Taco Hemingway. Big Mac wśród polskich raperów? Współpraca na horyzoncie
Taco Hemingway nawijał w swoich numerach, że stroni od współprac reklamowych. Miał on także odmówić udziału w reklamie McDonald's, zanim sieć restauracji postawiła na Matę. Coś nam jednak mówi, że wąsacz zmienił zdanie.
McDonald's obecnie prowadzi kampanię reklamową pod hasłem "Big Mac. Big Mac wśród burgerów". Slogan można oczywiście odnieść do różnych innych aspektów życia. Tak właśnie uczyniła sieć restauracji pod złotymi łukami. Analogicznie Harry Potter to Big Mac wśród czarodziejów, Taylor Swift to Big Mac wśród piosenkarek, a iPhone to Big Mac wśród smartfonów. Można tak wymieniać bez końca.
Podobne
Big Mac® wśród burgerów
McDonald's x Taco Hemingway? Czy to możliwe?
Pojawia się zatem pytanie - kto jest Big Makiem wśród polskich raperów? Zdaje się, że McDonald's już to wie i subtelnie podzielił się tą informacją z użytkownikami social mediów. Na Instagramie można zobaczyć reklamę Maka z hasłem "Bałtyk. Big Mac wśród polskich mórz". Restauracja w tym przypadku nie miała jednak zbyt dużego wyboru. Tak czy inaczej, to inny jej element przykuł uwagę internautów.
Na grafice widzimy oczywiście morze i plażę, a na niej kocyk, leżak i żółty parawan. Pod zdjęciem zamieszono opis: "Każda dziedzina ma swojego Big Maca. Każda ma swoją ikonę". Przyglądając się fotce, można jednak wyłapać, że na parawanie znajduje się napis "1-800-OŚWIECENIE", czyli tytuł ostatniego albumu Taco Hemingwaya.
Czy to oznacza, że raper zmienił zdanie i podjął współpracę z Makiem? Tego nie możemy na razie uznać za pewnik, ale za to możemy przyznać, że w dziedzinie hip-hopu artysta zasłużył na tytuł: "Taco Hemingway. Big Mac wśród polskich raperów".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
HEJT W INTERNECIE: VIBEZ x SEXEDPL
Taco Hemingway wcześniej odrzucił współpracę z McDonald's
Współpracę z McDonald's ma za to za sobą Mata. W 2021 r. raper sprzedawał swoją twarzą zestaw z potrójnym cheeseburgerem i vanilla matcha latte. Wówczas Pudelkowi udało się ustalić, że młodemu Matczakowi zaproponowano współpracę z globalną siecią restauracji po tym, jak pierwotnie wybrany do tego raper odmówił udziału w kampanii reklamowej.
Według źródła Pudelka oferta współpracy została najpierw przedstawiona Taco Hemingwayowi. Raper, który rzadko korzysta z mediów społecznościowych i zawsze unikał blasku fleszy, miał odmówić udziału w projekcie. To otworzyło drzwi dla Maty, który stał się twarzą McDonald's.
Taco Hemingway odmówił. Dopiero po tym, jak nie udało się namówić go na wzięcie udziału w akcji, zaproponowano to Macie
Niewykluczone jednak, że Taco zmienił zdanie. W końcu jak nawijał w "2031":
Ktoś tam mi pisze o jakiejś reklamie i prosi serdecznie o kontakt. Miałem nie robić ich nigdy. Miałem nie robić ich za nic. Ale mam rocznego syna. Także mnie proszę zostawić.
Taco Hemingway - 2031 (prod. Rumak)
W temacie lifestyle
- Minutę po 18. urodzinach założyła niebieską platformę. W trzy godziny zarobiła milion dolarów
- Roxie Węgiel wyprowadza się z Polski. Będzie studiować na zagranicznej uczelni
- Bedoes odpowiedział na diss Eripe. Zaserwował fanom motywacyjną gadkę
- Selena Gomez spełniła marzenie fanki. Wysłała jej gigantyczną paczkę kosmetyków
Popularne
- Treści dla dorosłych znikają z X? Blokada dotyczy całej Europy (tak, Polski też)
- Wiernikowska dołączyła do groźnego trendu. Naraziła zdrowie swojego synka?
- Najkwaśniejsze cukierki świata w polskim sklepie? Tiktoker podjął wyzwanie
- Matcha jest obrzydliwa? Cała prawda o warszawskim zapaleniu opon mózgowych [VIBEZ CHECK]
- Spotify wprowadza weryfikację wieku. Możesz stracić swoje konto?
- Doda powiesiła Labubu na Łódź Summer Festival. Wybrała PRZEMOC
- Nazistowska reklama jeansów Sydney Sweeney? To prawaki ryczą najgłośniej
- Muzyczne premiery sierpnia 2025. Na jakie zagraniczne płyty czekamy najbardziej?
- Chappell Roan wraca z mocną balladą. "The Subway" to jej mały pamiętnik? [RECENCZJA]