Zmęczył Polskę, dotarł do Czech. Polityk w krindżowym trendzie
Na przełomie sierpnia i września polski internet oszalał na punkcie nowego trendu reklamowego. Chodziło to, aby w prosty i obojętny sposób przedstawić swój produkt lub usługę. Marketingowa zabawa przeniosła za południową granicę do sąsiadów w Czechach.
Jeśli na przełomie sierpnia i września nie spaliście pod kamieniem, musieliście trafić na ten trend w internecie. Absolutne szaleństwo zaczęło się po publikacji spotu autorstwa Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju. Tamtejszy dział marketingu zainspirował się trendem filmów instruktażowych skierowanych do mężczyzn i znanej reklamy Oslo "Is it even a city?", po czym wypuścił reklamę górskiego obiektu.
Podobne
- Crawly przeprasza Polaków. Mówi o słowach wyciętych z kontekstu
- Vibez Creators Awards nadchodzi. Wybierz najlepszych influencerów
- Niepokojące doniesienia o UFO. Prawda wstrząsnęła internetem
- YouTube Premium Lite nadchodzi. Co wiadomo? Ile kosztuje?
- Tanio już było. YouTube Premium chce od ciebie więcej kasy
Klip dolnośląskiego hotelu podbił media społecznościowe i sympatię internautów. Nagranie ma blisko 4 mln wyświetleń, tysiące komentarzy, a sam obiekt zyskał wiele cytowań w serwisach newsowych. Generalnie marketingowy strzał w dziesiątkę. Nic dziwnego, że przedstawiciele innych branż pozazdrościli sukcesu i zaczęli odtwarzać viralową reklamę. Filmów zrobiło się tak wiele, że w pewnym momencie nastąpił ich przesyt, a pozytywne emocje internautów zmieniły się w znudzenie i irytację.
Żenujący trend z TikToka
Specjaliści od reklamy nie są przekonani co do długofalowych pozytywnych skutków trendu: - Darmowe lajki i ogromny zasięg może być atrakcyjny, ale to (i znowu, według mnie) działanie krótkoterminowe, które może i podbiją tabelki w Excelu, ale pozbycie się "łatki żenady" może być już znacznie trudniejsze - przekazał dla portalu Wirtualne Media ekspert marketingu internetowego Wojtek Kardyś.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Uciekł z nieistniejącego kraju. Teraz jest fanem Polski! "Rosja to inny świat" [Roman FanPolszy]
Czesi kontynuują krindżowy trend na TikToku
Trend, niczym front atmosferyczny, przeszedł z Polski do Czech. Tam wykorzystała go Alena Schillerová, szefowa klubu poselskiego ANO, prawa ręka Andrej Babiša, byłego premiera. O istnieniu nagrania poinformował dziennikarz Cezary Paprzycki:
Nie ma ucieczki. Polski tiktokowy trend nie dość, że przebił się za południową granicę, to jeszcze trafił na polityczne podwórko
Na nagraniu Alena wciela się w przewodniczkę po czeskim parlamencie. Beznamiętnym głosem oprowadza po obiekcie, pokazując ważne pomieszczenia. Film niesie się po TikToku, gdzie ma już ponad 200 tys. wyświetleń.
Popularne
- Viral Kebab już otwarty. Co wiadomo o nowym biznesie Ekipy?
- Czy 100 ludzi pokona goryla? Absurdalne pytanie rozpala internet
- Ile lat więzienia czeka Brainroty z TikToka? Bombardiro Crocodilo pocierpi najdłużej
- Niezobowiązująca praca po maturze. Czym jest GIG economy i freelancing?
- Julia Wieniawa chce zagrać Łęcką. Producent filmu zrujnował jej marzenie
- Czym jest Labubu? Wszystko, co musisz wiedzieć o maskotkach
- Co robić w maju w mieście? TOP 3 koncerty, na które warto się wybrać
- Bagi testuje okulary do ściągania. "Normalnie mi się wyświetla tekst"
- OG Kamka zaczepiła publicznie Fagatę. Szybko dostała odpowiedź