Jak komunikować się z generacją Z? Konferencja RIZZ rozwiewa wątpliwości
Oczekiwania i potrzeby pokolenia Z znacznie różnią się od wymagań pokoleń wcześniejszych. Influencerzy i osoby zawodowo zajmujące się szeroko pojętymi mediami spotkały się w jednym miejscu, aby poruszyć tematykę treści dopasowanych do pokolenia Z. Wszystko w ramach konferencji RIZZ.
Czego od różnorodnych środków masowego przekazu oczekuje pokolenie Z i jak się z nim komunikować? To pytanie, choć może wydawać się błahe, było początkiem do pogłębionej dyskusji, w której wzięli udział przedstawiciele mediów i influencerzy. Aby wypracować wspólną odpowiedź na powyższe pytanie oraz nakreślić potrzeby pokolenia Z, redakcja Vibez zorganizowała konferencję RIZZ, podczas której podejmowano potrzeby generacji Z.
Podobne
- Generacja Z nie łączy studiów z sukcesem? Naukowcy są zgodni
- Wyzwolone Gen Z. Rezygnują z pracy na oczach tysięcy widzów
- Jak mieszka pokolenie Z? Wchodzimy im na "Kwadrat"
- Jak osiągnąć sukces w korpo? "Wprowadzam zasady zarządzania z lat 90."
- "Nie chce im się robić nawet po pracy". Marcin Matczak krytykuje Gen Z
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KONFERENCJA RIZZ
Gdzie szukać przedstawicieli pokolenia Z?
Konferencja RIZZ skupiała się na wielu obszarach, które łączyła jedna grupa społeczna: pokolenie Z. W opisie konferencji napisano: "Już teraz zarezerwuj miejsce na jedynej takiej konferencji w Polsce! Poznaj najważniejsze elementy komunikacji do Gen Z - pokolenia coraz liczniej wchodzącego na rynek. Zainspiruj się najnowszymi i najbardziej efektownymi trendami w projektowaniu przekazu Pokażemy Ci jak być RIZZ. Dowiesz się jak tworzyć autentyczne treści do młodych, jak zdobywać, sprzedawać i lojalizować".
Co przemawia do pokolenia Z?
Według ekspertów zaproszonych na konferencję RIZZ młodzi ludzie szukają autentyczności. Nie interesują ich perfekcyjnie sztuczne przekazy czy przerabiane zdjęcia. Szczerość i autentyczność jest czymś, co pozwala na większe utożsamienie z influencerem lub marką. Najważniejszym wnioskiem wyciągniętym z paneli dyskusyjnych jest natomiast fraza: "kluczowa jest autentyczność przekazu".
Eksperci tłumaczą: "W dobie dominacji smartfonów, vertical video wyłania się jako format preferowany przez młodsze pokolenia, łączący naturalność i łatwość konsumpcji. Prelegenci podzielili się wskazówkami, jak kreatywnie wykorzystać ten trend do zwiększenia zaangażowania i zasięgu".
W konferencji RIZZ brali udział dziennikarze, eksperci ds. mediów społecznościowych, projektanci UX, psychologowie oraz przedstawiciele pokolenia Z.
Popularne
- Ile lat więzienia czeka Brainroty z TikToka? Bombardiro Crocodilo pocierpi najdłużej
- Julia Żugaj wzruszona sukcesem swojego chłopaka? "Jestem dumna"
- Zestawy Reziego w Pasibusie. Ile kosztuje zaskakująca nowość?
- Uczestnik "Twoje 5 minut 3" wydał oświadczenie. "Nie jestem psycholem"
- Czy 100 ludzi pokona goryla? Absurdalne pytanie rozpala internet
- Viral Kebab już otwarty. Co wiadomo o nowym biznesie Ekipy?
- Łatwogang nagra collab z bbno$? Internauci muszą spełnić jeden warunek
- Lokal sushi sparodiował zmarłego kilka dni temu rapera. "Joka zszedł z nieba"
- Przez 18 lat kąsały go węże. Teraz jest niezniszczalny