Mortalcio poprosił ponad 1000 firm o prezent na urodziny. Ile na tym zarobił?
Patryk Baran "Mortalcio" jest influencerem znanym z projektu Genzie wylansowanym przez Karola Wiśniewskiego "Friza". W najnowszym filmie rozpakował paczki, które dostał od różnych firm z okazji swoich urodzin.
Patryk Baran "Mortalcio" zyskał rozpoznawalność dzięki Frizowi i projektowi Genzie. Po kilku latach współpracy doszedł jednak do wniosku, że woli prowadzić solową karierę. Odszedł z grupy i nagrywa na własny kanał na YouTubie, a także działa jako raper i wokalista. W kwietniu jako Mortal we współpracy z producentem Jonatanem wydał debiutancki album "Maze", zagrał trasę koncertową i pojawił się z gościnnym koncertem na Festiwalu Ekipy.
Podobne
- Wersow o tym, dlaczego zamknęła sklep. Straciła sporo kasy
- Kartonii świętowała 25 urodziny. Julita skradła całe show?
- Tiktokerka nagrywa pod domem Genzie. Czy Friz powinien dzwonić na pały?
- Dostała się do "Twoje 5 minut 3". Zjadła hejterów na śniadanie
- Urodziny Fausti przejdą do historii? Influencerka dostała intrygujący prezent
Mortalcio ostatnio nagrywał serię daily, czyli codziennie publikował film na kanale. Niektóre z jego materiałów były mocno krytykowane - jak choćby te, w których w ramach wyzwania razem z przyjaciółmi je ogromne ilości kalorii. Kilka dni temu fluencer zakomunikował, że potrzebuje przerwy od social mediów, bo z jego stanem psychicznym jest coraz gorzej. Dodał, że wypuści jeszcze kilka filmów nagranych na zapas, a potem zniknie na jakiś czas, żeby o siebie zadbać.
Wieczorem 23 sierpnia Mortalcio opublikował materiał, w którym otwiera paczki otrzymane od firm z okazji urodzin. Influencer sam napisał do ponad 1000 marek z prośbą o prezent. Liczba otrzymanych podarunków robi ogromne wrażenie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KACPER MUDOR MOOD: Spełniam się jako DRAG QUEEN
Dostał dwa telefony i kamerę. Mortalcio otworzył prezenty od firm
Na samym początku filmu Mortalcio powiedział: - W tym roku o wiele mniej firm wysłało paczki, chyba za dużo mieli prywatnych wiadomości i zaczęło ich to wkurzać. W zeszłym roku influencer nagrał identyczny film. Stwierdzenie budzi wątpliwości widzów - niektórzy uważają, że to tylko pokaz skali, inni, że Mortalcio jest roszczeniowy i chciałby dostać za darmo jak najwięcej rzeczy.
W pierwszej otwartej paczce z Croppa znalazła się customowa deskorolka, dwa T-shirty, koszula, spodnie, dwa chainy i plecak. Mortalcio dostał także prezent m.in. od Palmolive z produktami do pielęgnacji skóry, dywan z pokemonem Gengarem od Rugsly, limitowany zegarek G-Shocka, ubrania z 2005, dwa telefony, w tym jedną z oryginalnych starych Nokii 3210, walizkę z Reeboka, torbę, skarpetki i dwie pary butów od CCC, piniatę ze słodyczami i ubrania Lost Venue, egzotyczne owoce czy szare Yeezy Slide, paczkę pełną ciastek i przetworów, a także leżak i kamerę od Fotoplus i Sony. W paczce od House'a znalazły się też prezenty dla Kingi - dziewczyny Mortalcia i Postiego - jego przyjaciela. Łączną wartość prezentów influencer oszacował na 30 tys. zł.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
NAPISAŁEM DO FIRM I DOSTAŁEM PREZENTY WARTE 30 000!
Popularne
- Lody Genziara oficjalnie ogłoszone. Jaki smak trafi do sklepów?
- Hanys kebab robi furorę. Kluski i rolada zawinięte w placek
- Julia Żugaj ogłosiła film. "Jesteśmy Żugajkami" już niedługo w kinach
- Pitbull osobiście przemówił do Polaków. Ile kosztują bilety na koncert Mr. Worldwide?
- Nowe lody Ekipy zapowiedziane. Jakie smaki trafią do sklepów?
- Bambi pocisnęła byłą dziewczynę OKIego. "Co tam Sarka"?
- Teenz wypuścili nową piosenkę. "POOLPARTY" już w streamingu
- FAME MMA ogłasza. BAD COUPLE w oktagonie
- Justin Bieber jest czysty? Przedstawiciel artysty zabrał głos