Spotify wkracza w Metaverse. Czas na wirtualne spotkania z ulubionymi muzykami
Spotkanie ulubionych muzyków nigdy nie było tak łatwe. Spotify wkracza do Metaversu i proponuje nam specjalną, muzyczną wyspę, która sprawi, że doświadczenie muzyki będzie jeszcze ciekawsze.
Zdaję sobie sprawę, że dla wielu z nas Metaverse to wciąż jakaś odległa i niezrozumiała galaktyka Internetu (tak, wliczam w to grono także siebie). Wychodzi jednak na to, że będziemy musieli się chyba powoli oswajać z tą wirtualną rzeczywistością.
- Spotify Pie - nowe podsumowanie miesięczne od Spotify. Czego słuchacie najczęściej?
- Monika Kociołek reklamuje Spotify. Internauci sceptycznie: "Dno i antyreklama. Idę odinstalować"
- Apple Music à la Spotify Wrapped 2021? TAK, ale nie tego się spodziewacie...
- Chciał milion, jest MILIARD. Taco Hemingway z rekordem na Spotify
- O co chodzi ze Stories na Spotify?
Coraz więcej marek aktywnie angażuje się w świat Metaverse. Swoje platformy mają już takie marki jak np. Nike, a spotkania organizuje tam nawet Heineken. Do tego grona właśnie dołączyło Spotify.
Spotify i Metaverse
Spotify poinformowało na swoich mediach społecznościowych, że dołączyło do Metaverse. Wszystko dzięki współpracy z Roblox, czyli platformą, która pozwala tworzyć gry działające jako indywidualne światy.
Tym samym Spotify stało się właśnie pierwszą usługą strumieniowania muzyki, która dołączyła do świata Metaverse. Na ich wirtualnej wyspie wszystkich fanów muzyki czeka naprawdę wiele atrakcji.
Co znajdziemy w Metaversie Spotify?
Na wyspie Spotify użytkownicy będą mogli spotkać się z ulubionymi artystami, odtwarzać muzykę, a nawet ją tworzyć. Pojawią się też specjalne zadania i wirtualne towary, nie zabraknie też specjalnych spotkań live.
W tym interaktywnym świecie tworzymy miejsce, w którym fani mogą łączyć się i tworzyć razem nowe dźwięki, spędzać czas w przestrzeni cyfrowej i zyskać dostęp do ekskluzywnych wirtualnych towarów. Spotify Island to oaza audio, która ma wszystko.
W Metaversie Spotify będziemy mogli też odwiedzić tematyczne wyspy. Pierwszą z nich ma być "K-tow", czyli wyspa poświęcona K-Popowi. Użytkownicy będą ją mogli zobaczyć jeszcze tej wiosny, a podczas zorganizowanych spotkań będzie można poznać Stray Kids i SUNMI.
Oczywiście spotykanie swoich ulubionych twórców w Internecie jest z pewnością trochę innym doświadczeniem niż obcowanie z nimi na żywo, ale trzeba też przyznać, że jest to dość ciekawa koncepcja. Oby jednak twórcy tym razem trochę lepiej zadbali o bezpieczeństwo.
Źródło: newsroom.spotify.com
- Monika Kociołek reklamuje Spotify. Internauci sceptycznie: "Dno i antyreklama. Idę odinstalować"
- Spotify Pie - nowe podsumowanie miesięczne od Spotify. Czego słuchacie najczęściej?
- Spotify będzie zwalczać kłamstwa antyszczepionkowców. Serwis wprowadza nowe zasady!
- Apple Music à la Spotify Wrapped 2021? TAK, ale nie tego się spodziewacie...
- Ukradła puszkę z napiwkami. Teraz prosi fanpage, żeby usunął nagranie z monitoringu ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)
- Japończyk wydał 67 tys. złotych, żeby wyglądać jak PIES
- Zdjęcia smartfonem – jaki jest twój styl?
- Uczniowie chcieli bawić się do piosenek o SEKSIE i NARKOTYKACH na balu ósmoklasisty? Internauci oburzeni
- Roland Garros: Zheng Qinwen dostała okresu. Internet się z niej wyśmiewa i radzi brać no-spę
- Warto wiedzieć więcej o ubezpieczeniach społecznych. One udowodniły, że wiedzą wszystko
- Spytaliśmy sztuczną inteligencję o 15 ważnych rzeczy o świecie, ekologii i Polsce
- Elliot Page o swojej transpłciowej postaci w "The Umbrella Academy": "Jestem dumny"
- Fagata o krytyce: "Wyciągnijcie kija z d*py, to może się w końcu załatwicie porządnie"