Nowa kampania Interii wkurzyła WSZYSTKICH. "Pomiędzy rozumem a głupotą"
Niektóre pomysły są tak złe, że nie powinny być nawet przechowywane pod kluczem w szufladzie. Tymczasem nowa kampania reklamowa Interii "Pomiędzy" wyszła na ulice polskich miast i zasłużenie spotkała się z miażdżącą krytyką.
Być może intencje były dobre, ale realizacja wyszła tragicznie. Chodzi o wizerunkową kampanię reklamową Grupy Interia pod hasłem "Pomiędzy", która wzbudza wiele kontrowersji. Kampania polega na tym, że Interia pozycjonuje wobec jakiegoś emocjonującego tematu jako medium pomiędzy skrajnościami. Przykładowo, Interia jest pomiędzy szczepieniem a antyszczepionkowcami.
Podobne
- Rosjanie chcieli zareklamować usługi pogrzebowe. Wyszedł im wstęp do filmu 18+
- Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvin Klein. "Hejterów blokujemy"
- Agencje reklamowe mówią "NIE" dla retuszu zdjęć. Influencerzy mają być autentyczni
- Kontrowersyjne reklamy Bumble. Aplikacja wkurzyła kobiety
- Tęczowa Maryja wkurzyła europosłów. Chcą usunięcia obrazu
Do stworzenia nowej kampanii Interii przyznaje się agencja reklamowa Grupa Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotował dom mediowy Vizeum Polska. "Zgodnie z ideą #Pomiędzy Interia unika uproszczeń i pokazuje rzeczywistość pełną niuansów i różnic. Oddaje głos osobom reprezentującym odmienne środowiska i wartości".
Nowa kampania Interii "Pomiędzy" - krytyka ze strony internautów
Na plakaty i banery kampanii "Pomiędzy" można się natknąć nie tylko w internecie, ale i na ulicach polskich miast. Użytkownicy Twittera pytają, co oznacza bycie pomiędzy szczepieniem a antyszczepionkowcami? Czy niezajmowanie stanowiska w tak ważnej kwestii nie jest przypadkiem działaniem na szkodę sprawie?
Warto nadmienić, że Interia jest również pomiędzy miłością a nienawiścią, czyli pomiędzy LGBTQ+ a narodowcami. Nie no, super, społeczność osób nieheteronormatywnych musi być wdzięczna za tak zaangażowane dziennikarstwo.
A Wy co myślicie o nowej kampanii wizerunkowej Interii?
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku
- Podgrzej pizzę na PlayStation 5. Pizza Hut prezentuje nietypowy gadżet