Najlepiej zarabiający youtuberzy 2020 – zwycięzca rankingu recenzuje zabawki
Ile można zarobić na tworzeniu filmików do internetu? Więcej niż sobie wyobrażacie. "Forbes" opublikował listę najlepiej zarabiających twórców na YouTube w 2020 roku. Oglądacie kogoś z pierwszej dziesiątki podsumowania?
Myślicie, że największą kasę na YouTube kręci Lord Kruszwil, Team X albo ekipa Friza? Być może, o ile ograniczylibyśmy się do analizy naszego rodzimego podwórka. Niemniej jednak magazyn "Forbes" zabrał się do podliczenia zarobków twórców na YouTube z całego świata. Spoiler: w zestawieniu nie pojawiają się żadne polskie kanały. Przypadek? Nie sądzę.
Podobne
- Jak rekrutują antyszczepionkowcy? Youtuberzy zdradzili kulisy spisku
- Chcesz być influencerem? Oblicz kalkulatorem, kiedy nim zostaniesz
- Zrobił buty z papierków po lodach Ekipy. Fani Friza oszaleli na ich punkcie
- Instababcie oraz instadziadkowie, którzy zrobią Wam dzień
- Sąd bezlitosny dla patopranksterów. Wygnał ich na 3,5 roku do GUŁAGU
10. "Jeffree Star" – 15 mln dolarów
9. "David Dobrik" – 15,5 mln dolarów
8. "Blippi" – 17 mln dolarów
7. "Nastya" – 18,5 mln dolarów
6. "Preston Arsement" – 19 mln dolarów
5. "Markiplier" – 19,5 mln dolarów
4. "Rhett i Link" – 20 mln dolarów
3. "Dude Perfect" – 23 mln dolarów
2. "MrBeast" – 24 mln dolarów
1. "Ryan Kaji" – 29,5 mln dolarów
Znamy już zarobki, a czy znamy trendy? Zobaczcie, jakie tematy wywoływały na YouTube najwięcej emocji w 2020 roku.
Co o tym myślisz?
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku
- Podgrzej pizzę na PlayStation 5. Pizza Hut prezentuje nietypowy gadżet