Firma produkująca bubble tea atakuje influencerkę. "Paintball na hejterów"
Przyjmowania negatywnych opinii nie uczą w szkołach, a szkoda. Być może wtedy firma Soti Natural nie zaatakowałaby influencerki, która negatywnie oceniła ich produkt.
Zaczęło się niewinnie: influencerka Fog In The Garden regularnie wrzuca na swoje media społecznościowe recenzje różnorodnych produktów spożywczych, ze szczególnym uwzględnieniem dziwnych napojów, nietypowych chipsów czy żelków. Ocenie poddany został także kubeczek z kulkami bubble tea dostępny w sieci Żabka. Na swoim TikToku Fog In The Garden wypowiedziała się negatywnie na temat produktu, określając go jako "ohydny, smakujący cierpko i mydłem".
Podobne
- Polki zachwycają urodą? Tiktokerka nie może wyjść z podziwu
- Nikita nie wstydzi się niebieskiej platformy. Pochwaliła się reakcją rodziców
- Nowe zasady pracy influencerów. Pokłosie sprawy Chiary Ferragni
- Gen Z marzy o byciu influencerami. Z czym wiąże się ten zawód?
- Emocjonalny live Nikity. "Przepraszam wszystkich"
Reakcja firmy na recenzję jest zastanawiająca
W odpowiedzi na tiktoka Fog In The Garden, firma Soti Natural nagrała filmik, który obiegł cały internet. Na nagraniu pracownica Soti w sposób pasywno-agresywny dziękuje influencerce za opinię. Następnie tłumaczy, że w kulkach znajduje się "100 proc. soku z liczi". Filmik kończy się informacją, że wielorazowa słomka dołączona do kubeczka bubble tea może służyć m.in. "jako paintball na hejterów", co zostaje zademontrowane.
Soti pokazało, jak w szybki sposób stracić klientów
W sprawie tiktoka marki wypowiedziała się Facetka od Reklamy, znana w internecie z wyjaśniania zagadnień marketingowych. Jej zdaniem firma wprost pokazała, że każdy, komu nie smakuje ich produkt jest hejterem, na którego można dosłownie napluć za pomocą słomki i kuleczek bubble tea. Komentujący pod nagraniem firmy Soti Natural informują, że ich produkt faktycznie jest niesmaczny i Fog In The Garden ma rację. Pojawiają się także głosy, że po takim potraktowaniu odmiennej opinii, niedoszli klienci nie zamierzają testować bubble tea marki Soti. Tym samym firma w 38 s. udowodniła, jak niewiele trzeba, żeby zniechęcić do siebie nie tylko influencerów, ale także zwyczajnych klientów.
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Kto dołączy do nowego składu TeenZ? Detektywi z TikToka już wiedzą
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Jak Najjjka zareagowała na nastoletnią ciążę siostry? "Była w szoku"
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową