Mortalcio poprosił ponad 1000 firm o prezent na urodziny. Ile na tym zarobił?
Patryk Baran "Mortalcio" jest influencerem znanym z projektu Genzie wylansowanym przez Karola Wiśniewskiego "Friza". W najnowszym filmie rozpakował paczki, które dostał od różnych firm z okazji swoich urodzin.
Patryk Baran "Mortalcio" zyskał rozpoznawalność dzięki Frizowi i projektowi Genzie. Po kilku latach współpracy doszedł jednak do wniosku, że woli prowadzić solową karierę. Odszedł z grupy i nagrywa na własny kanał na YouTubie, a także działa jako raper i wokalista. W kwietniu jako Mortal we współpracy z producentem Jonatanem wydał debiutancki album "Maze", zagrał trasę koncertową i pojawił się z gościnnym koncertem na Festiwalu Ekipy.
Podobne
- Wersow o tym, dlaczego zamknęła sklep. Straciła sporo kasy
- Kartonii świętowała 25 urodziny. Julita skradła całe show?
- Tiktokerka nagrywa pod domem Genzie. Czy Friz powinien dzwonić na pały?
- Dostała się do "Twoje 5 minut 3". Zjadła hejterów na śniadanie
- Urodziny Fausti przejdą do historii? Influencerka dostała intrygujący prezent
Mortalcio ostatnio nagrywał serię daily, czyli codziennie publikował film na kanale. Niektóre z jego materiałów były mocno krytykowane - jak choćby te, w których w ramach wyzwania razem z przyjaciółmi je ogromne ilości kalorii. Kilka dni temu fluencer zakomunikował, że potrzebuje przerwy od social mediów, bo z jego stanem psychicznym jest coraz gorzej. Dodał, że wypuści jeszcze kilka filmów nagranych na zapas, a potem zniknie na jakiś czas, żeby o siebie zadbać.
Wieczorem 23 sierpnia Mortalcio opublikował materiał, w którym otwiera paczki otrzymane od firm z okazji urodzin. Influencer sam napisał do ponad 1000 marek z prośbą o prezent. Liczba otrzymanych podarunków robi ogromne wrażenie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KACPER MUDOR MOOD: Spełniam się jako DRAG QUEEN
Dostał dwa telefony i kamerę. Mortalcio otworzył prezenty od firm
Na samym początku filmu Mortalcio powiedział: - W tym roku o wiele mniej firm wysłało paczki, chyba za dużo mieli prywatnych wiadomości i zaczęło ich to wkurzać. W zeszłym roku influencer nagrał identyczny film. Stwierdzenie budzi wątpliwości widzów - niektórzy uważają, że to tylko pokaz skali, inni, że Mortalcio jest roszczeniowy i chciałby dostać za darmo jak najwięcej rzeczy.
W pierwszej otwartej paczce z Croppa znalazła się customowa deskorolka, dwa T-shirty, koszula, spodnie, dwa chainy i plecak. Mortalcio dostał także prezent m.in. od Palmolive z produktami do pielęgnacji skóry, dywan z pokemonem Gengarem od Rugsly, limitowany zegarek G-Shocka, ubrania z 2005, dwa telefony, w tym jedną z oryginalnych starych Nokii 3210, walizkę z Reeboka, torbę, skarpetki i dwie pary butów od CCC, piniatę ze słodyczami i ubrania Lost Venue, egzotyczne owoce czy szare Yeezy Slide, paczkę pełną ciastek i przetworów, a także leżak i kamerę od Fotoplus i Sony. W paczce od House'a znalazły się też prezenty dla Kingi - dziewczyny Mortalcia i Postiego - jego przyjaciela. Łączną wartość prezentów influencer oszacował na 30 tys. zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
NAPISAŁEM DO FIRM I DOSTAŁEM PREZENTY WARTE 30 000!
Popularne
- PiriPiri zrobiło pierwsze w Polsce lody z kebabem. To nie jest żart
- Wersow wypuściła "Dorosłe serce". Śpiewa, że otrzymała chłód
- Rosyjski youtuber przesadził z prankami. Policja nie miała litości
- Pierwszy na świecie wyścig plemników. Będą zakłady, kamery, a nawet komentator
- Polska górą. Nowy slang podbija internet. "Just turned 19 in Poland". O co chodzi?
- Stuu pozwał wiceministra sprawiedliwości. "Rzekomo dopuściłem się pomówienia"
- Katy Perry poleci w kosmos. Kiedy wróci na Ziemię?
- Bambi nie potrafi śpiewać? Burza pod klipem z koncertu
- Gimpson (Gimper) ogłosił swój ostatni koncert. Klub wyprzedał W GODZINĘ