Friz starł się z technicznym na koncercie

Friz zaatakował obsługę techniczną. "Buc"

Źródło zdjęć: © Instagram: frizoluszek / Instagram: frizoluszek
Weronika Paliczka,
09.08.2024 14:15

Organizacja wydarzeń wszelkiego typu obciążona jest olbrzymim ładunkiem emocjonalnym. Każdemu zależy na tym, aby wszystko wyszło zgodnie z planem, jednak nie zawsze jest to możliwe. Przekonał się o tym Friz, któremu puściły nerwy w rozmowie z obsługą techniczną.

Przyjęcia niespodzianki, wesela, baby showery, koncerty, wystawy sztuki, spektakle. Organizacja różnego rodzaju wydarzeń to nie tylko przyjemne zakupy i zapraszanie gości. Wiedzą o tym wszyscy, którym na ostatnią chwilę rozchorował się fotograf lub zniszczył tort. Nawet najbardziej doświadczeni technicy niemal podczas każdego wydarzenia muszą zmagać się z problemami ze sprzętem. Czasem organizatorom przez takie usterki puszczają nerwy, jednak zazwyczaj dzieje się to za zamkniętymi drzwiami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

MACIEK PISKORZ: To ja jestem czynnikiem DRAMY wśród ILUZJONISTÓW

Friz starł się z obsługą techniczną

Media społecznościowe obiegło nagranie, na którym Karol Wiśniewski "Friz" kłóci się z obsługą techniczną koncertu Genzie. Influencer atakuje mężczyznę, mówiąc, że trzeszczy mu odsłuch, mimo zapewnień, że problem został rozwiązany. W silnych emocjach Friz kilkukrotnie użył przekleństw, co nie spodobało się technicznemu. Pracownik obsługi powiedział: - Nie życzę sobie wulgarnych słów. Próbujemy ratować sytuację.

Ostatecznie Friz kilkukrotnie przeprosił technicznego, tłumacząc, że jest zdenerwowany, dlatego przeklina. Influencer podkreślił też, że zgłaszał problem z odsłuchem, jednak nikt nie jest w stanie go naprawić.

trwa ładowanie posta...

Internauci komentują zachowanie Friza

Pod wpisem na portalu X można zauważyć dwa obozy. Jedni dosadnie krytykują zachowanie influencera. Kamila napisała: "Jak ja nie lubię takich małych nerwusów, małostkowy, emocjonalny chłopczyk z wybujałym ego". Tomasz dodał: "Zamówcie mu pizzę, może ochłonie". Druga grupa uważa natomiast, że wina w całości leży po stronie obsługi technicznej, która mimo obietnic nie była w stanie naprawić usterki. Gonzolo napisał: "Każdy, kto krytykuje Friza, jest głupi albo nieobiektywny. Niech pierwszy rzuci kamieniem, kto nie wplata k*rwy w zdanie w nerwach, zwłaszcza jak rozmawia z gościem w swoim przedziale wiekowy + zapłacił komuś, kto z*ebał robotę, mimo, że miał wskazane co poprawić". Premy Loco dodał: "Typowe, starszy gość nie potrafi dowieźć i myśli, że młody będzie siedział cicho i jeszcze przepraszał, za to, że zwraca w ogóle uwagę. Kto tam jest dla kogo... i kto komu płaci."

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 1
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 1