Revo zawiódł się zestawem szklanek Kanału Sportowego. "Totalna pomyłka"
Kanał Sportowy nawiązał współpracę z Biedronką. W rezultacie powstały zestawy szklanek i kieliszków do piwa. Jeden z kompletów nabył Revo i zrecenzował na Instagramie.
Kanał Sportowy to, jak sama nazwa wskazuje, kanał o tematyce sportowej, który prowadzą popularni dziennikarze i influencerzy. Jednym z programów na KS jest Dziennikarskie Zero, w którym Krzysztof Stanowski wypowiada się na tematy okołosportowe (możecie go kojarzyć z dramy z Marcinem Najmanem i szefem mafii pruszkowskiej). Kanał subskrybuje ponad 840 tys. fanów.
W kwietniu Kanał Sportowy nawiązał współpracę z Biedronką. Na półki w popularnym dyskoncie trafiły produkty sygnowane logo Kanału Sportowego. W ramach limitowanej i ograniczonej czasowo oferty można kupić trzy zestaw szklanek i kieliszków do piwa z brandingiem KS.
Do wyboru są: komplet trzech szklanek o pojemności 665 ml, czterech kieliszków o pojemności 400 ml, czterech kieliszków o pojemności 410 ml. Zestaw kosztuje 29,99 zł. Fani KS mogą kupić również pojedynczo szklanki do piwa o pojemności 510 ml w cenie 3,99 zł za sztukę.
Revo krytycznie wobec szklanek Kanału Sportowego
Komplet czterech szklanek do piwa o pojemności 410 ml kupił Revo. Youtuber zrobił unboxing zestawu na Instagramie, bo chciał się przekonać, czy głosy krytyki wobec produktów są uzasadnione.
- No powiem wam, że jeżeli chodzi o samą naklejkę, to jest to gigasłabo naklejone. Pierwsza sprawa, że widać nierówności na zagięciach. Druga sprawa, że rogi naklejki się odginają i od spodu są takie bąble. Na drugim kieliszku to wygląda jeszcze gorzej - mówi Revo. Następnie youtuber zaprezentował, jak łatwo naklejka Kanału Sportowego odkleja się od powierzchni kieliszka.
- Jeżeli chodzi o te naklejki to moim zdaniem totalna pomyłka. Wydaje mi się, że jeżeli umyje to się w zmywarce, w wysokiej temperaturze, to naklejka prawdopodobnie się odklei i zostanie nam zwykła szklanka - ocenił Revo. Youtuber nie ma żadnych zarzutów wobec jakości wykonania samego szkła, ale przecież w tym produkcie chodziło o o coś więcej niż zwykła szklanka.
"Szkło okej, ale naklejka to pomyłka"
- Dziwię się, że Kanał Sportowy zdecydował się na coś takiego - mówi Revo. - O ile samo naczynie jest okej, to naklejka jest totalną pomyłką. Wydaje mi się, że ludzie, którzy kupują takie rzeczy (...) są w stanie wydać trochę więcej pieniędzy, ale żeby jednak mieć produkt wyjątkowy, który się czymś wyróżnia.
Ktoś z was kupił szklanki i kieliszki Kanału Sportowego? Podzielacie krytyczną ocenę Revo i innych użytkowników Twittera?
Popularne
- Dramatyczny gest Ostatniego Pokolenia. Aktywistka obnażyła piersi przed obrazem Rejtana
- Znamy ceny biletów na The Weeknd. Jest drogo, ale mogło być (?) drożej
- Zaskakujące wyznania gwiazd "Wednesday". Memy, jedzenie i jedna aplikacja
- Jawor nie zapłacił jej za pracę. Ghostował dziewczynę przez kilka miesięcy
- Wygrał konkurs na najbardziej performatywnego mężczyznę w Warszawie. Nawet nie lubi matchy [WYWIAD]
- Odsłonili mural Friza i Wersow. Internauci nie mieli litości
- System kaucyjny w Polsce 2025. Wszystko, co musisz wiedzieć
- Bilety na Arianę Grande będą ABSURDALNIE DROGIE. Jak zdobyć wejściówki na koncert w Londynie?
- Julia Żugaj przeprowadziła się do UK. "W Londynie dzieje się dużo więcej niż w Polsce"