Spotify wkracza w Metaverse. Czas na wirtualne spotkania z ulubionymi muzykami
Spotkanie ulubionych muzyków nigdy nie było tak łatwe. Spotify wkracza do Metaversu i proponuje nam specjalną, muzyczną wyspę, która sprawi, że doświadczenie muzyki będzie jeszcze ciekawsze.
Zdaję sobie sprawę, że dla wielu z nas Metaverse to wciąż jakaś odległa i niezrozumiała galaktyka Internetu (tak, wliczam w to grono także siebie). Wychodzi jednak na to, że będziemy musieli się chyba powoli oswajać z tą wirtualną rzeczywistością.
Podobne
- Dawid Kwiatkowski szuka swojego numeru jeden. Chce zabrać na kolację, kupić kwiaty
- Teledyski w Spotify. Polska wśród pierwszych krajów z dostępem
- Płać lub płacz. Spotify wprowadza zmiany
- Bambi odniosła światowy sukces. Jej album na szczycie rankingu Spotify
- Czym jest Spotify Instafest? To twój wymarzony festiwal
Coraz więcej marek aktywnie angażuje się w świat Metaverse. Swoje platformy mają już takie marki jak np. Nike, a spotkania organizuje tam nawet Heineken. Do tego grona właśnie dołączyło Spotify.
Spotify i Metaverse
Spotify poinformowało na swoich mediach społecznościowych, że dołączyło do Metaverse. Wszystko dzięki współpracy z Roblox, czyli platformą, która pozwala tworzyć gry działające jako indywidualne światy.
Tym samym Spotify stało się właśnie pierwszą usługą strumieniowania muzyki, która dołączyła do świata Metaverse. Na ich wirtualnej wyspie wszystkich fanów muzyki czeka naprawdę wiele atrakcji.
Co znajdziemy w Metaversie Spotify?
Na wyspie Spotify użytkownicy będą mogli spotkać się z ulubionymi artystami, odtwarzać muzykę, a nawet ją tworzyć. Pojawią się też specjalne zadania i wirtualne towary, nie zabraknie też specjalnych spotkań live.
W tym interaktywnym świecie tworzymy miejsce, w którym fani mogą łączyć się i tworzyć razem nowe dźwięki, spędzać czas w przestrzeni cyfrowej i zyskać dostęp do ekskluzywnych wirtualnych towarów. Spotify Island to oaza audio, która ma wszystko.
W Metaversie Spotify będziemy mogli też odwiedzić tematyczne wyspy. Pierwszą z nich ma być "K-tow", czyli wyspa poświęcona K-Popowi. Użytkownicy będą ją mogli zobaczyć jeszcze tej wiosny, a podczas zorganizowanych spotkań będzie można poznać Stray Kids i SUNMI.
Oczywiście spotykanie swoich ulubionych twórców w Internecie jest z pewnością trochę innym doświadczeniem niż obcowanie z nimi na żywo, ale trzeba też przyznać, że jest to dość ciekawa koncepcja. Oby jednak twórcy tym razem trochę lepiej zadbali o bezpieczeństwo.
Źródło: newsroom.spotify.com
W temacie spotify
- Mata jak Travis Scott. Wielka głowa rapera stanęła pod Pałacem Kultury
- Dawid Kwiatkowski szuka swojego numeru jeden. Chce zabrać na kolację, kupić kwiaty
- Fagata pochwaliła się Spotify Wrapped. Kogo miała w topce?
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Zakpił z Muska i Zuckerberga? "Regular Animals" podzieliły świat sztuki
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Skrywała upiorny sekret. "To: Witajcie w Derry", recenzja 6. odcinka





