#DzieńSzpilek - to ile w końcu przekazano potrzebującym?
Moliera2 podało, ile firmie udało się zebrać na rzecz fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Jesteście ciekawi, czy zebrali więcej niż rok temu?
O Dniu Szpilek – akcji zorganizowanej przez Moliera2 – było głośno. My też wzięliśmy w niej udział, ale – jak już wiecie – mieliśmy wątpliwości co do tego, czy cała akcja była do końca w porządku.
Podobne
- "Jestem Muzykantem", ale to DRILL. Dziecięcy hit w ulicznej odsłonie
- 9. edycja “Top Model” to już historia. Kto w finale skakał z radości?
- Nikola kupiła obserwatorów? Sprawdziliśmy to i… niespodzianka
- Lody Ekipy za 20 tysięcy na Allegro. Nie, to nie jest żart. Ludzie SERIO to licytują
- Ktoś robi TATUAŻE… łysym kotom. To nie żart, niestety
Z tego względu czekaliśmy na ostateczny wynik, który by ją podsumował i rozwiał wszelkie wątpliwości.
Jak już wiemy, butik Moliera 2 przekazał fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową czek na 223 810 zł. Do podliczenia wszystkich profili biorących udział w akcji firma zaangażowała spółki Newspoint i Unamo, które zajmują się analityką internetu.
Jak podaje na swoim profilu butik:
Sam hashtag #dzienszpilek został użyty w Social Mediach prawie 600 000 razy. Natomiast zdjęć ze szpilkami (bez względu na wysokość obcasa) i hasztagiem #dzieńszpilek na publicznych profilach Instagram / Facebook pojawiło się 111 902, co sprawiło, że w tym roku na Fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową przekazaliśmy 223 810 złotych!
Jak widać, firma na szczęście zrezygnowała z mierzenia obcasa. Trzeba też przyznać, że kwota jest dość wysoka i chyba zadowalająca. Rok temu podczas akcji udało się zebrać 32,5 tys. zł dla Fundacji Alivia, co oznacza, że tegoroczna kwota jest prawie siedmiokrotnie większa.
Najważniejsze w tym wszystkim jest jednak to, że pieniądze trafiły już do potrzebujących (a my wiemy, że warto czytać regulaminy). ;)
Popularne
- Polka zmarła na egzotycznej wyspie. Miała 27 lat i żywiła się wyłącznie owocami
- Ekipa otworzy sklep stacjonarny. Znamy lokalizację i datę otwarcia
- Wege burgery na celowniku UE. "Zakaz byłby krokiem wstecz"
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Billie Eilish zaatakowana przez fana na własnym koncercie. "Obrzydliwe"
- "POLSKA GUROM" - Przemek Kucyk zgłasza się na Eurowizję. To jego topka polskiej (pop)kultury
- Pierwsze sukcesy Julii Żugaj w "Twoja twarz brzmi znajomo". Które miejsce zajęła?
- 48 Hours Challenge powodem zaginięć nastolatków? Komentarz policji
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci