Ta reklama kawy podbija internet. Chodzi o kryształ
Firma zajmująca się sprzedażą kawy rozpoczęła nową kampanię. Reklama zachęca do rzucenia narkotyków.
Golden Bow Solutions (GBS) to firma zajmująca się produkcją napojów - kawy, herbaty, czekolad do picia itp. Marka słynie z kontrowersyjnych kampanii reklamowych. Właściciel firmy - Mateusz Jurkiewicz - w wywiadzie dla portalu "Wirtualne Media" podkreślił: "Nasza marka znana jest z odważnych i nieszablonowych działań. Nie jesteśmy też obojętni na wiele problemów społecznych, dlatego chętnie angażujemy się w akcje charytatywne i aktywnie bierzemy udział w życiu naszych odbiorców".
Podobne
- Użytkownicy Thermomixa w ogniu krytyki. Nie potrafią zrobić kawy?
- Dior oskarżony o rasizm. Wszystko przez oko modelki
- Tiktokerka zrobiła dramę w Starbucksie. Nie zgadniesz, o co poszło
- Żabka. Kawonament, czyli abonament na kawę. Jak codziennie pić kawę za 1,61 zł?
- Książulo się sprzedał? Internauci nie kryją zawodu
GBS z reklamą antynarkotykową
GBS 19 grudnia na portalu X opublikowało zdjęcie swojej najnowszej kampanii. Producent kawy zaprezentował pierwsze billboardy, które rozmieszczono w okolicach warszawskiego Targówka. Akcja porusza problem narkotyków i zachęca do ich rzucenia.
"Zamień kryształ na kawę, bo cię zmiecie z planszy" - czytamy na plakacie.
Internautów rozbawiła również lokalizacja billboardów, ponieważ Targówek nieoficjalnie słynie z nielegalnych używek.
To nie pierwsza tego typu reklama GBS. W przeszłości firma reklamowała się na popularnej stronie dla dorosłych. W kampanii wykorzystywano hasła reklamowe charakterystyczne dla tego typu portali np. "Gorące kawki w twoim mieście ułatwią pierwsze podejście" czy "Chcesz się spotkać? Zacznijmy od kawy".
Popularne
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- W powietrzu dostała ataku paniki. Tragiczna śmierć 19-latki
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Kto dołączy do nowego składu TeenZ? Detektywi z TikToka już wiedzą
- Na kogo głosowali influencerzy? Niektórzy przyznali to wprost
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Rotacja zabawek z DRE$$CODE. Jakim trendom uległ Eryk Moczko?
- Bambi wypuściła własne napoje. Banger Ice Tea już w sklepach (w dwóch smakach)