Mortalcio poprosił ponad 1000 firm o prezent na urodziny. Ile na tym zarobił?
Patryk Baran "Mortalcio" jest influencerem znanym z projektu Genzie wylansowanym przez Karola Wiśniewskiego "Friza". W najnowszym filmie rozpakował paczki, które dostał od różnych firm z okazji swoich urodzin.
Patryk Baran "Mortalcio" zyskał rozpoznawalność dzięki Frizowi i projektowi Genzie. Po kilku latach współpracy doszedł jednak do wniosku, że woli prowadzić solową karierę. Odszedł z grupy i nagrywa na własny kanał na YouTubie, a także działa jako raper i wokalista. W kwietniu jako Mortal we współpracy z producentem Jonatanem wydał debiutancki album "Maze", zagrał trasę koncertową i pojawił się z gościnnym koncertem na Festiwalu Ekipy.
Podobne
- Wersow o tym, dlaczego zamknęła sklep. Straciła sporo kasy
- Tiktokerka nagrywa pod domem Genzie. Czy Friz powinien dzwonić na pały?
- Urodziny Fausti przejdą do historii? Influencerka dostała intrygujący prezent
- Lody Genzie już niebawem w sklepach. Znamy więcej szczegółów
- Trzech Króli - właśnie wleciały bilety na trasę. Ile kosztują wejściówki?
Mortalcio ostatnio nagrywał serię daily, czyli codziennie publikował film na kanale. Niektóre z jego materiałów były mocno krytykowane - jak choćby te, w których w ramach wyzwania razem z przyjaciółmi je ogromne ilości kalorii. Kilka dni temu fluencer zakomunikował, że potrzebuje przerwy od social mediów, bo z jego stanem psychicznym jest coraz gorzej. Dodał, że wypuści jeszcze kilka filmów nagranych na zapas, a potem zniknie na jakiś czas, żeby o siebie zadbać.
Wieczorem 23 sierpnia Mortalcio opublikował materiał, w którym otwiera paczki otrzymane od firm z okazji urodzin. Influencer sam napisał do ponad 1000 marek z prośbą o prezent. Liczba otrzymanych podarunków robi ogromne wrażenie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KACPER MUDOR MOOD: Spełniam się jako DRAG QUEEN
Dostał dwa telefony i kamerę. Mortalcio otworzył prezenty od firm
Na samym początku filmu Mortalcio powiedział: - W tym roku o wiele mniej firm wysłało paczki, chyba za dużo mieli prywatnych wiadomości i zaczęło ich to wkurzać. W zeszłym roku influencer nagrał identyczny film. Stwierdzenie budzi wątpliwości widzów - niektórzy uważają, że to tylko pokaz skali, inni, że Mortalcio jest roszczeniowy i chciałby dostać za darmo jak najwięcej rzeczy.
W pierwszej otwartej paczce z Croppa znalazła się customowa deskorolka, dwa T-shirty, koszula, spodnie, dwa chainy i plecak. Mortalcio dostał także prezent m.in. od Palmolive z produktami do pielęgnacji skóry, dywan z pokemonem Gengarem od Rugsly, limitowany zegarek G-Shocka, ubrania z 2005, dwa telefony, w tym jedną z oryginalnych starych Nokii 3210, walizkę z Reeboka, torbę, skarpetki i dwie pary butów od CCC, piniatę ze słodyczami i ubrania Lost Venue, egzotyczne owoce czy szare Yeezy Slide, paczkę pełną ciastek i przetworów, a także leżak i kamerę od Fotoplus i Sony. W paczce od House'a znalazły się też prezenty dla Kingi - dziewczyny Mortalcia i Postiego - jego przyjaciela. Łączną wartość prezentów influencer oszacował na 30 tys. zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
NAPISAŁEM DO FIRM I DOSTAŁEM PREZENTY WARTE 30 000!
Popularne
- Wódka w saszetkach już w polskich sklepach. Zdjęcie obiegło sieć
- Jak działają policyjne "suszarki"? Influencer sprawdził ich potencjał
- Beyoncé i Jay-Z tracą obserwatorów. Ludzie wierzą w teorie spiskowe
- Ohydne nagranie z backstage'u. Skolim broni Luxona
- Nastoletnia Julia popełniła samobójstwo. Jej oprawczyni nagrała "przeprosiny"
- Budda ma ochronę? Influencer spowiada się u Żurnalisty
- Takefun zdradza, ile Budda miał zarobić na loterii. Kwota wbija w fotel
- Tiktoker utknął w korku. Wszystko przez Marsz Furasów
- Jak wygląda backstage u Skolima? Obrzydliwy film krąży po internecie