Cardi B startuje z własną linią kosmetyczną - poznajcie Bardi Beauty!
Raperka podjęła pierwsze kroki w kierunku trademarkowania nazwy.
Cardi B postanowiła dołączyć do grona celebrytek posiadających własne marki kosmetyczne. Raperka otrademarkowała nazwę Bardi Beauty, by w przyszłości móc ją wykorzystać do otwarcia swojej linii kosmetycznej.
Podobne
- Jimmy Fallon przeprasza za segment z udziałem tikitokerki Addison Rae
- Karolina Wójcik poprawiona upiększającym filtrem twierdzi, że jest "no makeup"
- Harry Styles wypuścił własne kosmetyki, które nikogo nie wykluczają ❤
- Ewa Zawada nie weźmie ślubu kościelnego. Katoboomerzy jęczą, że to GRZECH
- Chciała mieć ładny makijaż. Dostała przerobione zdjęcia i wyzwiska na Instagramie
W środę spółka należąca do Cardi, Washpoppin Inc., złożyła dokumenty świadczące o chęci trademarkowania nowej nazwy. Według TMZ, raperka w swojej linii kosmetycznej planuje mieć produkty należące do wielu kategorii m.in. makijażu, pielęgnacji włosów, pielęgnacji paznokci oraz pielęgnacji skóry.
To byłyby pierwsze produkty należący do Cardi, ale nie pierwsze podpisane jej imieniem. Raperka ma na swoim koncie udane współprace z markami takimi, jak: Fashion Nova, Reebok czy Steve Madden.
Dzięki Bardi Beauty Cardi dołączy do grona celebrytek posiadających własne marki kosmetyczne, w tym do Lady Gagi, Rihanny, Seleny Gomez czy Jennifer Lopez.
Popularne
- Zdjęcie zakonnicy obiegło internet. Afera o to, czym podróżuje
- Sataniści zgłosili Brauna do prokuratury. "Wyrażenie pogardy"
- "Policjant" w bieliźnie sprzedaje kukurydzę? Internauci w szoku
- Knajpa z ZOO zaatakowała Książula. Youtuber odpowiada
- Zakrwawione ucho Trumpa na sprzedaż. Polska firma chce zarabiać na zamachu
- Wschód słońca we Władysławowie. Tłumy ludzi z wykrywaczami metalu
- Straszny atak na 17-letniego Ukraińca. Wielki sukces zbiórki
- Była północ w środę. Nagrała, co słychać w bloku w Warszawie
- "Co to jest?!". Japonka spróbowała polskich pierogów. Zapowiedziała kolejne wyzwanie