Ta reklama kawy podbija internet. Chodzi o kryształ
Firma zajmująca się sprzedażą kawy rozpoczęła nową kampanię. Reklama zachęca do rzucenia narkotyków.
Golden Bow Solutions (GBS) to firma zajmująca się produkcją napojów - kawy, herbaty, czekolad do picia itp. Marka słynie z kontrowersyjnych kampanii reklamowych. Właściciel firmy - Mateusz Jurkiewicz - w wywiadzie dla portalu "Wirtualne Media" podkreślił: "Nasza marka znana jest z odważnych i nieszablonowych działań. Nie jesteśmy też obojętni na wiele problemów społecznych, dlatego chętnie angażujemy się w akcje charytatywne i aktywnie bierzemy udział w życiu naszych odbiorców".
GBS z reklamą antynarkotykową
GBS 19 grudnia na portalu X opublikowało zdjęcie swojej najnowszej kampanii. Producent kawy zaprezentował pierwsze billboardy, które rozmieszczono w okolicach warszawskiego Targówka. Akcja porusza problem narkotyków i zachęca do ich rzucenia.
"Zamień kryształ na kawę, bo cię zmiecie z planszy" - czytamy na plakacie.
Internautów rozbawiła również lokalizacja billboardów, ponieważ Targówek nieoficjalnie słynie z nielegalnych używek.
To nie pierwsza tego typu reklama GBS. W przeszłości firma reklamowała się na popularnej stronie dla dorosłych. W kampanii wykorzystywano hasła reklamowe charakterystyczne dla tego typu portali np. "Gorące kawki w twoim mieście ułatwią pierwsze podejście" czy "Chcesz się spotkać? Zacznijmy od kawy".
Popularne
- Ashton Hall - kim jest i na czym polega jego poranna rutyna?
- Jak wygląda donut Julii Żugaj? Detektywi z TikToka znów w akcji
- Bagi rusza z nowym projektem. "Chcemy dostarczać najlepszy content"
- Korea Północna zamknęła granice przez OjWojtka? Influencer reaguje
- Lewandowski zgodził się być świadkiem na ślubie Łatwoganga? Gruba akcja...
- Jaki jest najszczęśliwszy kraj na świecie? Polska awansowała
- Kot Kacper przeszedł piekło. Wiadomo, co go teraz czeka
- Rafonix ma duże problemy psychiczne. Chce wrócić do internetu i otworzyć kebaba
- Mini Majk ma problemy w związku? "Widocznie nie pasujemy do siebie"