Nazwa szwedzkiej firmy jest zbyt wulgarna, by wpisać ją do nagłówka. Polacy ją kochają
Huj! to nazwa szwedzkiej firmy, która produkuje wegańskie pasty. Nic dziwnego, że o marce zrobiło się głośno w polskim internecie. Dowiedzcie się, czy firma planuje wejść na nasz rynek.
Nie jest tajemnicą, że sukces biznesu zależy w dużym stopniu od nazwy firmy. Eksperci od marketingu radzą, aby dobrze się zastanowić nad wyborem nazwy, ponieważ musi być przyciągająca i zawierać obietnicę. Tę lekcję na pewno odrobili właściciele Huj! - szwedzkiego producenta roślinnych past śniadaniowych. Chyba nie trzeba tłumaczyć, dlaczego nazwa wywołuje wesołość wśród polskich internautów.
Podobne
W ofercie Huj! znajdziemy takie przysmaki jak czekoladowa pasta z orzechów nerkowca, paprykowa pasta z orzechami nerkowca i chilli czy pasta czosnkowa. Na stronie firmy czytamy, że produkty Huj! są pożywne, bezglutenowe, bez laktozy, bez konserwantów i nadają się do mrożenia. Apetyczne jedzenie i swojsko brzmiąca nazwa brzmi jak przepis na sukces sprzedażowy, czyż nie?
Huj! jest hitem polskiego internetu
Niestety marka w najbliższym czasie nie planuje wejść na polski rynek. - Mimo że nie jesteśmy jeszcze obecni na polskim rynku ani nie planujemy w tej chwili wejścia do Polski, mamy nadzieję, że nasze produkty będą dostępne w Polsce w przyszłości. Mamy plany na eksport, ale nie na chwilę obecną - powiedziała przedstawicielka Huj! w oświadczeniu dla portalspozywczy.pl.
Huj! zdaje sobie sprawę, że marka ma w Polsce wielu fanów. Przedstawicielka firmy wyraża nadzieję, że w przyszłości Huj! uruchomi międzynarodowe konta w social mediach, aby kierować komunikację nie tylko do Szwedów.
Gdzie kupić produkty Huj?
Jeśli ktoś z czytelników nabrał ochoty na produkty Huj!, musi wybrać się na wycieczkę na drugą stronę Bałtyku. W Szwecji smarowidła Huj! są dostępne w ponad 700 sklepach m.in. w sieci Coop, ICA i City Gross.
W sprawie producenta wegańskich past wypowiedziała się... ambasada Szwecji w Polsce. Jej profil na Facebooku opublikował post, w którym odniósł się do kluczowej kwestii natury językowej.
Przedstawicielka producenta zapewniła, że gdyby marka weszła na polski rynek, nie zmieniłaby nazwy. Wyobraźcie sobie tylko, jaką popularnością cieszyłyby się reklamy, w których występuje Huj!
Źródło: portalspozywczy.pl
Popularne
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- W powietrzu dostała ataku paniki. Tragiczna śmierć 19-latki
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Kto dołączy do nowego składu TeenZ? Detektywi z TikToka już wiedzą
- Na kogo głosowali influencerzy? Niektórzy przyznali to wprost
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Rotacja zabawek z DRE$$CODE. Jakim trendom uległ Eryk Moczko?
- Bambi wypuściła własne napoje. Banger Ice Tea już w sklepach (w dwóch smakach)