Carla Fernandes

Carla Fernandes podziwia Young Leosię i Oliwkę Brazil: "Stają się IKONAMI rynku muzycznego"

Michał DziedzicMichał Dziedzic,20.10.2021 11:40

Carla Fernandes to influencerka, której udało się podpisać kontrakt z wytwórnią Universal Music. Młoda artystka zdradza nam, co trzeba mieć, by zawojować branżę muzyczną w 2021 roku.

Carla, prężnie działasz na Instagramie, gdzie śledzi cię ponad 150 tysięcy fanów, ale też w studiu muzycznym! Pochwal się tym, co udało ci się nagrać ostatnio...

Wydaliśmy osiem singli już, teraz kolejny w drodze. A z płytą się nie spieszymy. Trochę też kombinujemy jak zamknąć pewien rozdział, rozpocząć następny. Ale materiał cały czas tworzymy, ja po prostu się nie spieszę z taką normalną płytą, bo chciałabym, żeby znalazło się na niej takie crème de la crème. To, co mi się najbardziej podoba.

Carla Fernandes - OK (Official Video)

Jak twoim zdaniem TikTok zmienia branżę muzyczną i jak ty, jako młody twórca, wykorzystujesz potencjał tej apki?

Myślę, że ja robię to w niewystarczający sposób. Bo to jest fantastyczna platforma na rozwijanie swojej pasji i na zaprezentowanie się szerszej publiczności. Jednak bardzo łatwo mieć viralowy filmik na TikToku! Czasami jest to z przypadku, a czasami jeżeli rzeczywiście coś jest super pokazane, to ludzie za tym pójdą, będą to udostępniać i to gdzieś pójdzie. O to też chodziło w konkursie TikTok Rising Star, żeby jak najwięcej ludzi od razu dowiedziało się o artyście, o jego kompozycji albo coverze, żeby później wszyscy już wszyscy go znali i chętnie przesłuchali jego płyty.

trwa ładowanie posta...

Co trzeba mieć, żeby zaistnieć? Dobry repertuar, aktywne social media… I co dalej?

Myślę, że trzeba mieć pewnego rodzaju charyzmę, nie bać się nowych wyzwań. Interakcja z fanami jest bardzo ważna. Ja też jako fanka, lubię gdy artysta, wokalista jakoś odpowiada na to wszystko. Nie tylko zamieszcza muzykę, ale też coś opowie na Story, życzy nawet miłego dnia… To jest moim zdaniem bardzo ważne! No i wiadomo też, trochę szczęścia, mimo wszystko. Są doskonali artyści, którzy nie są w stanie dotrzeć do szerszego grona ludzi. Szczęście jest bardzo ważne. Oprócz tego ciężka praca włożona w repertuar, social media i wizerunek.

Teraz wizerunek odgrywa szczególną rolę. Szczególnie tak zwana "memogenność". To jak często pojawiasz się na śmiesznych obrazkach i filmikach w sieci. Ostatnio prym wiodą w tym Young Leosia i Oliwka Brazil. Co sądzisz o tych social mediowych fenomenach?

Ja uważam, że są bardzo inne po prostu od tego co było do tej pory. Wiadomo, że każdy ma swój gust, komuś się może podobać, komuś nie, ale niezaprzeczalne jest to, że jest to wyjątkowe i niepowtarzalne. I teraz ktokolwiek by zrobił coś podobnego, będzie porównywany do tych artystek. Szybko zbudowały swoją markę i stają się ikonami rynku muzycznego w Polsce. Tylko pozazdrościć!

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 1
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0