Święty Mikołaj całuje się z DRAG QUEEN w megapikantnej sesji zdjęciowej
"Niekonwencjonalne święta" to tytuł czterech zdjęć, na których święty Mikołaj całuje się z drag queen, czarnoskórą kobietą, mężczyzną i seniorką. Fotografie można podziwiać na ulicach Neapolu i we włoskim wydaniu "Vanity Fair".
Autorem sesji zdjęciowej jest włoski fotograf Luca Cacciapuoti. Artysta wykorzystał wszystkim nam znany wizerunek świętego Mikołaja, odkrywając jego panseksualne oblicze. W interpretacji Cacciapuotiego nie znaczenia, kto jest obiektem uczuć brodacza z czerwoną czapką - na jednym zdjęciu Mikołaj całuje się z mężczyzną, następnie z drag queen, potem z seniorką, a na końcu z czarnoskórą kobietą.
Podobne
- Święty Mikołaj jest dumnym GEJEM w uroczej reklamie... usług pocztowych
- Święty Mikołaj z piekła rodem. Odkrycie przeraża
- Dostałeś nietrafiony prezent na święta? Oto co możesz z nim zrobić
- TikTokiem zawładnął kult Świętego Mikołaja. Musicie do niego dołączyć!
- Top 3 nietypowe jarmarki świąteczne. Wpuszczają tylko dorosłych?
- Od zawsze myślałem, że miłość po prostu wybiera ludzi - stwierdził Diego Di Flora, dyrektor kreatywny kampanii "Niekonwencjonalne święta". - Chcę pokazywać miłość we wszystkich jej formach, dlatego pomyślałem o świętym Mikołaju i jego hipotetycznych miłościach. Pocałunek jest najłatwiejszym sposobem, aby pokazać komuś, że go/ją kochamy.
Odważna sesja zdjęciowa z Mikołajem to reklama
Teraz zarzucę Wam bombę. Kampania z Mikołajem kochającym wszystkich powstała na zlecenie Faber Italia, firmy produkującej ekspresy do kawy. - Będą cię rozpraszać, poskramiać impulsy, kneblować usta. Jednak ty nigdy nie ukrywaj swojej esencji, swojego aromatu, swojego intymnego oblicza - wyjaśnia dyrektor generalny firmy, Fabio Teti. - Kochaj kogo chcesz. To jest przesłanie naszej kampanii.
Marki zrywają z tradycyjnym wizerunkiem Mikołaja
Faber Italia to nie jedyna marka, która zerwała z tradycyjnym wizerunkiem świętego Mikołaja. W reklamie norweskiej poczty brodacz z czerwoną czapką ujawnił się jako gej. Na świątecznej paradzie w Disneylandzie Mikołaj jest czarnoskóry, tak samo jak w reklamie ciastek Oreo. Z kolei program treningowy Old Navy "Santa Bootcamp" szkoli mikołajów każdego pochodzenia.
When Harry met Santa ENG SUB
Źródło: Vanity Fair Italia
Jak Wam się podoba Mikołaj w parze z drag queen?
Popularne
- Wersow wypuściła "Dorosłe serce". Śpiewa, że otrzymała chłód
- Rosyjski youtuber przesadził z prankami. Policja nie miała litości
- PiriPiri zrobiło pierwsze w Polsce lody z kebabem. To nie jest żart
- Pierwszy na świecie wyścig plemników. Będą zakłady, kamery, a nawet komentator
- Bombardiro Crocodilo i inne brainroty AI. Ten trend wyżre ci mózg
- "Best feeling, pozdro z fanem". O co chodzi w tym trendzie?
- Sylwester Wardęga przegrał z Marcinem Dubielem. Musi zapłacić 350 tys. zł?
- Gimpson (Gimper) ogłosił swój ostatni koncert. Klub wyprzedał W GODZINĘ
- Polska górą. Nowy slang podbija internet. "Just turned 19 in Poland". O co chodzi?