Żabka Wrapped. Zobacz, jak często odwiedzałeś sklep
Żabka poszła w ślady Spotify. Kolejna zielona platforma dołącza do trendu Wrapped. Zobacz swoje podsumowanie roku.
Koniec roku kalendarzowego dla wielu kojarzony jest z podsumowaniem roku. Najczęściej dotyczy muzyki. 29 listopada poznaliśmy tegoroczne Spotify Wrapped. Portal udostępnił słuchaczom indywidualne raporty na temat m.in. najczęściej słuchanych utworów czy artystów. Żabka zainspirowała się Spotfy'em i oddała w ręce swoich klientów podsumowanie zakupowego roku.
Podobne
Żabka udostępnia Wrapped
14 listopada część użytkowników aplikacji Żabka dostała powiadomienie o treści: "sprawdź maila". Firma rozesłała wiadomości z podsumowaniami roku. Z Wrapped Żabki można dowiedzieć się, w którym punkcie najczęściej robiło się zakupy, ile razy odwiedzało się sklepy z sieci Żabka oraz ile żappsów udało się zdobyć danej osobie w tym roku. Na koniec firma zdradziła, że najchętniej odbieranym produktem w aplikacji jest hot dog: "odebrano ich tyle, ilu jest mieszkańców Warszawy. Hot dogi dla całej stolicy".
Popularne
- Koniec klasycznego języka? Liczba 67 została słowem roku
 - Wersow poleciała samolotem do fryzjera. Teraz tłumaczy się widzom
 - "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
 - Katy Perry spełniła swój teenage dream? Nie uwierzysz, co stało się podczas show w Krakowie [RELACJA]
 - Julia Żugaj nie przeszła do finału "Twoja twarz brzmi znajomo". Które miejsce zajęła?
 - Edzio wyprowadził się z Polski. W nowym kraju zacznie od nowa
 - Książulo ma problemy. Nie wszystko poszło zgodnie z planem
 - "To: Witajcie w Derry" - nieudana kopia "Stranger Things". Recenzja 1. odcinka
 - Pola Maj: "ogień to odpowiednik mojego temperamentu" [WYWIAD]
 





