Nitro vs SBM FFestival

SBM FFestiwal zakpił z Nitra. "Zaproszenie" jak dla randomowego influencera

Źródło zdjęć: © Twitter
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,24.06.2022 13:30

Nitro dostał zaproszenie na SBM FFestiwal. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie liczba zadań, którą streamer musiałby wykonać w ramach współpracy. Organizatorzy wydarzenia odnieśli się do wpadki.

W dniach 25-27 sierpnia odbędzie się 6. edycja SBM FFestival. Podczas szeregu koncertów na lotnisku na warszawskim Bemowie wystąpią największe gwiazdy SBM Label. Organizatorzy SBM FFestivalu promują event na różne sposoby. Jednym z nich jest influencer marketing, czyli reklama u wpływowych twórców i twórczyń w internecie. Oferta współpracy trafiła m.in. do skrzynki mailowej Nitrozyniaka.

Nitro w zamian za wejściówkę do festiwalowej strefy Family & Friends musiałby wykonać:

  • 1 post zachęcający jego obserwujących do kupienia biletów na event;
  • 2 Instastories - 1 relacja z linkiem do biletów, 1 relacja z filtrem SBM FFestival;
  • 2 tiktoki, na których Nitro się bawi i pokazuje element festiwalu, który go zaskoczył;
  • 1 Istastory z festiwalu, na którym pokazuje jak się bawi.
Nitro vs SBM FFestival
Nitro vs SBM FFestival (Twiiter)

Nitro atakuje organizatorów SBM FFestival

Nitro nie poprzestał na ujawnieniu warunków współpracy, tylko skomentował je w charakterystycznym dla siebie stylu: - Ja rozumiem, że branża rapowa to ghostwrittowane klauny z rolexem w bicolorze, którzy rapują o sukcesie przy aucie z wypożyczalni ALE JA NIE ft. paluch, więc albo zapraszacie na event i jak będę chciał to coś wrzucę na sm, albo płacicie za reklamę wydarzenia.

- I jak coś nie chodzi stricte o pieniądze tylko o jakieś poszanowanie kogoś od kogo coś chcecie. Ja S/B kojarzę od free na wbw czy bitew o wawel i trochę niepocieszająca jest ta małomiasteczkowość - napisał Nitro na Twitterze.

trwa ładowanie posta...

Jak na ironię szacunku do siebie wymaga osoba, która wielokrotnie wykazała się brakiem szacunku do innych. Nie zapomnieliśmy o słowach Sergiusza, który stwierdził, że "chciałby kogoś zgwałcić", nie będzie oglądał Szkoły dla Elity przez homoseksualne wątki albo w obleśnych sposób deklaruje, że przyjmie do siebie jakąś Ukrainkę. Biorąc to pod uwagę nie jest nam przykro sytuacji, która spotkała Nitra.

Komentarz SBM FFestival

Do wpadki z wejściówką dla Sergiusza odniosła się przedstawicielka Sold Out Agency, Magda Dubrawska: - Jeśli ktokolwiek jest winien dzisiejszego faux pas komunikacyjnego i wizerunkowego, to tylko i wyłącznie ja. Stojąc na czele agencji organizującej tak wielki festiwal powinnam skrupulatnie weryfikować szczegóły ofert współpracy w zakresie promocji wydarzenia oraz listę ich potencjalnych adresatów.

- Niestety tym razem nie sprawdziłam w całości listy twórców i influencerów, którym miała zostać przedstawiona ta konkretna oferta współpracy, przygotowana przez naszych pracowników. Część wiadomości zawierających zaproszenie była stanowczo niedostosowana do potencjału marketingowego adresatów i nieadekwatna względem standardów rynkowych. Zgadzam się z większością komentarzy. Ta sytuacja nie powinna mieć miejsca - stwierdziła Dubrawska.

Źródła: Twitter/rapnews.pl

Odkryj magię nie tylko otrzymywania, ale również dawania
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 2
  • emoji ogień - liczba głosów: 2
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 2
  • emoji smutek - liczba głosów: 2
  • emoji złość - liczba głosów: 3
  • emoji kupka - liczba głosów: 6