trendy
Tadeusz Rydzyk zaprasza młodzież na sylwestra. Kusi niską ceną
Kampania reklamowa Interii "Pomiędzy" - o co chodzi?

Nowa kampania Interii wkurzyła WSZYSTKICH. "Pomiędzy rozumem a głupotą"

Źródło zdjęć: © Kolaż: Vibez
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,13.12.2021 11:47

Niektóre pomysły są tak złe, że nie powinny być nawet przechowywane pod kluczem w szufladzie. Tymczasem nowa kampania reklamowa Interii "Pomiędzy" wyszła na ulice polskich miast i zasłużenie spotkała się z miażdżącą krytyką.

Być może intencje były dobre, ale realizacja wyszła tragicznie. Chodzi o wizerunkową kampanię reklamową Grupy Interia pod hasłem "Pomiędzy", która wzbudza wiele kontrowersji. Kampania polega na tym, że Interia pozycjonuje wobec jakiegoś emocjonującego tematu jako medium pomiędzy skrajnościami. Przykładowo, Interia jest pomiędzy szczepieniem a antyszczepionkowcami.

Do stworzenia nowej kampanii Interii przyznaje się agencja reklamowa Grupa Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotował dom mediowy Vizeum Polska. "Zgodnie z ideą #Pomiędzy Interia unika uproszczeń i pokazuje rzeczywistość pełną niuansów i różnic. Oddaje głos osobom reprezentującym odmienne środowiska i wartości".

Nowa kampania Interii "Pomiędzy" - krytyka ze strony internautów

Na plakaty i banery kampanii "Pomiędzy" można się natknąć nie tylko w internecie, ale i na ulicach polskich miast. Użytkownicy Twittera pytają, co oznacza bycie pomiędzy szczepieniem a antyszczepionkowcami? Czy niezajmowanie stanowiska w tak ważnej kwestii nie jest przypadkiem działaniem na szkodę sprawie?

Warto nadmienić, że Interia jest również pomiędzy miłością a nienawiścią, czyli pomiędzy LGBTQ+ a narodowcami. Nie no, super, społeczność osób nieheteronormatywnych musi być wdzięczna za tak zaangażowane dziennikarstwo.

Czego to jest reklama, bo nie za bardzo rozumiem?

Pomiędzy dziennikarstwem, a dezinformacją.

Nie ma nic *pomiędzy* prawdą a kłamstwem. W korpo decydował marketing, a nie dziennikarze, i tak oto powstał foliarski potwór.

Promujecie soft-foliarstwo?

Czyli de facto Interia wspiera szurostwo?

trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...

A Wy co myślicie o nowej kampanii wizerunkowej Interii?

Co o tym myślisz?
  • serduszko
  • ogień
  • uśmiech
  • smutek
  • złość
  • kupka
Komentarze (0)
arrow
Oxford wybrał słowo roku. "Tryb goblina" może dotyczyć ciebie