"Tęsknisz?". "Gdzie jesteś?". W Polsce pojawiły się tajemnicze banery
Internauci donoszą, że w dużych polskich miastach postawiono intrygujące plakaty. Dokąd prowadzą?
Jaka jest najlepsza kampania reklamowa? Taka, o której się mówi. Jak się okazuje, niekoniecznie trzeba promować markę głośnym logo czy dziesięciokrotnym podkreśleniem jej nazwy. Najważniejsze jest przykucie uwagi.
Podobne
- Limitowany winyl Quebonafide "Romatic Psycho". Wiemy, jak wygląda i ile kosztuje
- Kinny Zimmer zaczepia OKIego. Jest zły o unfollow na Insta
- "TRAP OR DIE". Bambi zapowiada preorder nowego albumu
- "Skibidi Toilet GONI MNIE" pokryło się złotem. Internauci oburzeni?
- Chivas ośmieszył SBM? W głośnikach poleciała "California"
Kiedy pierwszy raz artysta na Instagramie wyczyścił cały swój profil - tak, to robiło wrażenie i oznaczało definitywny koniec ery. Teraz - nuda, brak kreatywności, powtarzalność. Swój powrót można zaanonsować lepiej. Gdy Otsochodzi, Young Igi i OKI założyli OIO, wiele osób powiązanych z rapowym półświatkiem udostępniło zdjęcie przeżutej gumy. To nakręciło hype: ludzie spodziewali się jakiegoś dużego colabo, piosenki. Nowego polskiego rapowego boysbandu i całej płyty - raczej nie.
Bardzo możliwe, że już wkrótce polska branża muzyczna znowu się zatrzęsie, ponieważ w całej Polsce ustawiono tajemnicze billboardy. Plakaty prawdopodobnie są częścią większej akcji promocyjnej - kogo? Jeszcze nie wiadomo.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
NAJJJKA: "Ludzie zakładali się o moje dziewictwo"
Tajemnicze banery. Dokąd prowadzi kod QR?
Na minimalistycznych bannerach, które internauci zauważyli m.in. w Warszawie, Wrocławiu czy Białymstoku, są zamieszczone krótkie, intrygujące hasła. "Tęsknisz?", gdzie jesteś?" i inne podobne treści napisano białym, prostym fontem na czarnym tle. Oprócz tego na billboardach widnieje także kod QR, który po zeskanowaniu odsyła do strony z odliczaniem.
Za tak hucznym ogłaszaniem premier i innych wydawnictw w Polsce zazwyczaj stali raperzy. Czy i tym razem będzie podobnie? Niezłym strzałem byłoby tutaj typowanie Sobla, gdyby nie to, że premiera albumu "W związku z muzyką" została zaplanowana na 23 sierpnia. Wielu fanów typuje też Quebonafide, chociaż Kuba Grabowski wielokrotnie podkreślał, że skończył z muzyką i zajmuje się biznesem gastronomicznym i rozwijaniem firmy Miss Ti. Kto stoi za tajemniczymi banerami? Dowiemy się już niedługo - odliczanie na stronie 1508ep.pl potrwa już tylko kilka godzin - do 24.00. Końcówka "ep" w adresie strony może faktycznie znaczyć, że będzie to projekt związany z muzyką - w tym przypadku album krótkogrający, czyli tzw. EP-ka. Po kliknięciu w logo YouTube'a przeniesie nas na kanał 1508ep????. Kanał subskrybuje ponad 5 tys. osób, został założony w 2019 r. Aktualnie są na nim dostępne dwa kilkunastosekundowe filmy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
1508ep.pl scena.mp4
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Dlaczego myślę, że BAZA wygra milion złotych? Sory FAZA, dobry start to nie wszystko [OPINIA]
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
- Skrywała upiorny sekret. "To: Witajcie w Derry", recenzja 6. odcinka
- Zakpił z Muska i Zuckerberga? "Regular Animals" podzieliły świat sztuki
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy





