17 mln zł. Producenci filmu Ekipy złożyli wnioski o dofinansowanie z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej. Informacja o otrzymaniu lub braku dotacji ma zostać przekazana w drugiej połowie 2024 r. Zdjęcia do filmu mają ruszyć w lipcu 2024 r., a gotowa produkcja ma trafić do kin na początku 2025 r.
W oświadczeniu prasowym Łukasz Wojtyca powiedział: "Wraz z rozwojem spółki Laniakea zawsze myśleliśmy o tym, żeby zrobić film o influencerach co będzie dla nas poniekąd naturalne. Rozważaliśmy wiele różnych opcji, a ostatecznie zdecydowaliśmy się na fabułę związaną z maturzystami. Po rozmowach z różnymi uczestnikami rynku filmowego zobaczyliśmy, że mamy ogromną przewagę polegającą na rozpoznawalności naszych influencerów, co jest zjawiskiem koniecznym dla powodzenia produkcji filmowej ze względu na marketing. Chcemy to oczywiście wykorzystać".
"Jeżeli film spełni nasze oczekiwania to otwiera nam to drogę do kolejnych produkcji. Możemy nagrywać filmy w innym klimacie, ale też rozważymy nagranie kontynuacji. Mam nadzieję, że dzięki tej produkcji pokażemy potencjał naszej spółki Laniakea" - dodaje Wujek Łuki.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
WYDAMY NA TO PONAD 17.000.000 ZŁ
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku