Taco Hemingway. Big Mac wśród polskich raperów? Współpraca na horyzoncie
Taco Hemingway nawijał w swoich numerach, że stroni od współprac reklamowych. Miał on także odmówić udziału w reklamie McDonald's, zanim sieć restauracji postawiła na Matę. Coś nam jednak mówi, że wąsacz zmienił zdanie.
McDonald's obecnie prowadzi kampanię reklamową pod hasłem "Big Mac. Big Mac wśród burgerów". Slogan można oczywiście odnieść do różnych innych aspektów życia. Tak właśnie uczyniła sieć restauracji pod złotymi łukami. Analogicznie Harry Potter to Big Mac wśród czarodziejów, Taylor Swift to Big Mac wśród piosenkarek, a iPhone to Big Mac wśród smartfonów. Można tak wymieniać bez końca.
Podobne
Big Mac® wśród burgerów
McDonald's x Taco Hemingway? Czy to możliwe?
Pojawia się zatem pytanie - kto jest Big Makiem wśród polskich raperów? Zdaje się, że McDonald's już to wie i subtelnie podzielił się tą informacją z użytkownikami social mediów. Na Instagramie można zobaczyć reklamę Maka z hasłem "Bałtyk. Big Mac wśród polskich mórz". Restauracja w tym przypadku nie miała jednak zbyt dużego wyboru. Tak czy inaczej, to inny jej element przykuł uwagę internautów.
Na grafice widzimy oczywiście morze i plażę, a na niej kocyk, leżak i żółty parawan. Pod zdjęciem zamieszono opis: "Każda dziedzina ma swojego Big Maca. Każda ma swoją ikonę". Przyglądając się fotce, można jednak wyłapać, że na parawanie znajduje się napis "1-800-OŚWIECENIE", czyli tytuł ostatniego albumu Taco Hemingwaya.
Czy to oznacza, że raper zmienił zdanie i podjął współpracę z Makiem? Tego nie możemy na razie uznać za pewnik, ale za to możemy przyznać, że w dziedzinie hip-hopu artysta zasłużył na tytuł: "Taco Hemingway. Big Mac wśród polskich raperów".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
HEJT W INTERNECIE: VIBEZ x SEXEDPL
Taco Hemingway wcześniej odrzucił współpracę z McDonald's
Współpracę z McDonald's ma za to za sobą Mata. W 2021 r. raper sprzedawał swoją twarzą zestaw z potrójnym cheeseburgerem i vanilla matcha latte. Wówczas Pudelkowi udało się ustalić, że młodemu Matczakowi zaproponowano współpracę z globalną siecią restauracji po tym, jak pierwotnie wybrany do tego raper odmówił udziału w kampanii reklamowej.
Według źródła Pudelka oferta współpracy została najpierw przedstawiona Taco Hemingwayowi. Raper, który rzadko korzysta z mediów społecznościowych i zawsze unikał blasku fleszy, miał odmówić udziału w projekcie. To otworzyło drzwi dla Maty, który stał się twarzą McDonald's.
Taco Hemingway odmówił. Dopiero po tym, jak nie udało się namówić go na wzięcie udziału w akcji, zaproponowano to Macie
Niewykluczone jednak, że Taco zmienił zdanie. W końcu jak nawijał w "2031":
Ktoś tam mi pisze o jakiejś reklamie i prosi serdecznie o kontakt. Miałem nie robić ich nigdy. Miałem nie robić ich za nic. Ale mam rocznego syna. Także mnie proszę zostawić.
Taco Hemingway - 2031 (prod. Rumak)
W temacie lifestyle
- Klaudia Sadownik z mocnym wyznaniem. "Rzeczy, które powinny być karalne"
- Fanka okradła Twenty One Pilots. Wyniosła z koncertu BĘBEN i nikt jej nie powstrzymał
- Fagata zwyzywana pod Żabką. "Bardzo łatwo jest się pruć do mniejszych"
- Detektywi z TikToka znaleźli nową dziewczynę Wujka Łukiego? Mają "dowody"
Popularne
- Ile lat więzienia czeka Brainroty z TikToka? Bombardiro Crocodilo pocierpi najdłużej
- Julia Żugaj wzruszona sukcesem swojego chłopaka? "Jestem dumna"
- Zestawy Reziego w Pasibusie. Ile kosztuje zaskakująca nowość?
- Czy 100 ludzi pokona goryla? Absurdalne pytanie rozpala internet
- Viral Kebab już otwarty. Co wiadomo o nowym biznesie Ekipy?
- Łatwogang nagra collab z bbno$? Internauci muszą spełnić jeden warunek
- Lokal sushi sparodiował zmarłego kilka dni temu rapera. "Joka zszedł z nieba"
- Przez 18 lat kąsały go węże. Teraz jest niezniszczalny
- Kick ma beef z TVP 2. Telewizja Polska bierze się za nielegalne streamy