Nowa kampania Interii wkurzyła WSZYSTKICH. "Pomiędzy rozumem a głupotą"
Niektóre pomysły są tak złe, że nie powinny być nawet przechowywane pod kluczem w szufladzie. Tymczasem nowa kampania reklamowa Interii "Pomiędzy" wyszła na ulice polskich miast i zasłużenie spotkała się z miażdżącą krytyką.
Być może intencje były dobre, ale realizacja wyszła tragicznie. Chodzi o wizerunkową kampanię reklamową Grupy Interia pod hasłem "Pomiędzy", która wzbudza wiele kontrowersji. Kampania polega na tym, że Interia pozycjonuje wobec jakiegoś emocjonującego tematu jako medium pomiędzy skrajnościami. Przykładowo, Interia jest pomiędzy szczepieniem a antyszczepionkowcami.
- Nie masz 18 lat? Instagram ochroni Cię przed starymi, których nie znasz
- Nastolatki z USA szukają końca pandemii na TikToku, bo ich rodzice są antyszczepami
- Sukces protestów. OnlyFans jednak nie zbanuje treści dla dorosłych
- Google Maps PSUJE akcję Anonymous - blokuje dodawanie opinii o wojnie
- Antyszczepionkowcy węszą spisek w darmowych pączusiach 🍩
Do stworzenia nowej kampanii Interii przyznaje się agencja reklamowa Grupa Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotował dom mediowy Vizeum Polska. "Zgodnie z ideą #Pomiędzy Interia unika uproszczeń i pokazuje rzeczywistość pełną niuansów i różnic. Oddaje głos osobom reprezentującym odmienne środowiska i wartości".
Nowa kampania Interii "Pomiędzy" - krytyka ze strony internautów
Na plakaty i banery kampanii "Pomiędzy" można się natknąć nie tylko w internecie, ale i na ulicach polskich miast. Użytkownicy Twittera pytają, co oznacza bycie pomiędzy szczepieniem a antyszczepionkowcami? Czy niezajmowanie stanowiska w tak ważnej kwestii nie jest przypadkiem działaniem na szkodę sprawie?
Warto nadmienić, że Interia jest również pomiędzy miłością a nienawiścią, czyli pomiędzy LGBTQ+ a narodowcami. Nie no, super, społeczność osób nieheteronormatywnych musi być wdzięczna za tak zaangażowane dziennikarstwo.
Czego to jest reklama, bo nie za bardzo rozumiem?
Pomiędzy dziennikarstwem, a dezinformacją.
Nie ma nic *pomiędzy* prawdą a kłamstwem. W korpo decydował marketing, a nie dziennikarze, i tak oto powstał foliarski potwór.
Promujecie soft-foliarstwo?
Czyli de facto Interia wspiera szurostwo?
A Wy co myślicie o nowej kampanii wizerunkowej Interii?
- UFO istnieje? Kongres odkrywa tajemnice Pentagonu i streamuje na YouTube
- Przecena Yeezy 350 z 1000zł do 139 zł? Nie, to House i ich "sneakersy z siateczki" 🤢
- Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvin Klein. "Hejterów blokujemy"
- Szkoły będą kierować uczniów do karnego sprzątania placówek? Projekt ustawy może sporo namieszać
- Eurowizja 2022: Ruskie onuce szkalują Idę Nowakowską. "Wykonała nazistowski salut"
- Fame MMA 14: Laluna tłumaczy się z porażki: "Nie byłam w stanie zadać ciosu Wiki, bo miała taktykę uciekania"
- Roksa powróciła jako Roksa.sx. A co z Odlotami?
- Rosjanie podrabiają już Coca-Colę, Fantę i Sprite. Oto CoolCola, Fancy (xD) i Street
- Netflix: kody, które przeniosą Cię do UKRYTYCH I NAJDZIWNIEJSZYCH kategorii
- Policja ostrzega przed Huggy Wuggy. To POTWÓR, który straszy dzieci na TikToku
- Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvin Klein. "Hejterów blokujemy"
- Mężczyzna z penisem przyszytym do ramienia w końcu może odetchnąć. Jego członek powrócił na miejsce
- Gwiazda programu Netfliksa spotyka się z niebinarne piosenkarko i chce być "pomostem zrozumienia"