Cardi B startuje z własną linią kosmetyczną - poznajcie Bardi Beauty!
Raperka podjęła pierwsze kroki w kierunku trademarkowania nazwy.
Cardi B postanowiła dołączyć do grona celebrytek posiadających własne marki kosmetyczne. Raperka otrademarkowała nazwę Bardi Beauty, by w przyszłości móc ją wykorzystać do otwarcia swojej linii kosmetycznej.
Podobne
- Jimmy Fallon przeprasza za segment z udziałem tikitokerki Addison Rae
- Karolina Wójcik poprawiona upiększającym filtrem twierdzi, że jest "no makeup"
- Harry Styles wypuścił własne kosmetyki, które nikogo nie wykluczają ❤
- Ewa Zawada nie weźmie ślubu kościelnego. Katoboomerzy jęczą, że to GRZECH
- Chciała mieć ładny makijaż. Dostała przerobione zdjęcia i wyzwiska na Instagramie
W środę spółka należąca do Cardi, Washpoppin Inc., złożyła dokumenty świadczące o chęci trademarkowania nowej nazwy. Według TMZ, raperka w swojej linii kosmetycznej planuje mieć produkty należące do wielu kategorii m.in. makijażu, pielęgnacji włosów, pielęgnacji paznokci oraz pielęgnacji skóry.
To byłyby pierwsze produkty należący do Cardi, ale nie pierwsze podpisane jej imieniem. Raperka ma na swoim koncie udane współprace z markami takimi, jak: Fashion Nova, Reebok czy Steve Madden.
Dzięki Bardi Beauty Cardi dołączy do grona celebrytek posiadających własne marki kosmetyczne, w tym do Lady Gagi, Rihanny, Seleny Gomez czy Jennifer Lopez.
Popularne
- Zeskakiwali na płytę. Koncert Maxa Korzha miał szalony przebieg
- Farmer stworzył Tindera dla krów. Poprosił o pomoc ChatGPT
- Wiernikowska dołączyła do groźnego trendu. Naraziła zdrowie swojego synka?
- Cios w młodych ludzi? Ekspertka komentuje decyzję Andrzeja Dudy
- To coś więcej niż książka. Dawid Podsiadło zaskoczył fanów
- Machał banderowską flagą na Narodowym. Ukrainiec opublikował nagranie
- Influencerki z Rosji pragnęły sławy. Popełniły straszny błąd
- "Strefa gangsterów". Tom Hardy idzie spuścić ci łomot [RECENZJA]
- Lody o smaku mleka z piersi to nie żart. Już trafiły do sprzedaży