Maja Bohosiewicz będzie łamać prawo, bo "spadły jej zasięgi". UOKiK dowali jej OGROMNĄ karę?
Celebrytka Maja Bohosiewicz pożaliła się, że przez oznaczanie reklam spadły jej zasięgi. Co teraz będzie robiła? Będzie łamać prawo! xD
Jak pisałem wcześniej, UOKiK bierze się na influencerów i celebrytów. W skrócie: od teraz oznaczanie postów sponsorowanych czy reklam jako #ad jest niewystarczające. Polscy twórcy muszą w sposób zrozumiały dla polskiego odbiorcy oznaczać treści reklamowe.
Podobne
- Monika Kociołek ukrywa współprace? UOKiK nie będzie zadowolony
- UOKiK będzie walczył z influencerami! Wersow już nie powie, że energetyk bezinteresownie dba o jej kondycję?
- Natsu podbija YouTube nową nutą! Brzmi jak dziecko Young Leosi i Oliwki Brazil
- Skąd przy Gonciarzu określenia simp i cuckold? "Terminy z wykopowej poetyki"
- UOKiK wydał rekomendacje dla influencerów. Koniec samowolki?
Niektórym coś takiego nie jest za bardzo w smak. Problemem jest to, że twórcy zaczęli korzystać z najlepszego możliwego hasztagu, czyli #reklama. To oficjalnie wskazuje na wpływ marki na treść ukazywaną w poście/stories. Każdy powinien być szczęśliwy, ale… nie. Jak wypunktowało Vogule Poland, Maja Bohosiewicz ma swoją interpretację zasad.
Maja Bohosiewicz ponad prawem! (czy coś)
Kojarzycie ją? Wystąpiła w takich świetnych produkcjach jak "Rodzinka.pl", "Pokaż kotku, co masz w środku" czy w "Wojna żeńsko-męska". Obecnie bardziej możecie ją kojarzyć z ekscesów na Instagramie.
Tylko w tym roku żaliła się, że "szlochała w mieszkaniu, mając na rekach dwutygodniowe niemowlę, a gdzieś jej znajomi sączyli drinki" oraz opublikowała skandaliczne ogłoszenie o pracę. Miała wymagać od potencjalnego asystenta m.in. prowadzenia kalendarza, organizowania sesji zdjęciowych, kontaktowania się z księgowymi, kupowania biletów lotniczych, "rozwiązywania problemów dnia codziennego", pracy pod presją czy niepasjonowania się swoimi chorobami. Cool.
Ale ostatnio Maja przerosła samą siebie. Wcześniej mogliście przeczytać o tym, że UOKiK wziął się za influencerów i kryptoreklamę. Biedna Maja musiała zacząć oznaczać posty sponsorowane porządnie, ale… chlip, to jej ograniczyło zasięgi. A raczej tak żaliła się na swoich stories. Vogule Poland wyłapali to i zamieścili na swoim profilu.
Tl;dr: Instagram tnie zasięgi postów sponsorowanych, więc Maja NIE BĘDZIE TEGO OZNACZAŁA.
Eee...
Maja Bohosiewicz będzie łamała prawo w imię zasięgów.
Chociaż mogę się założyć, że w najbliższym czasie - po fali krytyki - będzie chciała obrócić wszystko w żart. Ale chwalenie się takim zachowaniem na Instagramie nie jest zbyt mądre. Ktoś mógłby napisać maila do UOKiK-u… i ktoś to już zrobił, ups.
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos