Ciałopozytywna Victoria Beckham o swojej nowej kolekcji: "Kobiety chcą wyglądać kształtnie"
Victoria Beckham wypuściła swoją nową, ciałopozytywną kolekcję. Twierdzi, że "bycie chudym jest już niemodne", a jej sukienki lepiej prezentują się na "krągłych sylwetkach". Ciałopozytywność czy marketing?
Victoria Beckham, była członkini "Spice Girls", postanowiła w swoim najnowszym wywiadzie opowiedzieć trochę o nowej pasji. Celebrytka-projektantka mody wypuściła swoją nową kolekcję ubrań.
Podobne
- Camila Cabello o ciałopozytywności i presji "zdrowego ciała": "bardzo wciągałam brzuch"
- Hejt na Oliwkę Brazil. Raperka musiała wyłączyć komentarze
- Wardęga o nowej przeciwniczce Laluny "Za ch*ja nie zgadniecie, kim ona jest"
- "SPONTAN": członkowie nowej ekipy na YouTube! (Gola, Ferrari, Błoński)
- "Freak Night". Zbigniew Stonoga twórcą nowej gali walki fight freaków
Najnowsza kolekcja jest stworzona również dla osób plus size. W wywiadzie dla "Grazia" Beckham stwierdziła, że "bycie chudym jest niemodne", a kobiety chcą teraz wyglądać "kształtnie".
Victoria Beckham i jej nowe podejście do bycia szczupłym
Najnowsza kolekcja Victorii Beckham to kapsułkowa kolekcja, która składa się z dopasowanych, przylegających do ciała dzianin. Beckham gwarantuje w niej też znacznie szerszą rozmiarówkę.
W najnowszym wywiadzie Beckham tłumaczy, że chęć bycia szczupłym jest "staromodną postawą". Zaznacza przy tym, że jej sukienki VB Body "lepiej wyglądają" na krągłych osobach.
Wy możecie mieć krągłości, ja zostanę szczupła?
Cóż, wszyscy, którzy znają Beckham wiedzą, że jest dość szczupłą osobą, która przez wiele lat była na diecie i poddawała się dość wymagającym ćwiczeniom – o których właściwie opowiada też w tym samym wywiadzie. Wspomina o też o tej presji bycia "szczupłą", twierdząc, że "znalazła równowagę między zdrowym żywieniem i ćwiczeniami".
I tak, oczywiście, Beckham mogła zmienić swoje podejście, w końcu ciałopozytywność jest coraz popularniejsza, ale trzeba przyznać, że takie słowa w odniesieniu do tej najnowszej kolekcji wcale nie brzmią jak "ciałopozytywne" przebudzenie. Bardziej jak marketingowy chwyt.
Poza tym trzeba też zaznaczyć, że nie ma czegoś takiego jak "moda na krągłości" czy "moda na bycie osobą szczupłą. Żadna z tych opcji nie jest też "passe". Każdy z nas ma swoje ciało i bez znaczenia, czy jest ono szczupłe, czy krągłe, ma prawo do tego, by czuć się w nim dobrze.
Źródło: Grazia
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj