Firma produkująca bubble tea atakuje influencerkę. "Paintball na hejterów"
Przyjmowania negatywnych opinii nie uczą w szkołach, a szkoda. Być może wtedy firma Soti Natural nie zaatakowałaby influencerki, która negatywnie oceniła ich produkt.
Zaczęło się niewinnie: influencerka Fog In The Garden regularnie wrzuca na swoje media społecznościowe recenzje różnorodnych produktów spożywczych, ze szczególnym uwzględnieniem dziwnych napojów, nietypowych chipsów czy żelków. Ocenie poddany został także kubeczek z kulkami bubble tea dostępny w sieci Żabka. Na swoim TikToku Fog In The Garden wypowiedziała się negatywnie na temat produktu, określając go jako "ohydny, smakujący cierpko i mydłem".
Podobne
- Polki zachwycają urodą? Tiktokerka nie może wyjść z podziwu
- Nikita nie wstydzi się niebieskiej platformy. Pochwaliła się reakcją rodziców
- Nowe zasady pracy influencerów. Pokłosie sprawy Chiary Ferragni
- Gen Z marzy o byciu influencerami. Z czym wiąże się ten zawód?
- Emocjonalny live Nikity. "Przepraszam wszystkich"
Reakcja firmy na recenzję jest zastanawiająca
W odpowiedzi na tiktoka Fog In The Garden, firma Soti Natural nagrała filmik, który obiegł cały internet. Na nagraniu pracownica Soti w sposób pasywno-agresywny dziękuje influencerce za opinię. Następnie tłumaczy, że w kulkach znajduje się "100 proc. soku z liczi". Filmik kończy się informacją, że wielorazowa słomka dołączona do kubeczka bubble tea może służyć m.in. "jako paintball na hejterów", co zostaje zademontrowane.
Soti pokazało, jak w szybki sposób stracić klientów
W sprawie tiktoka marki wypowiedziała się Facetka od Reklamy, znana w internecie z wyjaśniania zagadnień marketingowych. Jej zdaniem firma wprost pokazała, że każdy, komu nie smakuje ich produkt jest hejterem, na którego można dosłownie napluć za pomocą słomki i kuleczek bubble tea. Komentujący pod nagraniem firmy Soti Natural informują, że ich produkt faktycznie jest niesmaczny i Fog In The Garden ma rację. Pojawiają się także głosy, że po takim potraktowaniu odmiennej opinii, niedoszli klienci nie zamierzają testować bubble tea marki Soti. Tym samym firma w 38 s. udowodniła, jak niewiele trzeba, żeby zniechęcić do siebie nie tylko influencerów, ale także zwyczajnych klientów.
Popularne
- "Kiedyś ludzie mieli mniej". Hymn boomerów podbija TikToka
- Jak długo Książulo będzie recenzował kebaby? Jego odpowiedź szokuje
- Karty kolekcjonerskie Julii Żugaj w Biedronce. Cena z kosmosu?
- Young Leosia odpowiada na diss Fagaty. "Rozkładasz nogi w necie, żeby zarobić na prąd"
- Zranił ją narzeczony. 32-latka wyszła za mąż za chatbota
- Influencerki oszalały na punkcie zdjęć AI? Dlaczego nie jestem fanką śnieżnej "sesji" [OPINIA]
- Billie Eilish nazywa Elona Muska "żałosnym tchórzem". Biznesmen nie pomaga potrzebującym?
- Charli xcx odwiedziła "Warszawkę". Żeby zrozumieć "Erupcję" trzeba być Polakiem? [RECENCJA]
- 5 Seconds Of Summer przeżywają drugą młodość? Zbuntowani chłopcy wracają z "EVERYONE'S A STAR" [RECENZJA]





