Cardi B startuje z własną linią kosmetyczną - poznajcie Bardi Beauty!
Raperka podjęła pierwsze kroki w kierunku trademarkowania nazwy.
Cardi B postanowiła dołączyć do grona celebrytek posiadających własne marki kosmetyczne. Raperka otrademarkowała nazwę Bardi Beauty, by w przyszłości móc ją wykorzystać do otwarcia swojej linii kosmetycznej.
Podobne
- Jimmy Fallon przeprasza za segment z udziałem tikitokerki Addison Rae
- Karolina Wójcik poprawiona upiększającym filtrem twierdzi, że jest "no makeup"
- Harry Styles wypuścił własne kosmetyki, które nikogo nie wykluczają ❤
- Ewa Zawada nie weźmie ślubu kościelnego. Katoboomerzy jęczą, że to GRZECH
- Chciała mieć ładny makijaż. Dostała przerobione zdjęcia i wyzwiska na Instagramie
W środę spółka należąca do Cardi, Washpoppin Inc., złożyła dokumenty świadczące o chęci trademarkowania nowej nazwy. Według TMZ, raperka w swojej linii kosmetycznej planuje mieć produkty należące do wielu kategorii m.in. makijażu, pielęgnacji włosów, pielęgnacji paznokci oraz pielęgnacji skóry.
To byłyby pierwsze produkty należący do Cardi, ale nie pierwsze podpisane jej imieniem. Raperka ma na swoim koncie udane współprace z markami takimi, jak: Fashion Nova, Reebok czy Steve Madden.
Dzięki Bardi Beauty Cardi dołączy do grona celebrytek posiadających własne marki kosmetyczne, w tym do Lady Gagi, Rihanny, Seleny Gomez czy Jennifer Lopez.
Popularne
- Znamy ceny biletów na The Weeknd. Jest drogo, ale mogło być (?) drożej
- Dramatyczny gest Ostatniego Pokolenia. Aktywistka obnażyła piersi przed obrazem Rejtana
- Jawor nie zapłacił jej za pracę. Ghostował dziewczynę przez kilka miesięcy
- Przemek Pro mocno o "szon patrolu"? "Przegrywy, które nigdy nie będą miały dziewczyny"
- Wygrał konkurs na najbardziej performatywnego mężczyznę w Warszawie. Nawet nie lubi matchy [WYWIAD]
- Trzy kobiety, jeden schön patrol. To najlepsza akcja roku?
- Julia Żugaj przeprowadziła się do UK. "W Londynie dzieje się dużo więcej niż w Polsce"
- Dziki Trener zapowiada pozwy? "Nie pomoże usuwanie postów"
- Zaskakujące wyznania gwiazd "Wednesday". Memy, jedzenie i jedna aplikacja