Żabka publikuje Wrapped

Żabka Wrapped. Zobacz, jak często odwiedzałeś sklep

Źródło zdjęć: © Żabka / Instagram
Oliwia Ruta,
15.12.2023 18:00

Żabka poszła w ślady Spotify. Kolejna zielona platforma dołącza do trendu Wrapped. Zobacz swoje podsumowanie roku.

Koniec roku kalendarzowego dla wielu kojarzony jest z podsumowaniem roku. Najczęściej dotyczy muzyki. 29 listopada poznaliśmy tegoroczne Spotify Wrapped. Portal udostępnił słuchaczom indywidualne raporty na temat m.in. najczęściej słuchanych utworów czy artystów. Żabka zainspirowała się Spotfy'em i oddała w ręce swoich klientów podsumowanie zakupowego roku.

Żabka udostępnia Wrapped

14 listopada część użytkowników aplikacji Żabka dostała powiadomienie o treści: "sprawdź maila". Firma rozesłała wiadomości z podsumowaniami roku. Z Wrapped Żabki można dowiedzieć się, w którym punkcie najczęściej robiło się zakupy, ile razy odwiedzało się sklepy z sieci Żabka oraz ile żappsów udało się zdobyć danej osobie w tym roku. Na koniec firma zdradziła, że najchętniej odbieranym produktem w aplikacji jest hot dog: "odebrano ich tyle, ilu jest mieszkańców Warszawy. Hot dogi dla całej stolicy".

Żabka udostępnia Wrapped
Żabka udostępnia Wrapped (Żabka)
Żabka udostępnia Wrapped
Żabka udostępnia Wrapped (Żabka)
Żabka udostępnia Wrapped
Żabka udostępnia Wrapped (Żabka)
Żabka udostępnia Wrapped
Żabka udostępnia Wrapped (Żabka)
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 1
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0