Homofobiczna reklama plastrów na "twardą jak skała erekcję" w magazynie Kropka TV. Biedronka komentuje
"Nie pozwól, by za plecami nazywali cię gejem" grzmi nagłówek w reklamie środka na potencję. Jakim cudem ta skandaliczna reklama plastrów Erodes w ogóle znalazła się w druku?
"Kropka TV" to popularny magazyn z programem telewizyjnym, dystrybuowany w sieci sklepów Biedronka. Gazeta wydawana jest przez Edipresse Polska
Podobne
- Tęczowa flaga obok godła w Sejmie. Furia w komentarzach
- Poseł szczuje na gender. "To pierwszy krok kampanii politycznej"
- Homokomando wkurzy Bąkiewicza? Aktywiści mają plany na 11 listopada
- Kogo obraża tolerancja? Hejt za orła na tle tęczy
- Prof. Jerzy Bralczyk zbanowany na TikToku. Wszystko przez słowo "murzyn"
W periodyku, oprócz programu telewizyjnego, można również znaleźć różnorakie reklamy: cudowne maści na stawy, leki na żylaki czy środki odchudzające, które sprawią, że "zrzucimy 47 kg w 9 tygodni". Jednak to reklama środka na potencję wzbudziła ostatnio spore kontrowersje.
Firma Erodes. Seksistowska i homofobiczna reklama
"Nie pozwól, by za plecami nazywali cię gejem" - krzyczy nagłówek. Reklama opisuje historię pana Zygmunta, który od młodych lat mierzył się z problem braku erekcji. Partnerki wyśmiewały pana Zygmunta, a nawet sugerowały, że jest gejem, czy też pe*ałem (dosłowny cytat z tej historyjki). Taka sugestia dla "prawdziwego mężczyzny" to cios i zniewaga. Od czego jednak są koledzy! W życiu Zygmunta pojawia się Dominik – prawdziwy "pies na baby"! To on polecił swojemu kumplowi plastry Erodes, które sprawiają, ze "twoja męskość ma rozmiar XL". Dzięki magicznym plasterkom już nikt nigdy nie nazwał Zygmunta pe*ałem.
Tak, to naprawdę zostało przez kogoś wymyślone, zatwierdzone i poszło do druku.
Tę obrzydliwą historyjkę nagłośnił, jako pierwszy, serwis queer.pl, który podobnie jak serwis Vibez, skontaktował się z biurem prasowym Biedronki. Oto wiadomość, którą otrzymaliśmyL
Trzeba pochwalić Biedronkę za błyskawiczną reakcję. Chwali się, że nie zamietli sprawy pod dywan. Jednak sam fakt, że taka reklama w ogóle pojawiła się w gazecie, która trafia do ogromnej rzeszy klientów, budzi niesmak. Oby to była naucza dla wszystkich. Zarówno dla marketów, jak i wydawców, którzy zatwierdzili taki homofobiczny i seksistowski ściek.
Popularne
- Problemy Oskara Szafarowicza. Pokazał wezwanie od uczelni
- Miliony wyświetleń. 23-letnia modelka nową królową internetu
- Flipper został oszukany. Stracił kilkanaście tysięcy złotych
- Nowy trend na TikToku. Czym jest "bananowy botoks"?
- Barbara Nowak zaczepia Katarzynę Kotulę. "Małopolska nie deprawuje"
- Marcin Dubiel podpadł Roxie Węgiel. Chodzi o związek z Kevinem
- Fagata na radarze księdza. Duchowny rzucił jej wyzwanie
- Tiktokerka nie może znaleźć pracy. Uważa, że to dyskryminacja
- Uprawiała seks z uczniem. Chłopak był zaledwie nastolatkiem