Prześliczna reklama chipsów Doritos wspiera LGBTQ+. "Płaczę ze wzruszenia"
Jeśli reklama autorstwa meksykańskiego oddziału Doritos nie sprawi, że się wzruszycie, to oznacza, że Wasze serca są z kamienia.
Najwyższy czas zrobić sobie przerwę od scrollowania newsów z sensacyjnymi nagłówkami i stalkowania znajomych w internecie. Zapraszamy Was do obejrzenia ciepłej i wzruszającej reklamy Doritos, którą meksykański oddział tej firmy stworzył z okazji Święta Zmarłych (Día de Los Muertos). Krótki film stał się absolutnym viralem - wygenerował 16 mln wyświetleń w dwa tygodnie od publikacji.
Podobne
- Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvin Klein. "Hejterów blokujemy"
- Przeurocza reklama czeskich kolei. Wystąpiła w niej para lesbijek
- Marka Burberry wycofuje z reklamy osobę po mastektomii
- Pierwsza NIEBINARNA osoba na Igrzyskach została zmisgenderowana przez komentatorów
- Duda "zapomniał" pogratulować MEDALISTKOM z Igrzysk Olimpijskich?! Edit: Po 39 godzinach...
Animacja przedstawia meksykańską rodzinę, która w Święto Zmarłych odwiedza grób wujka Alberto. Babcia stawia na nagrobku zmarłego miskę z chipsami. Nagle członkom rodziny ukazuje się duch wujka Alberto w towarzystwie ducha innego mężczyzny. Na pytanie, kim jest nieznajomy, wujek chwyta towarzysza za rękę i odpowiada z uśmiechem: - To jest Mario, mój partner.
"Nigdy nie jest za późno, aby być sobą"
Po tym, gdy duch wujka Alberto dokonuje coming outu, babcia (siostra zmarłego) bije mu brawo. Seniorka rodu mówi, że jest to cud, ponieważ obawiała się, że Alberto będzie zawsze samotny. Następnie jest ujęcie na rozświetlony cmentarz i niebo pełne gwiazd. Reklama kończy się planszą z napisem: "Nigdy nie jest za późno, aby być sobą".
Doritos - Nunca Es Tarde Para Ser Quien Eres
Internauci bardzo pozytywnie przyjęli reklamę Doritos
Reklama jest po prostu piękna - kto twierdzi inaczej, musi nasmarować się maścią na pewną część ciała. Internauci z całego świata wyrażają się bardzo pozytywnie o produkcji meksykańskiego oddziału Doritos. "Płaczę oglądając reklamę chipsów", "To jest niesamowite", "Ujmująca animowana opowieść o miłości po śmierci".
Rzecznik Doritos wypowiedział się na temat reklamy dla portalu "Advocate": - W Meksyku podczas Święta Zmarłych celebrujemy życie. To czas, kiedy dzielimy się szacunkiem, miłością i solidarnością ze wszystkimi ludźmi bez wyjątku, nawet z tymi, którzy odeszli.
Święto Zmarłych jest dla Doritos okazją do celebrowania miłości i okazania wsparcia dla społeczności LGBTQ+. Poprzez reklamę "Nigdy nie jest za późno, aby być sobą", chcemy powiedzieć, że nigdy nie jest za późno, aby ujawnić, kim naprawdę jesteś, a gdy poczujesz, że to jest ta chwila, otrzymasz od nas wsparcie.
Co myślicie o reklamie chipsów Doritos? Z jaką inną animacją Wam się kojarzy?
W temacie trendy
- Czy 100 ludzi pokona goryla? Absurdalne pytanie rozpala internet
- Crawly przeprasza Polaków. Mówi o słowach wyciętych z kontekstu
- Książulo spróbował lodów z kebabem. "Czy świat zwariował?"
- Stawiamy na zdrowe, roślinne jedzenie, mniej cukru, alkoholu i... herbatę. Najważniejsze trendy kulinarne 2025 roku
Popularne
- Uczestnik "Twoje 5 minut 3" wydał oświadczenie. "Nie jestem psycholem"
- Kolekcja Magdy Butrym x H&M hitem Vinted. Kosmiczne ceny
- Ile lat więzienia czeka Brainroty z TikToka? Bombardiro Crocodilo pocierpi najdłużej
- Wiedźmin z Temu? Wyciekły zdjęcia z planu 5. sezonu serialu
- Dubaj opanował Polskę. Do Lidla trafiły dubajskie lody
- Murcix wydaje własną książkę. Pomagała jej ghostwriterka
- Julia Łach odpowiada Ostremu. "To będzie koniec tej historii"
- Katy Perry wywołuje ciarki żenady. Wszyscy mówią o tym tańcu
- Polała się krew, Friz w szoku. Dramat na castingu do "Twoje 5 Minut 3"