TVP kazało ŚCIĄGNĄĆ tęczową przypinkę uczestnikowi "1 z 10", bo… to było LOKOWANIE FIRMY?!
Nowe porządki w TVP? Nah, stary nieład. Pracowniczka TVP kazała ściągnąć tęczową przypinkę uczestnikowi programu "Jeden z dziesięciu", bo… tak!
Pamiętacie, jak nie byliśmy pewni przyszłości programu "Jeden z Dziesięciu"? Wszystko na szczęście powróciło do starego ładu i jest nadawany dalej. Ale, żeby nie było za wesoło, to teraz pojawiły się nowe problemy - z "ubiorem" uczestników.
Podobne
- Nagonka na osoby LGBT+. TVP poniesie konsekwencje?
- Twoja Stara w TVP. Politycy PiS stracili głowę
- 10 "przypadkowych przechodniów" TVP. Ranking youtubera daje do myślenia
- TVP szydzi z aktywiszcza. Bierze przykład z Oskara Szafarowicza
- TVP promuje LGBT+? Telewizja emituje serial z wątkiem homoseksualnej miłości
"Jeden z Dziesięciu" nie dla tęczowej przypinki?
Bohaterem dzisiejszego newsa jest Adam Miśkiewicz: osoba homoseksualna oraz aktywista LGBT+. Udało mu się wziąć udział w nagraniach do programu "Jeden z dziesięciu" - zajął zaszczytne, czwarte miejsce. Ale to nie sam program, czy jego przebieg wzbudził kontrowersje, a… TVP.
Jak pewnie wiecie, program prowadzony przez Tadeusza Sznuka jest nadawany w TVP. Pamiętacie głośną sprawę z zamazywaniem przez stację Jacka Kurskiego serduszek WOŚP-u? W spawie Adama interweniowano jeszcze przed nagraniem. A o co dokładnie chodzi?
Między innymi o PiS i tęczową przypinkę. Na początku nagrywane były wizytówki, czyli przedstawienie się do kamer. Coś, co jest przedmiotem memów na YouTube:
Jeden z dziesięciu - zainteresowania uczestników - kompilacja [1 z 10]
A w rozmowie z Onetem zdradził, że chciał przekazać pomiędzy wierszami znane w internecie hasło:
Chciałem powiedzieć, że *jestem entuzjastą bycia aktywnym człowiekiem prywatnie i społecznie*, a jeżeli weźmie się pierwsze litery każdego z tych słów, to wychodzi akronim, z którym bardzo się zgadzam. Dostałem sygnał zza kamery, że musimy nagrać jeszcze raz, bo wyszło za długo.
*Ekhm* W sumie to nie jest dokładnie ten sam slogan, bo zamiast "c" powinno być "ć", ale mniejsza. Chyba każdy zrozumiał, co chciał przekazać na wizji państwowej telewizji.
Problemem była też malutka tęczowa przypinka w kształcie serca.
Według pracowniczki TVP miała być ona reklamą firmy Polaroid. Powołano się na maila, w którym nie było mowy o niczym tęczowym:
Zobowiązani wymogami ze strony TVP S.A. prosimy o zachowanie standardów estetycznych, co do ubioru [koszula (najlepiej gładka, bez pasków), garnitur, kostium, żakiet...], jak i higieny osobistej (uczesanie, zarost...). Ubiór musi być pozbawiony znaków towarowych, logo marek.
TVP może podpiąć obecnie tęczową przypinkę pod wszystko
Zdecydowanie logo firmy "Polaroid" przypomina tęczę.
Bardziej prawdopodobnie jest to hak, aby nie bawić się w zamazywanie przypinek i naklejek, jak to miało miejsce w przypadku wcześniej wspomnianego WOŚP-u.
W temacie LGBT+
- Nemo wydali najbardziej szaloną płytę 2025 r.? "Arthouse" to kolorowy manifest [RECENZJA]
- Jacek Jelonek wierzy w przyszłość małżeństw jednopłciowych w Polsce. "Zmiany są nieuniknione"[WYWIAD]
- Chłopiec w spódniczce tańczy przed swoimi ojcami. Bajka przerosła internautów?
- Walka roku w Prime MMA? Piotr Korczarowski zawalczy z Dżagą
Popularne
- Polka zmarła na egzotycznej wyspie. Miała 27 lat i żywiła się wyłącznie owocami
- Ekipa otworzy sklep stacjonarny. Znamy lokalizację i datę otwarcia
- Wege burgery na celowniku UE. "Zakaz byłby krokiem wstecz"
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Streamerka urodziła dziecko podczas transmisji. CEO Twitcha gratuluje
- Billie Eilish zaatakowana przez fana na własnym koncercie. "Obrzydliwe"
- Żabka sprzedaje spalone nuggetsy? Test halloweenowej nowości
- Polska artystka lepsza od Taylor Swift? Płyta Kathii rozkłada na łopatki [RECENZJA]