Wyjątkowe wydarzenie Pepsi. Zobacz Warszawę z lotu ptaka
Polski oddział PepsiCo Inc. organizuje wydarzenie dla fanów legendarnego napoju. Aby uczcić zmianę wyglądu puszki, Pepsi zaprasza do Wieżowca Varso Tower w Warszawie. Na zainteresowanych czeka szereg atrakcji.
Historia Pepsi ciągnie się od ponad 100 lat. W 1893 r. farmaceuta Caleb Bradham stworzył napój o nazwie Brad’s Drink, w skład którego wchodziły cukier, woda, olejek cytrynowy, gałka muszkatołowa oraz inne składniki naturalne. Pięć lat później Bradham zmienił nazwę produktu na "Pepsi-Cola". Sam napój również uległ reformulacji: w skład wchodziła woda gazowana, cukier, orzechy kola, wanilia oraz rzadkie olejki. Od tego czasu firma stał się gigantem na rynku produktów spożywczych, a sam koncern posiada takie marki jak Lay's, 7up, Mirinda, Mountain Dew, Lipton czy Doritos.
Podobne
- Upiorny Paczkomat. Poszedł odebrać paczkę i zaniemówił z obrzydzenia
- Bagi z DRE$$CODE zjadł obiad w Sejmie. Za szklankę kompotu zapłacił 1,5 zł
- Dresscode łączy siły z Pepsi. Złap ubrania za złotówkę
- Książulo pokonał najostrzejsze burrito. "Co to jest za toksyna?!"
- Ewa Swoboda robi furorę. "Ponad 30 tys. obserwujących dziennie"
Pepsi zmieniło wygląd puszki
Puszka napoju Pepsi zmieniała się na przestrzeni lat. Początkowo rysunki na metalowym opakowaniu przypominały ozdoby cyrkowe. W 1980 r. puszka zmieniła wygląd na znacznie bardziej współczesny. Zmienił się font zastosowany do zapisu nazwy napoju. Kluczowe zawsze były trzy kolory: biały, czerwony oraz intensywnie niebieski. Ostatnia zmiana miała miejsce w 2008 r.
Teraz Pepsi zapowiada zupełną zmianę logo, a co za tym idzie - puszki. Zmiana dotyczy wyglądu puszek w różnych krajach, o czym informuje Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.
"Zmieniliśmy wygląd Pepsi na ponad 120 rynkach, aby jeszcze bardziej podkreślić ducha i filozofię marki. Hasło "Thirsty for more!" odzwierciedla otwartość naszych odbiorców na nowe doznania. Właśnie dlatego, jeszcze przed oficjalnym startem zaplanowanej kampanii, chcielibyśmy zaprosić wszystkich fanów Pepsi do spotkania z marką w Varso Tower. Wiemy, że nowe logo zdążyło już zdobyć wielu zwolenników i mamy nadzieję, że dzięki naszej tegorocznej kampanii do tego grona dołączą kolejni" - czytamy w informacji prasowej.
Pepsi świętuje nowe logo
Aby uczcić zmianę logo, Pepsi zaprasza fanów napoju na niezwykłe wydarzenie, które odbędzie się 12 marca 2024 r. Polski oddział firmy przebił sam siebie w uzyskaniu wyjątkowego miejsca na event, który ostatecznie będzie miał miejsce na tarasie wieżowca Varso Tower. Budowla jest najwyższą tego typu w Polsce i Unii Europejskiej. Tarasy na 46. i 49. piętrze nie były dotychczas udostępniane dla szerszej publiczności.
Jak informują przedstawiciele medialni: "Tego dnia na najbardziej zaangażowanych fanów czekać będą aktywności przygotowane przez polski zespół Pepsi. Wśród nich znajdzie się korytarz wspomnień, czyli instalacja ukazująca ewolucję logotypów Pepsi na przestrzeni ponad 125 lat istnienia marki. Dodatkowych emocji uczestnikom dostarczy LED-owa podłoga imitująca spacer w chmurach oraz budka do zdjęć AI, dzięki której goście będą mogli zrobić zdjęcie z nową puszką Pepsi na tle oszałamiającego widoku Warszawy z góry. Nie zabraknie możliwości zdobycia wyjątkowych pamiątek - na tarasie pojawi się strefa z możliwością stworzenia własnej, spersonalizowanej koszulki z logo Pepsi z wybranego przez siebie okresu".
Drzwi do magicznego świata Pepsi będą otwarte od 11.00 do 18.00 dla wszystkich fanów napoju, którzy ukończyli 13. rok życia. Aby otrzymać darmową wejściówkę, należy stawić się w punkcie recepcyjnym na parterze Varso Tower przy ul. Chmielnej 69. Liczba wejść jest ograniczona.
W temacie pepsi
- Małe decyzje, które stworzyły wielkie kariery. Pepsi wystartowała z podcastem "Od zera"
- Odkrycia, imprezy i najgorętszy event tego lata. Trzy dni z Pepsi na SBM FFestivalMat. Sponsorowany
- Dresscode łączy siły z Pepsi. Złap ubrania za złotówkę
- Takiej imprezy jeszcze nie było. Magic Night & Beach Party by Pepsi, czyli wyjątkowe pool party w największym Parku Rozrywki w Polsce!Mat. Sponsorowany
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku