Jak pachną kostki do toalety dla Gen Z? Tego jeszcze nie było...
Popularny producent środków czystości stworzył niecodzienną serię kostek do toalety. Dedykuje je Gen Z, Milenialsom, Gen X oraz Baby Boomersom. Jaki zapach ma produkt dla Zetek?
Bref to marka środków czystości, specjalizująca się w produktach do utrzymania higieny i świeżości w toaletach. W swojej ofercie ma takie produkty jak kostki toaletowe zawieszane na brzegu muszli czy żele czyszczące. Firma po raz kolejny udowadnia, że nawet "niezbyt wdzięczne" produkty, można zareklamować w ciekawy sposób.
Podobne
- Wszyscy prosili, każdy potrzebował. Tiktoker zrobił krzyżówki dla Gen Z
- Jak Charli zareagowała na ciążę Andziaks? Nie tego spodziewali się internauci
- Żel pod prysznic o zapachu brainrotów. Tego jeszcze nie było...
- Jasper zaskoczył widzów. Jak zapakował prezenty?
- Naraziła zdrowie dziecka dla TikToka. Na matkę spadła krytyka
Kostki toaletowe dla zodiakar
Wiadomo, że każdy czyści łazienkę, muszle klozetową i te sprawy, ale w dalszym ciągu ten temat jest dość trudny do przedstawienia w kreatywny i cool sposób. Najwyraźniej nie dla Bref. Jakiś czas temu firma zaprezentowała linię kostek toaletowych, która podbiła serca zodiakar. Stworzyła 12 unikalnych produktów, dedukując każdy z nich osobom spod odpowiedniego znaku zodiaku. Teraz wpadła na kolejny ciekawy pomysł.
Jak pachną kostki do toalety dla Gen Z?
W internecie zrobiło się głośno o kostkach toaletowych stworzonych dla poszczególnych pokoleń. Osobne dla Gen Z, Milenialsów, Gen X oraz Baby Boomerów. Sugerując się opakowaniem, produkt dedykowany Zetkom pachnie kwieciście, ale różowo, słodko; zawieszka dla Milenialsów ma kolor niebieski i daje nostalgiczny vibez, trochę bardziej poważny; kostki dla Gen X są fioletowe, bardziej majestatyczne i wyrafinowane; z kolei te dla Baby Boomerów mają kolor zielono-biały, są harmonijne, sielskie. Zawieszki można znaleźć w sieci sklepów Rossman w cenie 19,99 zł za opakowanie.
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Zakpił z Muska i Zuckerberga? "Regular Animals" podzieliły świat sztuki





