Jak komunikować się z generacją Z? Konferencja RIZZ rozwiewa wątpliwości
Oczekiwania i potrzeby pokolenia Z znacznie różnią się od wymagań pokoleń wcześniejszych. Influencerzy i osoby zawodowo zajmujące się szeroko pojętymi mediami spotkały się w jednym miejscu, aby poruszyć tematykę treści dopasowanych do pokolenia Z. Wszystko w ramach konferencji RIZZ.
Czego od różnorodnych środków masowego przekazu oczekuje pokolenie Z i jak się z nim komunikować? To pytanie, choć może wydawać się błahe, było początkiem do pogłębionej dyskusji, w której wzięli udział przedstawiciele mediów i influencerzy. Aby wypracować wspólną odpowiedź na powyższe pytanie oraz nakreślić potrzeby pokolenia Z, redakcja Vibez zorganizowała konferencję RIZZ, podczas której podejmowano potrzeby generacji Z.
Podobne
- Generacja Z nie łączy studiów z sukcesem? Naukowcy są zgodni
- Wyzwolone Gen Z. Rezygnują z pracy na oczach tysięcy widzów
- Jak mieszka pokolenie Z? Wchodzimy im na "Kwadrat"
- Jak osiągnąć sukces w korpo? "Wprowadzam zasady zarządzania z lat 90."
- "Nie chce im się robić nawet po pracy". Marcin Matczak krytykuje Gen Z
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KONFERENCJA RIZZ
Gdzie szukać przedstawicieli pokolenia Z?
Konferencja RIZZ skupiała się na wielu obszarach, które łączyła jedna grupa społeczna: pokolenie Z. W opisie konferencji napisano: "Już teraz zarezerwuj miejsce na jedynej takiej konferencji w Polsce! Poznaj najważniejsze elementy komunikacji do Gen Z - pokolenia coraz liczniej wchodzącego na rynek. Zainspiruj się najnowszymi i najbardziej efektownymi trendami w projektowaniu przekazu Pokażemy Ci jak być RIZZ. Dowiesz się jak tworzyć autentyczne treści do młodych, jak zdobywać, sprzedawać i lojalizować".
Co przemawia do pokolenia Z?
Według ekspertów zaproszonych na konferencję RIZZ młodzi ludzie szukają autentyczności. Nie interesują ich perfekcyjnie sztuczne przekazy czy przerabiane zdjęcia. Szczerość i autentyczność jest czymś, co pozwala na większe utożsamienie z influencerem lub marką. Najważniejszym wnioskiem wyciągniętym z paneli dyskusyjnych jest natomiast fraza: "kluczowa jest autentyczność przekazu".
Eksperci tłumaczą: "W dobie dominacji smartfonów, vertical video wyłania się jako format preferowany przez młodsze pokolenia, łączący naturalność i łatwość konsumpcji. Prelegenci podzielili się wskazówkami, jak kreatywnie wykorzystać ten trend do zwiększenia zaangażowania i zasięgu".
W konferencji RIZZ brali udział dziennikarze, eksperci ds. mediów społecznościowych, projektanci UX, psychologowie oraz przedstawiciele pokolenia Z.
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku