Niefortunna reklama Łowicza

Reklama dżemu czy kolonoskopii? Producent królem marketingu

Źródło zdjęć: © Canva
Oliwia Ruta,
24.10.2023 11:15

Pewna marka zrobiła reklamę dżemu. Spot pobudził wyobraźnię odbiorców. Czym inspirowała się firma popularnego dżemu?

Wpadki reklamach zdarzają się bardzo często. Nie zawsze są zabiegiem planowanym. Marketingowcy starają się podchodzić kreatywnie do spotów reklamowych, aby przyciągnąć oko potencjalnego klienta. Zdarzają się sytuacje, gdzie ich inwencja twórcza wychodzi po za ramy dobrego smaku. Wspomniany przypadek przytrafił się popularnej firmie specjalizującej się w produkcji dżemów i innych przetworów w słoikach. Reklama wywołała niesmak i kontrowersje.

Niefortunna reklama dżemu

Firma Łowicz wypuściła reklamę dżemów - truskawkowego, porzeczkowego i agrest-kiwi. Na nagraniu można zobaczyć rodzinę oraz przyjaciół, którzy cieszą się smakiem produktów. Jedna ze scen niestety popsuła wydźwięk reklamy.

Niefortunna reklama Łowicza
Niefortunna reklama Łowicza (Canva)

Wszystko za sprawą chłopca, który wyskrobuje resztki smarowidła ze słoika. W ujęciu nie byłoby nic nadzwyczajnego, gdyby nie niefortunne ustawienie kamery. Kadr wykonano z perspektywy dna słoika - tak, jakby kamera była włożona do środka naczynia. W konsekwencji otrzymaliśmy ujęcie przypominające kadr z filmu o kolonoskopii. Sytuacji nie poprawia również fakt, że wspomniany dżem jest o smaku porzeczkowym, więc jego kolor to ciemna purpura.

Niefortunna reklama Łowicza
Niefortunna reklama Łowicza (Łowicz , YouTube)

Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 6
  • emoji smutek - liczba głosów: 1
  • emoji złość - liczba głosów: 1
  • emoji kupka - liczba głosów: 1