Kasia Babis promująca antykapitalizm REKLAMUJE Zalando XDDD "Antykapitalizm do pierwszej reklamy"
Kasia Babis znana ze swojego kanału YouTube i antykapitalistycznych poglądów… reklamuje Zalando xD Komentarze pod jej postem rozbrajają.
Kim jest Kasia Babis? Karol Paciorek opisał ją jako "rysowniczkę, ilustratorkę i autorkę komiksów. Krytykuje wykwity polskiej fantastyki wśród dzieł autorów takich jak: Jacek Piekara, Andrzej Pilipiuk, Andrzej Ziemiański". Jej kanał na YouTube rozkwitł dzięki konstruktywnej krytyce, aby potem dodać do swojego repertuaru content commentary. Cool? Trochę, fajnie było zobaczyć pojawienie się nowego głosu na polskim poletku.
Podobne
- Najbardziej DZIADERSKIE show znika z TVN-u? Niestety nie, a powinno
- Kasia Babis odchodzi z YouTube! Przerosła ją krytyka po aferze z Zalando?
- Kim są "julki" i czemu nie zostaną Młodzieżowym Słowem Roku?
- Malik Montana robi konkurencję Fame MMA i zakłada swoją federację! "Wykupił" Lil Masti za GRUBY HAJS
- Goha Magical po metamorfozie. Teraz to Pani Małgorzata Zwierzyńska
Kasia reprezentuje, a raczej reprezentowała, swoje lewicowe poglądy - i nie ma w tym nic złego. Ba! Trafnie podczas swojej kariery punktowała absurdy, z którymi lewica stara się walczyć. Patodeweloperka? Jej materiały o tym były świetne. Celebrytki a’la Edzia? Też to było miłe.
Jej wywiad z wcześniej wspomnianym Karolem Paciorkiem na kanale Imponderabilia przyniósł ważny cytat, który przyda się zaraz:
Kasia Babis: od polskiej fantastyki, do życia wiecznego.
Reasumując: Kasia uważa, że rynek odzieżowy jest straszną patologią. Cool, jest to prawda. Takie Zalando ma kiepskie opinie pośród społeczeństwa. Komentarze na gowork zdają się kreować dość negatywny obraz nowoczesnego kołchozu:
Więcej opinii możecie znaleźć w sieci. Chociaż z tego, co zobaczyliście, można wysnuć już interesujące zdanie. Żadną tajemnicą nie jest, iż firmy typu Zalando czy Amazon muszą wykorzystywać 100% i więcej sił pracownika, ponieważ walczą z czasem. Każdy chce dostać swoje przesyłki na "już" - to nie Jeff Bezos pracuje na magazynie, tylko szary Janusz czy Wiktoria.
Ale to prawda, praca na magazynie dla największych korporacji (i nie tylko!) jest męcząca i trudna. Wręcz jest "straszną patologią". Tylko… można krytykować, ale gdy ktoś potem leci reklamować firmę, którą się niebezpośrednio krytykowało, to całość wychodzi bardzo sztucznie. Wy już wiecie, co się tutaj odjasiekapeliło:
Kasia Babis reklamuje Zalando, "straszną patologię"
Wzrok na ten temat ściągnął niezastąpiony Jan Śpiewak, za co mu dziękuję. Kasia, no cóż, reklamuje Zalando w poście na Instagramie, gdzie pociesznie śpiewa karaoke:
*Wdech*
Najsik! Tylko, czy Kasia nie wychodzi tutaj na osobę nieszczerą? U Karola mówiła o tym, że wybory jednego człowieka nie wpłyną na nic. Ale już prawie 35 tys. obserwujących może poczynić jakąś zmianę. Jej obserwujący mogą też, idąc logiką "podążania za wzorem", zacząć kupować na Zalando. "Bo Kasia mówiła negatywnie o branży modowej, ale reklamuje tę stronę - czyli tylko Zalando musi być okej!!!". Kasa nie śmierdzi, ale… coś nie pykło. Odpowiedzi autorki na komentarze też nie są świetne:
Wait, nie odniosła się merytorycznie do komentarza, a jedynie wyśmiewa przykład?
Kaman, to już łatwiej nie odpowiadać na nic. Kasia wcześniej nie reklamowała korporacji, która ma łatkę "wykorzystującej ludzi". Bardziej coś, co jest potrzebne do bezpiecznego życia w sieci (tj. VPN). Jest różnica: krytykowała wcześniej branżę modową, a potem radośnie reklamuje ją jako fajną i świetną rzecz. Zalando, jakkolwiekbyśmy nie chcieli, będzie gorsze dla pracowników, niż w innych branżach.
Fani wręcz rzucili się na Kasię pod jej postem:
Upsik
Kasia wydaje się chować głowę w piasek, ale prawda jest prosta: osoba krytykująca kapitalizm i branżę modową, reklamuje jeden z największych przykładów, po Amazonie, oskarżanych o wykorzystywanie pracowników. Whoops.
Aktualizacja: Kasia wydała oświadczenie na swojej grupce
To nie jest tak, że każda współpraca jest zła. Niech każdy dobiera reklamy pod siebie i pod swój target. Ale Kasia najpierw krytykowała całą branżę modową, aby potem ją radośnie reklamować.
Tutaj też stosuje fajny trick: czyli chce wzbudzić żal wśród swoich fanów i fanek. Tu nie chodzi o bycie "fajnym" czy "złym" - tylko o trzymanie się tego, co wcześniej się promowało. Dla mnie Kasia nadal jest "fajna", tylko jej zachowanie oraz komentarze wzbudziły niesmak i zajechały hipokryzją.
W temacie trendy
- Za 1,4 tys. zł nauczy cię jak zjeść lunch. Etykieta dla biur po pandemii
- Tworzysz treści w serwisie "dla fanów"? Skarbówka dostanie twoje dane
- "Girl Dinner" - trend na TikToku, który zdobył ogromną popularność. Czy jest dobry dla naszego zdrowia?
- Polska jest thermomixowym liderem. Skąd taka popularność drogiego sprzętu?
Popularne
- "Koszmarna lalka" z Polski podbija TikToka. Ma tylko 17 lat
- Oskar Szafarowicz wspiera Zbigniewa Ziobro. Internauci bezlitośni
- "MUALA". Książulo wygrał w sądzie z samorządowcem
- Zwolniona ze szkoły za rapowanie. Dzieci wspierają nauczycielkę
- Koń trojański Lidla w Biedronce. Spór trwa w najlepsze?
- Problemy Barbary Nowak. Prokuratura depcze jej po piętach
- Poważne problemy Najjjki. Katoinfluencerka przegrała proces
- "Siedem segmentów" Szafarowicza. Co proponuje kandydat PiS?
- Chce wyglądać jak demon. Ten tata kocha modyfikacje ciała