Ta reklama kawy podbija internet. Chodzi o kryształ
Firma zajmująca się sprzedażą kawy rozpoczęła nową kampanię. Reklama zachęca do rzucenia narkotyków.
Golden Bow Solutions (GBS) to firma zajmująca się produkcją napojów - kawy, herbaty, czekolad do picia itp. Marka słynie z kontrowersyjnych kampanii reklamowych. Właściciel firmy - Mateusz Jurkiewicz - w wywiadzie dla portalu "Wirtualne Media" podkreślił: "Nasza marka znana jest z odważnych i nieszablonowych działań. Nie jesteśmy też obojętni na wiele problemów społecznych, dlatego chętnie angażujemy się w akcje charytatywne i aktywnie bierzemy udział w życiu naszych odbiorców".
GBS z reklamą antynarkotykową
GBS 19 grudnia na portalu X opublikowało zdjęcie swojej najnowszej kampanii. Producent kawy zaprezentował pierwsze billboardy, które rozmieszczono w okolicach warszawskiego Targówka. Akcja porusza problem narkotyków i zachęca do ich rzucenia.
"Zamień kryształ na kawę, bo cię zmiecie z planszy" - czytamy na plakacie.
Internautów rozbawiła również lokalizacja billboardów, ponieważ Targówek nieoficjalnie słynie z nielegalnych używek.
To nie pierwsza tego typu reklama GBS. W przeszłości firma reklamowała się na popularnej stronie dla dorosłych. W kampanii wykorzystywano hasła reklamowe charakterystyczne dla tego typu portali np. "Gorące kawki w twoim mieście ułatwią pierwsze podejście" czy "Chcesz się spotkać? Zacznijmy od kawy".
Popularne
- Zeskakiwali na płytę. Koncert Maxa Korzha miał szalony przebieg
- Farmer stworzył Tindera dla krów. Poprosił o pomoc ChatGPT
- Cios w młodych ludzi? Ekspertka komentuje decyzję Andrzeja Dudy
- To coś więcej niż książka. Dawid Podsiadło zaskoczył fanów
- Machał banderowską flagą na Narodowym. Ukrainiec opublikował nagranie
- Influencerki z Rosji pragnęły sławy. Popełniły straszny błąd
- "Strefa gangsterów". Tom Hardy idzie spuścić ci łomot [RECENZJA]
- Lody o smaku mleka z piersi to nie żart. Już trafiły do sprzedaży
- Mój pierwszy raz na OFF Festival. Muzyka nigdy nie była tak polityczna [RELACJA]