Reklama dżemu czy kolonoskopii? Producent królem marketingu
Pewna marka zrobiła reklamę dżemu. Spot pobudził wyobraźnię odbiorców. Czym inspirowała się firma popularnego dżemu?
Wpadki w reklamach zdarzają się bardzo często. Nie zawsze są zabiegiem planowanym. Marketingowcy starają się podchodzić kreatywnie do spotów reklamowych, aby przyciągnąć oko potencjalnego klienta. Zdarzają się sytuacje, gdzie ich inwencja twórcza wychodzi po za ramy dobrego smaku. Wspomniany przypadek przytrafił się popularnej firmie specjalizującej się w produkcji dżemów i innych przetworów w słoikach. Reklama wywołała niesmak i kontrowersje.
Podobne
Niefortunna reklama dżemu
Firma Łowicz wypuściła reklamę dżemów - truskawkowego, porzeczkowego i agrest-kiwi. Na nagraniu można zobaczyć rodzinę oraz przyjaciół, którzy cieszą się smakiem produktów. Jedna ze scen niestety popsuła wydźwięk reklamy.
Wszystko za sprawą chłopca, który wyskrobuje resztki smarowidła ze słoika. W ujęciu nie byłoby nic nadzwyczajnego, gdyby nie niefortunne ustawienie kamery. Kadr wykonano z perspektywy dna słoika - tak, jakby kamera była włożona do środka naczynia. W konsekwencji otrzymaliśmy ujęcie przypominające kadr z filmu o kolonoskopii. Sytuacji nie poprawia również fakt, że wspomniany dżem jest o smaku porzeczkowym, więc jego kolor to ciemna purpura.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Popularne
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Znamy cenę biletów na Doję Cat. Na miejsca przy samej scenie trzeba się wykosztować
- Wejdą nowe smaki Wojanków? Internet huczy od pogłosek
- Antyki, czyli kuchnia babci na TikToku. Wywiad z ikonicznym twórcą
- Lola Young odwołała trasę koncertową? Wszystko przez dramatyczny wypadek na scenie
- Julia Wieniawa - "Światłocienie" nudzą i bawią [RECENZJA]
- Louis Tomlinson wystąpi w Polsce. Fani krytykują wybór daty koncertu?