Cardi B startuje z własną linią kosmetyczną - poznajcie Bardi Beauty!
Raperka podjęła pierwsze kroki w kierunku trademarkowania nazwy.
Cardi B postanowiła dołączyć do grona celebrytek posiadających własne marki kosmetyczne. Raperka otrademarkowała nazwę Bardi Beauty, by w przyszłości móc ją wykorzystać do otwarcia swojej linii kosmetycznej.
Podobne
- Jimmy Fallon przeprasza za segment z udziałem tikitokerki Addison Rae
- Harry Styles wypuścił własne kosmetyki, które nikogo nie wykluczają ❤
- Karolina Wójcik poprawiona upiększającym filtrem twierdzi, że jest "no makeup"
- Ewa Zawada nie weźmie ślubu kościelnego. Katoboomerzy jęczą, że to GRZECH
- Chciała mieć ładny makijaż. Dostała przerobione zdjęcia i wyzwiska na Instagramie
W środę spółka należąca do Cardi, Washpoppin Inc., złożyła dokumenty świadczące o chęci trademarkowania nowej nazwy. Według TMZ, raperka w swojej linii kosmetycznej planuje mieć produkty należące do wielu kategorii m.in. makijażu, pielęgnacji włosów, pielęgnacji paznokci oraz pielęgnacji skóry.
To byłyby pierwsze produkty należący do Cardi, ale nie pierwsze podpisane jej imieniem. Raperka ma na swoim koncie udane współprace z markami takimi, jak: Fashion Nova, Reebok czy Steve Madden.
Dzięki Bardi Beauty Cardi dołączy do grona celebrytek posiadających własne marki kosmetyczne, w tym do Lady Gagi, Rihanny, Seleny Gomez czy Jennifer Lopez.
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- Zakpił z Muska i Zuckerberga? "Regular Animals" podzieliły świat sztuki





