Wytwórnia ma gdzieś artystkę? Madison Beer żali się na Twitterze
Madison Beer odpowiada na pytanie: czy niektóre wytwórnie muzyczne mają gdzieś swoich twórców? Według niej - tak. O co chodzi?
Wait, ale po co artyście wytwórnia muzyczna? Przecież prościej jest wydawać krążki samemu, osobiście wybierać materiały promocyjne i… ogólnie robić wszystko samemu. Przecież wtedy, cała kasa idzie tylko do nas - a nie do korporacyjnej wytwórni, której zależy tylko i wyłącznie na potoku banknotów.
Podobne
- Filipek i Bedoes zwyzywali się jak 15-latkowie. "Jesteś, ku**a, farmazoniarzem"
- Olivia Rodrigo to nie polska influencerka - gdy coś kopiuje, przyznaje się do tego
- Fani przyłapani na gorącym uczynku. Skandal na koncercie Madison Beer
- Poważne problemy Olivii Rodrigo. Artystkę zaatakował jej własny strój
- Justin Bieber ogłosił datę premiery nowego albumu!
I tak, i nie. Wcześniej, wytwórnia była pomostem do sławy dla wielu. Przed erą internetu, promowanie się bez ogromnego zaplecza marketingowego było prawie niemożliwe. Taka wytwórnia oferowała ogrom możliwości. Wystarczyło tylko podpisać cyrograf i sprzedać swoją… może nie duszę, ale pracę. I swoją najbliższą pracę. Ogólnie: sprzedajemy siebie. Ale zyskujemy czas. W wytwórni są osoby, które zajmują się wydawaniem, promocją, prawnymi pierdółkami czy nawet można znaleźć tam mentora.
Najprostszym przykładem, jest wyjazd na wakacje. Możemy sami zaplanować i wykupić je sobie u oddzielnych firm - ale zajmie nam to czas. Można też wybrać agencję turystyczną i mieć święty spokój. Czaicie? Ale problemy pojawiają się wtedy, gdy wytwórnia ma gdzieś artystę.
Kim jest Madison Beer?
Jeżeli nie kojarzycie tej gwiazdy internetu. Madison Beer to 22-letnia artystka i influencerka ze Stanów Zjednoczonych. Rozpoczęła swoją karierę w 2012 roku na YouTube, gdzie wrzucała covery. Od 2013 roku wydaje single. Jej największym hitem są single "Selfish" i "Melodies".
Madison Beer - Selfish (Official Video)
A, o czymś zapomniałem. Madison także podkłada głos pod jedną z członkiń zespołu K/DA. Tak, mowa o wirtualnym zespole stworzonym z postaci z League of Legends. Ale cóż, w sumie prawie 600 milionów wyświetleń na YouTube robią wystarczającą robotę.
K/DA - VILLAIN ft. Madison Beer and Kim Petras (Official Concept Video - Starring Evelynn)
Wytwórnia nie robi dosłownie NIC, by mnie wspierać, promować czy cokolwiek innego
Beer wysłała ostatnio falę tweetów, które następnie zostały usunięte. O co w nich chodziło? Brak wsparcia od jej wytwórni. O której mowa? Nie wiemy za bardzo. W przeszłości miała podpisane umowy z Epic Records, Island Records, AWAL i First Access Entertainment.
Co oznaczało słowo zaczynające się na "w"? Po następnych tweetach można odgadnąć, że chodzi o wytwórnię muzyczną.
I właśnie tak wytwórnie lubią robić na szaro twórców
Nie mówię że wszyscy - znajdzie się grupa wytwórni, która liczy na hajs z muzyki, ale nie jest w stanie pomóc twórcom stworzyć owej muzyki. Taka jest smutna rzeczywistość. Młodzi artyści są skuszeni podbojem świata, ale nie patrzą na kruczki w umowach. Kończy się to tak, jak możecie zobaczyć u Madison.
Chcielibyście w przyszłości dłuższy artykuł o twórcach, którzy pokonali wytwórnie muzyczne?
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos