Żabka Wrapped. Zobacz, jak często odwiedzałeś sklep
Żabka poszła w ślady Spotify. Kolejna zielona platforma dołącza do trendu Wrapped. Zobacz swoje podsumowanie roku.
Koniec roku kalendarzowego dla wielu kojarzony jest z podsumowaniem roku. Najczęściej dotyczy muzyki. 29 listopada poznaliśmy tegoroczne Spotify Wrapped. Portal udostępnił słuchaczom indywidualne raporty na temat m.in. najczęściej słuchanych utworów czy artystów. Żabka zainspirowała się Spotfy'em i oddała w ręce swoich klientów podsumowanie zakupowego roku.
Podobne
- Żabka. Kawonament, czyli abonament na kawę. Jak codziennie pić kawę za 1,61 zł?
- Żabka tylko dla mieszkańców osiedla Dębowe Tarasy w Katowicach?
- 600 zł za bluzę? "Nosiłam taką z bazaru jak chodziłam do przedszkola"
- Pierwsza Żabka za granicą. Jak wygląda sklep?
- Problemy ze sklepem Lexy. Internauci mają dość
Żabka udostępnia Wrapped
14 listopada część użytkowników aplikacji Żabka dostała powiadomienie o treści: "sprawdź maila". Firma rozesłała wiadomości z podsumowaniami roku. Z Wrapped Żabki można dowiedzieć się, w którym punkcie najczęściej robiło się zakupy, ile razy odwiedzało się sklepy z sieci Żabka oraz ile żappsów udało się zdobyć danej osobie w tym roku. Na koniec firma zdradziła, że najchętniej odbieranym produktem w aplikacji jest hot dog: "odebrano ich tyle, ilu jest mieszkańców Warszawy. Hot dogi dla całej stolicy".
Popularne
- Znamy przyczynę śmierci sowy Duolingo. Dua Lipa opłakuje ptaka
- Stuu został pobity? Szokujące nagranie obiegło internet
- Kotolga jest viralem na TikToku. Kim jest i co o niej wiadomo?
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Żugajki na tropie nowego partnera Julii. Kim jest tajemniczy mężczyzna?
- Powstał tłumacz z polskiego na deweloperski. "Zrozum groźne gatunki"
- Sprawa korepetytora trafiła do Rzeczniczki Praw Dziecka. Co dalej?
- Damiano David wystąpił w Polsce. Zagrał nowy kawałek
- Jak pachną perfumy Skolima BEBECITA? Ekspert zabrał głos