Żabka Wrapped. Zobacz, jak często odwiedzałeś sklep
Żabka poszła w ślady Spotify. Kolejna zielona platforma dołącza do trendu Wrapped. Zobacz swoje podsumowanie roku.
Koniec roku kalendarzowego dla wielu kojarzony jest z podsumowaniem roku. Najczęściej dotyczy muzyki. 29 listopada poznaliśmy tegoroczne Spotify Wrapped. Portal udostępnił słuchaczom indywidualne raporty na temat m.in. najczęściej słuchanych utworów czy artystów. Żabka zainspirowała się Spotfy'em i oddała w ręce swoich klientów podsumowanie zakupowego roku.
Podobne
- Żabka. Kawonament, czyli abonament na kawę. Jak codziennie pić kawę za 1,61 zł?
- Żabka tylko dla mieszkańców osiedla Dębowe Tarasy w Katowicach?
- 600 zł za bluzę? "Nosiłam taką z bazaru jak chodziłam do przedszkola"
- Pierwsza Żabka za granicą. Jak wygląda sklep?
- Problemy ze sklepem Lexy. Internauci mają dość
Żabka udostępnia Wrapped
14 listopada część użytkowników aplikacji Żabka dostała powiadomienie o treści: "sprawdź maila". Firma rozesłała wiadomości z podsumowaniami roku. Z Wrapped Żabki można dowiedzieć się, w którym punkcie najczęściej robiło się zakupy, ile razy odwiedzało się sklepy z sieci Żabka oraz ile żappsów udało się zdobyć danej osobie w tym roku. Na koniec firma zdradziła, że najchętniej odbieranym produktem w aplikacji jest hot dog: "odebrano ich tyle, ilu jest mieszkańców Warszawy. Hot dogi dla całej stolicy".
Popularne
- W sklepach pojawiło się malinowe masło. Czy to może być dobre?
- Viki Gabor wydała kolekcję ubrań "ARONOŁ". Kosmiczne ceny dresów
- Fagata dostała bana na Instagramie. Potężne czystki na serwisie
- Rekordowa kara dla Sylwestra Wardęgi. Influencer uważa, że sędzia się pomylił
- Andziaks kibicuje Lil Masti i odwrotnie. Jak Seksmasterka zareagowała na jej ciążę?
- Kartonii stworzyła własną kolekcję kosmetyków. Gdzie kupicie Cherry on Top?
- Gimper miał rację w sprawie z Lil Masti? Rzecznik Praw Dziecka protestuje przeciwko sharentingowi
- Toaleta nad morzem za 10 zł. Influencer zrobił aferę
- Mortalcio ma nową dziewczynę? Zagrała w jego teledysku