Kardashianki biednieją. Dlaczego internet traci zainteresowanie celebrytami?
Trendy wskazują, że influencer marketing zalicza spadek popularności. Młodzi ludzie mają dość wykreowanego, idealnego życia i szukają w social mediach autentyczności.
Influencer marketing to jeden ze sposobów pozyskiwania klientów dla marki. Celebryta prezentuje produkty lub usługi, a jego fani skłonieni reklamą idola, nabywają je. Proste? Proste, ale czy skuteczne? Badania na stronie shanebarker.com wykazują, że tylko 3 proc. konsumentów ulega wpływom gwiazd i przez ich rekomendację decyduje się na zakupy.
Jak podaje serwis meltwater.com, wiąże się to z wzrostem świadomości oraz zmianą prowadzenia dialogu między marką a jej odbiorcami. Konsumenci chcą się angażować. Chętniej wybierają firmy zgodne ze swoimi wartościami, zwracają uwagę na sposób komunikacji w sieci oraz na ich wizerunek.
Kim Kardashian zbiedniała, ale jeszcze nie spadła z rowerka
Wiele gwiazd i celebrytów odczuje zmieniające się trendy na własnej skórze. Dotkliwie przekonała się już o tym Kim Kardashian, która nieomal straciła swoją pozycję na liście najbogatszych według magazynu "Forbes". Celebrytka może pochwalić się majątkiem szacowanym na "jedyne" 960 mln dolarów, który zagwarantował jej 2259. miejsce w rankingu.
"Mierny" wynik Kim można tłumaczyć utratą popularności Kardashianów, co odbija się również w prognozach dotyczących zaufania influencerom. Do głosu doszli przedstawiciele Gen Z, a liczne badania wskazują, że stanowią oni już 40 proc. wszystkich konsumentów. Charakterystyka pokolenia sugeruje, że stawia ono na autentyczność. "Zetki" nie chcą wiązać scrollowania Instagrama czy TikToka z przeglądaniem kilkunastu kafelków bloku reklamowego.
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]
- Sfingował własną śmierć. Chciał zobaczyć, kto przyjdzie na jego pogrzeb





