biedronka
Biedronka pod lupą UOKiK. Akcja promocyjna, z której nikt nie skorzystał
Homofoniczna reklama plastrów na twardą jak skała erekcję w magazynie Kropka TV. Mamy komentarz Biedronki

Homofobiczna reklama plastrów na "twardą jak skała erekcję" w magazynie Kropka TV. Biedronka komentuje

Źródło zdjęć: © vibez.pl
Marta MuniakMarta Muniak,12.08.2022 13:30

"Nie pozwól, by za plecami nazywali cię gejem" grzmi nagłówek w reklamie środka na potencję. Jakim cudem ta skandaliczna reklama plastrów Erodes w ogóle znalazła się w druku?

bGjRHVyX

"Kropka TV" to popularny magazyn z programem telewizyjnym, dystrybuowany w sieci sklepów Biedronka. Gazeta wydawana jest przez Edipresse Polska

W periodyku, oprócz programu telewizyjnego, można również znaleźć różnorakie reklamy: cudowne maści na stawy, leki na żylaki czy środki odchudzające, które sprawią, że "zrzucimy 47 kg w 9 tygodni". Jednak to reklama środka na potencję wzbudziła ostatnio spore kontrowersje.

bGjRHVyZ

Firma Erodes. Seksistowska i homofobiczna reklama

"Nie pozwól, by za plecami nazywali cię gejem" - krzyczy nagłówek. Reklama opisuje historię pana Zygmunta, który od młodych lat mierzył się z problem braku erekcji. Partnerki wyśmiewały pana Zygmunta, a nawet sugerowały, że jest gejem, czy też pe*ałem (dosłowny cytat z tej historyjki). Taka sugestia dla "prawdziwego mężczyzny" to cios i zniewaga. Od czego jednak są koledzy! W życiu Zygmunta pojawia się Dominik – prawdziwy "pies na baby"! To on polecił swojemu kumplowi plastry Erodes, które sprawiają, ze "twoja męskość ma rozmiar XL". Dzięki magicznym plasterkom już nikt nigdy nie nazwał Zygmunta pe*ałem.

Tak, to naprawdę zostało przez kogoś wymyślone, zatwierdzone i poszło do druku.

Homofobiczna reklama w Kropka TV
Homofobiczna reklama w Kropka TV (queer.pl)
Homofoniczna reklama plastrów na twardą jak skała erekcję w magazynie Kropka TV. Mamy komentarz Biedronki
Homofoniczna reklama plastrów na twardą jak skała erekcję w magazynie Kropka TV. Mamy komentarz Biedronki (queer.pl)
Homofoniczna reklama plastrów na twardą jak skała erekcję w magazynie Kropka TV. Mamy komentarz Biedronki
Homofoniczna reklama plastrów na twardą jak skała erekcję w magazynie Kropka TV. Mamy komentarz Biedronki (queer.pl)

Tę obrzydliwą historyjkę nagłośnił, jako pierwszy, serwis queer.pl, który podobnie jak serwis Vibez, skontaktował się z biurem prasowym Biedronki. Oto wiadomość, którą otrzymaliśmyL

bGjRHVzb

"Sieć Biedronka zdecydowanie odcina się od homofobicznych treści naruszających godność. Jednocześnie podkreślamy, że nie jesteśmy wydawcą Kropki.tv i nie odpowiadamy za treści publikowane przez innych reklamodawców akceptowanych przez wydawcę. W związku z zaistniałą sytuacją, podjęliśmy decyzję o wycofaniu z naszych sklepów całego nakładu numeru zawierającego niezgodne z wartościami naszej firmy treści."

Trzeba pochwalić Biedronkę za błyskawiczną reakcję. Chwali się, że nie zamietli sprawy pod dywan. Jednak sam fakt, że taka reklama w ogóle pojawiła się w gazecie, która trafia do ogromnej rzeszy klientów, budzi niesmak. Oby to była naucza dla wszystkich. Zarówno dla marketów, jak i wydawców, którzy zatwierdzili taki homofobiczny i seksistowski ściek.

Co o tym myślisz?
  • serduszko
  • ogień
  • uśmiech
  • smutek
  • złość
  • kupka
Komentarze (0)
arrow
Kizzers. Krem kokosowo-nugatowy z wafelkami od rapera Kizo [RECENZJA]