Firma produkująca bubble tea atakuje influencerkę. "Paintball na hejterów"
Przyjmowania negatywnych opinii nie uczą w szkołach, a szkoda. Być może wtedy firma Soti Natural nie zaatakowałaby influencerki, która negatywnie oceniła ich produkt.
Zaczęło się niewinnie: influencerka Fog In The Garden regularnie wrzuca na swoje media społecznościowe recenzje różnorodnych produktów spożywczych, ze szczególnym uwzględnieniem dziwnych napojów, nietypowych chipsów czy żelków. Ocenie poddany został także kubeczek z kulkami bubble tea dostępny w sieci Żabka. Na swoim TikToku Fog In The Garden wypowiedziała się negatywnie na temat produktu, określając go jako "ohydny, smakujący cierpko i mydłem".
Podobne
- Polki zachwycają urodą? Tiktokerka nie może wyjść z podziwu
- Gen Z marzy o byciu influencerami. Z czym wiąże się ten zawód?
- Nikita nie wstydzi się niebieskiej platformy. Pochwaliła się reakcją rodziców
- Emocjonalny live Nikity. "Przepraszam wszystkich"
- Nowe zasady pracy influencerów. Pokłosie sprawy Chiary Ferragni
Reakcja firmy na recenzję jest zastanawiająca
W odpowiedzi na tiktoka Fog In The Garden, firma Soti Natural nagrała filmik, który obiegł cały internet. Na nagraniu pracownica Soti w sposób pasywno-agresywny dziękuje influencerce za opinię. Następnie tłumaczy, że w kulkach znajduje się "100 proc. soku z liczi". Filmik kończy się informacją, że wielorazowa słomka dołączona do kubeczka bubble tea może służyć m.in. "jako paintball na hejterów", co zostaje zademontrowane.
Soti pokazało, jak w szybki sposób stracić klientów
W sprawie tiktoka marki wypowiedziała się Facetka od Reklamy, znana w internecie z wyjaśniania zagadnień marketingowych. Jej zdaniem firma wprost pokazała, że każdy, komu nie smakuje ich produkt jest hejterem, na którego można dosłownie napluć za pomocą słomki i kuleczek bubble tea. Komentujący pod nagraniem firmy Soti Natural informują, że ich produkt faktycznie jest niesmaczny i Fog In The Garden ma rację. Pojawiają się także głosy, że po takim potraktowaniu odmiennej opinii, niedoszli klienci nie zamierzają testować bubble tea marki Soti. Tym samym firma w 38 s. udowodniła, jak niewiele trzeba, żeby zniechęcić do siebie nie tylko influencerów, ale także zwyczajnych klientów.
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- We Wrocławiu pojawi się świąteczny tramwaj. Św. Mikołaj rozda grzecznym upominki
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?





