Gwyneth Paltrow sprzedaje pieluchy z brylantami? W tej sprawie coś śmierdzi
Firma Goop, której właścicielką jest Gwyneth Paltrow, zapowiedziała drop nowego produktu o nazwie "The Diaper". Miały to być pieluchy wyłożone wełną alpaki z zapięciem na kamienie szlachetne. Tak naprawdę była to forma protestu przeciwko wysokim podatkom.
Gwyneth Paltrow udała się nie tylko kariera w Hollywood (Oscar za Zakochanego Szekspira), ale i powodzi się jej na polu biznesowym. Aktorka szefuje firmie Goop, która zajmuje się szeroko rozumianą dziedziną wellness i lifestyle. Produkty Goop często wywołują zdziwienie u odbiorców - dość wspomnieć o świecy o zapachu waginy Gwyneth Paltrow, która miała tendencję do wybuchania.
Podobne
- Płyta Olivii Rodrigo coraz bliżej. Artystka zdradziła datę premiery
- Gwyneth Paltrow twierdzi, że zapoczątkowała trend na noszenie maseczek
- Dom Kylie Jenner jest nawiedzony? Fani zauważyli coś dziwnego
- Emma Watson zrobiła coś, czego nie robiła przez 9 ostatnich miesięcy
- Patryk Vega zrobi film o Putinie. Czy Rosję może spotkać coś gorszego?
W social mediach Goop pojawiła się zapowiedź nowego produktu. - Poznaj The Diaper [tłum. Pielucha]. To nowa jednorazowa pielucha wyłożona dziewiczą wełną alpaki z zapięciem na kamienie szlachetne, które już w starożytności były używane do oczyszczania emocji. Twoje dziecko zregeneruje się, gdy poczuje zapach jaśminu i bergamotki. Czekaj na drop o 11:00. Opakowanie 12 pieluch kosztuje 120 dolarów.
O co tak naprawdę chodzi?
Goop nie zamierzało sprzedawać pieluch z brylantami. Tak naprawdę one nie istniały poza reklamą. Firma chciała wkurzyć odbiorców, przyciągnąć ich uwagę, aby nagłośnić pewien problem. Jaki? Jak tłumaczy Gwyneth Paltrow, "w 33 stanach USA pieluchy nie mają statusu produktu niezbędnego do życia, tylko są opodatkowane jak dobro luksusowe".
Goop ustaliło cenę fikcyjnych luksusowych pieluch na 120 dolarów, bo oszacowało, że właśnie taką kwotę amerykańska rodzina wydaje na podatek od pieluch każdego roku.
Kto się tym przejmuje?
Nowa kampania Goop spotkała się z krytyką serwisu "Vice". Dziennikarze przyznali, że wysokie ceny artykułów są palącą kwestią, ale czas na debatę na ten temat jest fatalny. W USA trwa publiczna debata nad prawem aborcyjnym, które prawdopodobnie zostanie zaostrzone. Sprawa podatku od pieluch schodzi na dalszy plan. Może Gwyneth Paltrow nie wyczuła nastrojów społecznych?
Źródła: Instagram/Vice News
Popularne
- "Koszmarna lalka" z Polski podbija TikToka. Ma tylko 17 lat
- Oskar Szafarowicz wspiera Zbigniewa Ziobro. Internauci bezlitośni
- "MUALA". Książulo wygrał w sądzie z samorządowcem
- Zwolniona ze szkoły za rapowanie. Dzieci wspierają nauczycielkę
- Koń trojański Lidla w Biedronce. Spór trwa w najlepsze?
- Problemy Barbary Nowak. Prokuratura depcze jej po piętach
- Oskar Szafarowicz o Donaldzie Tusku. "Nasze Słońce Narodu"
- Poważne problemy Najjjki. Katoinfluencerka przegrała proces
- "Siedem segmentów" Szafarowicza. Co proponuje kandydat PiS?