Nowa kampania Interii wkurzyła WSZYSTKICH. "Pomiędzy rozumem a głupotą"
Niektóre pomysły są tak złe, że nie powinny być nawet przechowywane pod kluczem w szufladzie. Tymczasem nowa kampania reklamowa Interii "Pomiędzy" wyszła na ulice polskich miast i zasłużenie spotkała się z miażdżącą krytyką.
Być może intencje były dobre, ale realizacja wyszła tragicznie. Chodzi o wizerunkową kampanię reklamową Grupy Interia pod hasłem "Pomiędzy", która wzbudza wiele kontrowersji. Kampania polega na tym, że Interia pozycjonuje wobec jakiegoś emocjonującego tematu jako medium pomiędzy skrajnościami. Przykładowo, Interia jest pomiędzy szczepieniem a antyszczepionkowcami.
Podobne
- Rosjanie chcieli zareklamować usługi pogrzebowe. Wyszedł im wstęp do filmu 18+
- Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvin Klein. "Hejterów blokujemy"
- Agencje reklamowe mówią "NIE" dla retuszu zdjęć. Influencerzy mają być autentyczni
- Nowa platforma Parti kusi wysokimi zarobkami. Nawet 41 tys. zł miesięcznie
- Kontrowersyjne reklamy Bumble. Aplikacja wkurzyła kobiety
Do stworzenia nowej kampanii Interii przyznaje się agencja reklamowa Grupa Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Plan mediów przygotował dom mediowy Vizeum Polska. "Zgodnie z ideą #Pomiędzy Interia unika uproszczeń i pokazuje rzeczywistość pełną niuansów i różnic. Oddaje głos osobom reprezentującym odmienne środowiska i wartości".
Nowa kampania Interii "Pomiędzy" - krytyka ze strony internautów
Na plakaty i banery kampanii "Pomiędzy" można się natknąć nie tylko w internecie, ale i na ulicach polskich miast. Użytkownicy Twittera pytają, co oznacza bycie pomiędzy szczepieniem a antyszczepionkowcami? Czy niezajmowanie stanowiska w tak ważnej kwestii nie jest przypadkiem działaniem na szkodę sprawie?
Warto nadmienić, że Interia jest również pomiędzy miłością a nienawiścią, czyli pomiędzy LGBTQ+ a narodowcami. Nie no, super, społeczność osób nieheteronormatywnych musi być wdzięczna za tak zaangażowane dziennikarstwo.
Czego to jest reklama, bo nie za bardzo rozumiem?
Pomiędzy dziennikarstwem, a dezinformacją.
Nie ma nic *pomiędzy* prawdą a kłamstwem. W korpo decydował marketing, a nie dziennikarze, i tak oto powstał foliarski potwór.
Promujecie soft-foliarstwo?
Czyli de facto Interia wspiera szurostwo?
A Wy co myślicie o nowej kampanii wizerunkowej Interii?
Popularne
- Wpadka Natalii Magical. Prawnik wyjaśnia, czy coś jej grozi
- Spotyka się Polak i Japończyk... Żuramen trafił do Żabki. Hit czy profanacja?
- Ashton Hall - kim jest i na czym polega jego poranna rutyna?
- Alan Kwieciński z FAME MMA wydał oświadczenie. "Przeprowadzimy testy na ojcostwo"
- FAME MMA musiało to usunąć. Denis Labryga wręczył "prezent" przeciwnikowi
- Książulo dał "MUALA", ale bar się zamyka. Właścicielka podjęła szokującą decyzję
- Jak wygląda donut Julii Żugaj? Detektywi z TikToka znów w akcji
- Książulo wyjaśnił dramę z "kebabem dla dzieci". "Typowy krętacz"
- Kot Kacper przeszedł piekło. Wiadomo, co go teraz czeka