Ciałopozytywna Victoria Beckham o swojej nowej kolekcji: "Kobiety chcą wyglądać kształtnie"
Victoria Beckham wypuściła swoją nową, ciałopozytywną kolekcję. Twierdzi, że "bycie chudym jest już niemodne", a jej sukienki lepiej prezentują się na "krągłych sylwetkach". Ciałopozytywność czy marketing?
Victoria Beckham, była członkini "Spice Girls", postanowiła w swoim najnowszym wywiadzie opowiedzieć trochę o nowej pasji. Celebrytka-projektantka mody wypuściła swoją nową kolekcję ubrań.
Najnowsza kolekcja jest stworzona również dla osób plus size. W wywiadzie dla "Grazia" Beckham stwierdziła, że "bycie chudym jest niemodne", a kobiety chcą teraz wyglądać "kształtnie".
Victoria Beckham i jej nowe podejście do bycia szczupłym
Najnowsza kolekcja Victorii Beckham to kapsułkowa kolekcja, która składa się z dopasowanych, przylegających do ciała dzianin. Beckham gwarantuje w niej też znacznie szerszą rozmiarówkę.
W najnowszym wywiadzie Beckham tłumaczy, że chęć bycia szczupłym jest "staromodną postawą". Zaznacza przy tym, że jej sukienki VB Body "lepiej wyglądają" na krągłych osobach.
Myślę, że dziś kobiety chcą wyglądać zdrowo i kształtnie. Chcą mieć trochę cycków – i tyłka. […] Nie chodzi o to, byś być w jakimś określonym rozmiarze. Chodzi o to, by wiedzieć, kim się jest i być szczęśliwym z tego, kim się jest.
Każda kobieta chce mieć ładny, krągły pośladek, prawda? Do tego potrzeba naprawdę ciasnej dzianiny, która podkreśla talię i utrzymuje we wszystkich właściwych miejscach.
Wy możecie mieć krągłości, ja zostanę szczupła?
Cóż, wszyscy, którzy znają Beckham wiedzą, że jest dość szczupłą osobą, która przez wiele lat była na diecie i poddawała się dość wymagającym ćwiczeniom – o których właściwie opowiada też w tym samym wywiadzie. Wspomina o też o tej presji bycia "szczupłą", twierdząc, że "znalazła równowagę między zdrowym żywieniem i ćwiczeniami".
I tak, oczywiście, Beckham mogła zmienić swoje podejście, w końcu ciałopozytywność jest coraz popularniejsza, ale trzeba przyznać, że takie słowa w odniesieniu do tej najnowszej kolekcji wcale nie brzmią jak "ciałopozytywne" przebudzenie. Bardziej jak marketingowy chwyt.
Poza tym trzeba też zaznaczyć, że nie ma czegoś takiego jak "moda na krągłości" czy "moda na bycie osobą szczupłą. Żadna z tych opcji nie jest też "passe". Każdy z nas ma swoje ciało i bez znaczenia, czy jest ono szczupłe, czy krągłe, ma prawo do tego, by czuć się w nim dobrze.
Źródło: Grazia
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- "Kocham cię". Justin Bieber w ogniu krytyki po słowach do 17-latki
- Mata przewiózł Marylę Rodowicz Mustangiem. Teledysk to totalny viral
- ChatGPT zamiast lekarza? Ekspert o nowym trendzie wśród Polaków [WYWIAD]
- "Bambiszonki" dropnęły do sklepów. Ile kosztują chrupki bambi?