Żabka Wrapped. Zobacz, jak często odwiedzałeś sklep
Żabka poszła w ślady Spotify. Kolejna zielona platforma dołącza do trendu Wrapped. Zobacz swoje podsumowanie roku.
Koniec roku kalendarzowego dla wielu kojarzony jest z podsumowaniem roku. Najczęściej dotyczy muzyki. 29 listopada poznaliśmy tegoroczne Spotify Wrapped. Portal udostępnił słuchaczom indywidualne raporty na temat m.in. najczęściej słuchanych utworów czy artystów. Żabka zainspirowała się Spotfy'em i oddała w ręce swoich klientów podsumowanie zakupowego roku.
Podobne
- Żabka. Kawonament, czyli abonament na kawę. Jak codziennie pić kawę za 1,61 zł?
- Żabka tylko dla mieszkańców osiedla Dębowe Tarasy w Katowicach?
- Problemy ze sklepem Lexy. Internauci mają dość
- Nowe abonamenty w Żabce. Co poza kawą?
- Polacy nie potrafią robić zakupów online? Mamy niskie kompetencje zakupowe
Żabka udostępnia Wrapped
14 listopada część użytkowników aplikacji Żabka dostała powiadomienie o treści: "sprawdź maila". Firma rozesłała wiadomości z podsumowaniami roku. Z Wrapped Żabki można dowiedzieć się, w którym punkcie najczęściej robiło się zakupy, ile razy odwiedzało się sklepy z sieci Żabka oraz ile żappsów udało się zdobyć danej osobie w tym roku. Na koniec firma zdradziła, że najchętniej odbieranym produktem w aplikacji jest hot dog: "odebrano ich tyle, ilu jest mieszkańców Warszawy. Hot dogi dla całej stolicy".
Popularne
- Tata Maty prosi o pieniądze. "UWAGA! Jest sprawa"
- Kononowicz kończy z YouTube? Pojawił się ważny komunikat
- Problemy Oskara Szafarowicza. Pokazał wezwanie od uczelni
- Pochwalił się kupnem 10. mieszkania. "Psujesz rynek"
- Zapadł wyrok w sprawie portalu dla dorosłych. Jakie były przychody z Roksy?
- Flipper został oszukany. Stracił kilkanaście tysięcy złotych
- Imprezowy autobus. Dzieci pochwaliły się, jak bardzo "kochają Fagatę"
- Nowy trend na TikToku. Czym jest "bananowy botoks"?
- Barbara Nowak zaczepia Katarzynę Kotulę. "Małopolska nie deprawuje"