Reklama dżemu czy kolonoskopii? Producent królem marketingu
Pewna marka zrobiła reklamę dżemu. Spot pobudził wyobraźnię odbiorców. Czym inspirowała się firma popularnego dżemu?
Wpadki w reklamach zdarzają się bardzo często. Nie zawsze są zabiegiem planowanym. Marketingowcy starają się podchodzić kreatywnie do spotów reklamowych, aby przyciągnąć oko potencjalnego klienta. Zdarzają się sytuacje, gdzie ich inwencja twórcza wychodzi po za ramy dobrego smaku. Wspomniany przypadek przytrafił się popularnej firmie specjalizującej się w produkcji dżemów i innych przetworów w słoikach. Reklama wywołała niesmak i kontrowersje.
Niefortunna reklama dżemu
Firma Łowicz wypuściła reklamę dżemów - truskawkowego, porzeczkowego i agrest-kiwi. Na nagraniu można zobaczyć rodzinę oraz przyjaciół, którzy cieszą się smakiem produktów. Jedna ze scen niestety popsuła wydźwięk reklamy.
Wszystko za sprawą chłopca, który wyskrobuje resztki smarowidła ze słoika. W ujęciu nie byłoby nic nadzwyczajnego, gdyby nie niefortunne ustawienie kamery. Kadr wykonano z perspektywy dna słoika - tak, jakby kamera była włożona do środka naczynia. W konsekwencji otrzymaliśmy ujęcie przypominające kadr z filmu o kolonoskopii. Sytuacji nie poprawia również fakt, że wspomniany dżem jest o smaku porzeczkowym, więc jego kolor to ciemna purpura.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Popularne
- Natalia Magical założyła niebieską platformę. Ile kosztuje miesięczny dostęp?
- Zbanowali ją z niebieskiej platformy. "Dwa tysiące obcych. Bez żadnych limitów"
- Cameraboy oburzony niebieską platformą Natalii? "Magical jest hipokrytą"
- Daniel Magical dostał bana na kicku. Już nie wróci na platformę?
- Jak smakuje nowy zestaw w KFC "Squid Game"? "Cena jest mega wysoka"
- Edzio Rap drugi raz wbił na O'Block. Nawinął z lokalsami (i przeżył)
- Julii Żugaj pichci ze swoim chłopakiem. Miał być sernik, wyszedł piernik
- Straszna metamorfoza za kratami. Rosyjski youtuber ukarany za żarty
- Żenujący wpis Amadeusza Ferrariego o Natsu. Przekroczył granicę?