MrBeast otrzymał przycisk za 400 mln. subów. Internauci są zawiedzeni statuetką?
Stało się! MrBeast właśnie przebił kolejny mur. Jego kanał obecnie obserwuje ponad 400 mln. osób. Ta szalona liczba sprawiła, że sam prezes YouTube'a osobiście wręczył influencerowi specjalne odznaczenie. Internauci są zawiedzeni wyglądem statuetki?
MrBeast, czyli Jimmy Donaldson, to jeden z najpopularniejszy, jak nie najpopularniejszy youtuber na świecie. Jego kreatywne pomysły i spektakularne projekty zdobywają ogromne zasięgi, a działania charytatywne i społeczne inspirują miliony internautów.
Podobne
- Nadchodzi drugi sezon "Mafia IRL"? Friz zdradził datę
- Książulo zdemaskował Mualana? Internauci nie mogą przyzwyczaić się do jego głosu
- Zdobyła pięć milionów subów i przegoniła Reziego. Kim jest Mamiko?
- Kostek powraca na YouTube? Zjechał z 12-metrowej rampy na Tauron Arenie
- Kuba Paniczko zakłada swoją własną grupę? "Rozpoczęły się pobory"
Jednym z jego najsłynniejszych projektów było zorganizowanie turnieju in real life inspirowanego serialem "Squid Game". Uczestniczyło w nim 456 osób walczących o nagrodę w wysokości 456 tys. dolarów. Akcja MrBeasta nie tylko przyciągnął uwagę ogromnej liczby ludzi, ale także pokazała, że influencer nie zna granic.
MrBeast otrzymał przycisk za 400 mln subów
MrBeast po raz kolejny dokonał czegoś niemalże niemożliwego. Właśnie zapisał się na karty historii YouTube’a jako pierwszy solowy twórca, który zdobył 400 mln. subskrybentów na swoim głównym kanale. 30 lipca 2025 r. CEO YouTube - Neala Mohana - przekazał Beastowi specjalne odznaczenia "400M Subscriber Play Button".
Na Instagramie Jimmy'ego pojawiło się zdjęcie z prezesem firmy. W opisie gorąco podziękował YouTube'owi. Oczywiście pod postem nie mogło zabraknąć komentarza z oficjalnego konta firmy: "Prawdziwa inspiracja dla twoich kolegów z branży. Wielkie gratulacje!".
Internauci nie są zachwyceni przyciskiem?
Odznaka jest wykonana z polerowanego metalu z niebieskim kamieniem na środku i delikatnie różni się od pozostałych przycisków. Mimo to w mediach społecznościowych wylała się fala oburzenia. Niektórzy internauci uznali, że jak na ogromną skalę popularności youtubera, to trofeum wygląda zbyt zwyczajnie: "YouTube powinien stworzyć nowy design", "czyli to po prostu przycisk na 10 mln. z niebieskim środkiem".
Popularne
- Przełom w sprawie Buddy? Wiadomo, co z pieniędzmi z loterii
- Bagi i Magda w finale "Tańca z Gwiazdami". Zaprosili fanów na spotkanie w McDonald's
- Bedoes 2115 zgolił włosy. Za tym ruchem stoi coś więcej?
- Julia Żugaj proponuje prezent na Mikołajki za 300 zł? Fani pragną box z nową płytą
- 18-tka roku? Julia dostała Porsche i pokaz Czarka Czaruje
- Young Leosia opowiedziała o swojej relacji z bambi. "Nie jest taka, jak kiedyś"
- "Kiedyś ludzie mieli mniej". Hymn boomerów podbija TikToka
- Julia Żugaj nie przeszła do finału "Twoja twarz brzmi znajomo". Które miejsce zajęła?
- Rosalía - po co komu, hity, skoro można mieć "LUX" - [RECENZJA]





