Święty Mikołaj całuje się z DRAG QUEEN w megapikantnej sesji zdjęciowej
"Niekonwencjonalne święta" to tytuł czterech zdjęć, na których święty Mikołaj całuje się z drag queen, czarnoskórą kobietą, mężczyzną i seniorką. Fotografie można podziwiać na ulicach Neapolu i we włoskim wydaniu "Vanity Fair".
Autorem sesji zdjęciowej jest włoski fotograf Luca Cacciapuoti. Artysta wykorzystał wszystkim nam znany wizerunek świętego Mikołaja, odkrywając jego panseksualne oblicze. W interpretacji Cacciapuotiego nie znaczenia, kto jest obiektem uczuć brodacza z czerwoną czapką - na jednym zdjęciu Mikołaj całuje się z mężczyzną, następnie z drag queen, potem z seniorką, a na końcu z czarnoskórą kobietą.
- Święty Mikołaj jest dumnym GEJEM w uroczej reklamie... usług pocztowych
- TikTokiem zawładnął kult Świętego Mikołaja. Musicie do niego dołączyć!
- Mama pozwoliła 9-latkowi wcielić się w drag queen. "Jestem z niego dumna"
- Drag queen w bajce dla dzieci. Piękne wsparcie Miesiąca Dumy 🏳🌈
- Powstała pierwsza kryptowaluta LGBTQ+. Jej nazwa kojarzy się z homofobią
- Od zawsze myślałem, że miłość po prostu wybiera ludzi - stwierdził Diego Di Flora, dyrektor kreatywny kampanii "Niekonwencjonalne święta". - Chcę pokazywać miłość we wszystkich jej formach, dlatego pomyślałem o świętym Mikołaju i jego hipotetycznych miłościach. Pocałunek jest najłatwiejszym sposobem, aby pokazać komuś, że go/ją kochamy.
Odważna sesja zdjęciowa z Mikołajem to reklama
Teraz zarzucę Wam bombę. Kampania z Mikołajem kochającym wszystkich powstała na zlecenie Faber Italia, firmy produkującej ekspresy do kawy. - Będą cię rozpraszać, poskramiać impulsy, kneblować usta. Jednak ty nigdy nie ukrywaj swojej esencji, swojego aromatu, swojego intymnego oblicza - wyjaśnia dyrektor generalny firmy, Fabio Teti. - Kochaj kogo chcesz. To jest przesłanie naszej kampanii.
Marki zrywają z tradycyjnym wizerunkiem Mikołaja
Faber Italia to nie jedyna marka, która zerwała z tradycyjnym wizerunkiem świętego Mikołaja. W reklamie norweskiej poczty brodacz z czerwoną czapką ujawnił się jako gej. Na świątecznej paradzie w Disneylandzie Mikołaj jest czarnoskóry, tak samo jak w reklamie ciastek Oreo. Z kolei program treningowy Old Navy "Santa Bootcamp" szkoli mikołajów każdego pochodzenia.
When Harry met Santa ENG SUB
Źródło: Vanity Fair Italia
Jak Wam się podoba Mikołaj w parze z drag queen?
- Ciężarny transpłciowy mężczyzna w kampanii Calvin Klein. "Hejterów blokujemy"
- Szkoły będą kierować uczniów do karnego sprzątania placówek? Projekt ustawy może sporo namieszać
- Rosjanie podrabiają już Coca-Colę, Fantę i Sprite. Oto CoolCola, Fancy (xD) i Street
- 10-latka powiesiła się przez challenge z TikToka. Zrozpaczona matka pozywa serwis
- Eurowizja 2022: Ruskie onuce szkalują Idę Nowakowską. "Wykonała nazistowski salut"
- Fame MMA 14: Laluna tłumaczy się z porażki: "Nie byłam w stanie zadać ciosu Wiki, bo miała taktykę uciekania"
- Gwiazda programu Netfliksa spotyka się z niebinarne piosenkarko i chce być "pomostem zrozumienia"
- Roksa powróciła jako Roksa.sx. A co z Odlotami?
- Netflix: kody, które przeniosą Cię do UKRYTYCH I NAJDZIWNIEJSZYCH kategorii
- Tromba ZNOWU pokazał penisa na filmie. Montażyści, co wy robicie?
- Mężczyzna z penisem przyszytym do ramienia w końcu może odetchnąć. Jego członek powrócił na miejsce
- Influencerzy promują opalanie ODBYTU. Głęboki stosunek ze słońcem ma sens?
- Policja ostrzega przed Huggy Wuggy. To POTWÓR, który straszy dzieci na TikToku