Ta reklama kawy podbija internet. Chodzi o kryształ
Firma zajmująca się sprzedażą kawy rozpoczęła nową kampanię. Reklama zachęca do rzucenia narkotyków.
Golden Bow Solutions (GBS) to firma zajmująca się produkcją napojów - kawy, herbaty, czekolad do picia itp. Marka słynie z kontrowersyjnych kampanii reklamowych. Właściciel firmy - Mateusz Jurkiewicz - w wywiadzie dla portalu "Wirtualne Media" podkreślił: "Nasza marka znana jest z odważnych i nieszablonowych działań. Nie jesteśmy też obojętni na wiele problemów społecznych, dlatego chętnie angażujemy się w akcje charytatywne i aktywnie bierzemy udział w życiu naszych odbiorców".
Podobne
- Użytkownicy Thermomixa w ogniu krytyki. Nie potrafią zrobić kawy?
- Dior oskarżony o rasizm. Wszystko przez oko modelki
- Jak smakuje mleko o smaku cynamonki? Jesieniary podjarane viralowym napojem
- Tiktokerka zrobiła dramę w Starbucksie. Nie zgadniesz, o co poszło
- Jak smakują lody inspirowane grą Minecraft? Nowość podbija internet
GBS z reklamą antynarkotykową
GBS 19 grudnia na portalu X opublikowało zdjęcie swojej najnowszej kampanii. Producent kawy zaprezentował pierwsze billboardy, które rozmieszczono w okolicach warszawskiego Targówka. Akcja porusza problem narkotyków i zachęca do ich rzucenia.
"Zamień kryształ na kawę, bo cię zmiecie z planszy" - czytamy na plakacie.
Internautów rozbawiła również lokalizacja billboardów, ponieważ Targówek nieoficjalnie słynie z nielegalnych używek.
To nie pierwsza tego typu reklama GBS. W przeszłości firma reklamowała się na popularnej stronie dla dorosłych. W kampanii wykorzystywano hasła reklamowe charakterystyczne dla tego typu portali np. "Gorące kawki w twoim mieście ułatwią pierwsze podejście" czy "Chcesz się spotkać? Zacznijmy od kawy".
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Sombr naprawdę PRZESADZIŁ. Fani sprzedają bilety na jego koncerty
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]





