Mochi OKIego już w sklepach. To jak gra w rosyjską ruletkę
Internauci wyczaili, że mochi Miss Ti w collabo z OKIm trafiło do sklepów. Czy Quebonafide dowiózł viralowe letnie lody?
OKI oficjalnie połączył siły z Quebonafide - niestety nie w sposób najbardziej wyczekiwany przez fanów - i pojawił się w najnowszym spocie reklamowym Miss Ti. Firma wprowadziła na rynek butelkowane napoje matcha latte czy milk tea, lody mochi (ryżowe kulki z lodowym nadzieniem inspirowane klasycznym japońskim deserem) - oraz limitowaną kolekcję ubrań.
Podobne
- Quebonafide wypuszcza nowe mochi. Miłosny prezent od rapera
- Quebonafide na ratunek. Rozwiązał problem viralowych mochi Miss Ti
- Patec przetestował McDonald's w Japonii. "Ogólnie za granicą są gorsze niż w Polsce"
- Kizo królem żarcia! Jak karmią nas inni polscy raperzy?
- Tiktoker wyniósł jedzenie z Festiwalu Pizzy. Co na to obsługa?
Pod nagraniem marki pojawił się tajemniczy podpis: "MISS TI 蒂小姐 JEST 47", który podsycał domysły fanów. W klipie OKI przerzuca z ręki do ręki zielone jabłko, co zapewne stanowiło wskazówkę dotyczącą smaku nadchodzącego produktu. Mimo że team Quebonafide nie zająknął się słowem o dacie premierzy, pierwsi internauci wyhaczyli już w sklepach mochi w collabo OKI x Miss Ti: i to zaledwie dwa dni po zapowiedzi.
Mochi OKIego. Ryzykujesz na własne życzenie?
Mochi OKIego w opakowaniu zawiera sześć lodowych kulek - nic się nie zmieniło względem standardowych deserów od Quebonafide. Design pudełka wyraźnie jednak wskazuje, że konsumenci mają do czynienia z limitowaną edycją. Na opakowaniu pojawiły się niebieskie elementy graficzne nawiązujące do wizerunku OKIego, a jedno z podglądowych mochi ma dorysowaną twarz i kolce. Pudełko kosztuje 22,99 zł.
Fani nie mylili się również co do smaku. Deser zielone jabłuszko wydaje się idealny na lato - owocowy i orzeźwiający. Uwaga! Jedzenie mochi OKIego to jak gra w rosyjską ruletkę. Na opakowaniu znajduje się informacja, że jedna z lodowych kulek jest ekstremalnie kwaśna. Z pewnością nie jest to opcja dla mięczaków.
W temacie lifestyle
- Milion złotych za strefę na Open'erze. Tyle na promocję miasta wydała Warszawa
- Tea - randkowa aplikacja tylko dla kobiet jest hitem w USA. Chroni przed toksykami?
- Paragony grozy to nic. Restauracja we Wrocławiu dolicza opłatę za... klimatyzację
- Harry Styles będzie sprzedawać wibratory? Nowe produkty Pleasing zadowolą fanów
Popularne
- W sklepach pojawiło się malinowe masło. Czy to może być dobre?
- Viki Gabor wydała kolekcję ubrań "ARONOŁ". Kosmiczne ceny dresów
- Fagata dostała bana na Instagramie. Potężne czystki na serwisie
- Ariana Grande wraca na scenę? Wcale nie kończy kariery muzycznej
- Rekordowa kara dla Sylwestra Wardęgi. Influencer uważa, że sędzia się pomylił
- Mortalcio ma nową dziewczynę? Zagrała w jego teledysku
- Gimper miał rację w sprawie z Lil Masti? Rzecznik Praw Dziecka protestuje przeciwko sharentingowi
- Nowe napoje bambi już w sklepach. Było Banger Ice Tea, jest też Banger Soda
- Alberto zatrzymany. Grzał 120 na godzinę, na koncie ma zakaz prowadzenia pojazdów