Paweł Sasko o Cyberpunku 2077

Paweł Sasko emocjonalnie o Cyberpunku 2077: “Macie prawo wymagać w pełni funkcjonalnej i dobrze wykonanej gry”

Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Oliwier NytkoOliwier Nytko,26.04.2021 17:15

Paweł Sasko, czyli jedna z najważniejszych osób związanych z produkcją Cyberpunka 2077, wypowiedział się o grze. Jest uczuciowo, ale jest i szczerze.

Wszyscy gracze na pewno słyszeli o Cyberpunku 2077. Ba! Nawet większość osób, które śledzą media czy wiadomości, coś musiały usłyszeć. Znając życie, coś negatywnego. Premiera gry studia CD Projekt RED nie była wielkim sukcesem pod względem opinii graczy. Pieniężnie tytuł okazał się największym sukcesem.

Opinie graczy były… cóż, nie najlepsze. Mieli do tego prawo, ponieważ CP2077 nie był do końca taką grą, na którą każdy czekał. Dużo rzeczy zostało pomiętych, uproszczonych lub niedopracowanych. Cudownym dowodem na to, był legendarny już stan wersji gry z PS4 - gdzie tytuł był niegrywalny.

Wczoraj wieczorem stream prowadziła jedna z najważniejszych osób od Cyberpunka 2077

Paweł Sasko obsadza posadę głównego projektanta questów, co jest bardzo, bardzo ważną rolą. Swoją rolę piastuje już od połowy 2015 roku, co w miarę pokrywa się z zakończeniem prac nad Wiedźminem 3. Ostatni dodatek został zapowiedziany w kwietniu 2015 roku, a wydany rok później. Paweł Sasko pracował nad Cyberpunkiem całym sercem, co można zrozumieć, jak zobaczycie wideo poniżej.

Link, klik!

Co się stało? Sięgnęliśmy po nowe IP. Staraliśmy się przy tym nauczyć tak dużo, jak tylko potrafiiśmy. Nasze cele były bardzo ambitne. Naprawdę czuję, że gracze i dziennikarze nie do końca zdają sobie sprawę z tego, jak ciężko było nam zrobić tę grę.

To w 100% prawda. Cyberpunk 2077 jest kompletnie nową marką dla studia, które jest znane tak naprawdę z tylko jednej serii, czyli Wiedźmina. To jakbyśmy pisali od lat książki dla dzieci, a chcieli zaraz napisać kryminał. Pisanie jako takie pozostaje takie samo, ale też dużo rzeczy jest kompletnie innych.

[...] macie prawo wymagać w pełni funkcjonalnej i dobrze wykonanej gry, i jest to Wasze prawo. Mówię raczej o samym zdaniu sobie sprawy, jak trudnym zadaniem jest stworzenie takiego tytułu, jak jest to ambitne, ponieważ staraliśmy się osiągnąć jak najwięcej na wszystkich frontach. Myślę, że wiele z nich udało nam się zrealizować, a wiele musimy jeszcze poprawić. I myślę też, że wiele poprawek już widzicie w ostatnich aktualizacjach.

Cyberpunk 2077 jest bardzo ambitny. Gra ukazała się u schyłku bardzo starej generacji konsol. Tak naprawdę tytuł działa świetnie na nowych konsolach. Jednak jak już wspominałem wcześniej, wersja z PS4 na początku była okropna.

Paweł wydaje się świetną osobą, która poświęciła masę godzin Cyberpunkowi 2077. Aby być szczerym i wręczyć uznanie tam, gdzie powinniśmy: questy w ostatnim tytule CDPR są świetne. Może główna linia fabularna jest odrobinę okrojona, co może (ale nie musi!) wynikać z dużych zmian w 2019 roku (według zdementowanych plotek). Jednak takie zadania z Delamainem, jedna misja o policjancie, który stracił swojego najlepszego przyjaciela, czy inne pomniejsze rzeczy budują tę grę.

Jeżeli chcielibyście posłuchać i zobaczyć Pawła Sasko grającego w jego tytuł, to zapraszam na jego Twitcha o 19:00 w każdą niedzielę.

Link, klik!

Aby nie pozostawiać Was w takim mało pogodnym humorze, oto odpowiedź Pawła na pytanie o jeden z najważniejszych ficzerów w Cyberpunku 2077:

Link, klik!

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 2
  • emoji kupka - liczba głosów: 0